L'angolo bordeaux

utorak, 19.09.2006.

Razbacane misli. O životu i smrti. O ljudima.

Konačno će se opet pojaviti sunce. Nakon nekoliko dana kiše. Atmosferske i psihološke.


Jučer sam bila na pogrebu majci moje gimnazijske kolegice. Iako sam tu gospođu vidjela svega nekoliko puta u životu, jako me pogodila njena smrt. Shvatila sam da je to tako dijelom i zato što sam se odmah poistovjetila s T. koja je sada ostala sama samcata. Bez mame. Plaši me to. Ne mogu prihvatiti ono što je svećenik istaknuo: tko živi mora se pomiriti sa smrću. Ja ne mogu. Znam da će se to prije ili kasnije dogoditi, ali odbijam živjeti s tom primisli. To ne bi bio život.

Bilo nas je šest iz bivšeg razreda. Neke od tih ljudi nisam vidjela takoreći od mature. I jučer sam ponovno shvatila da mi zapravo uopće nisu nedostajali. I dalje su jadni u svojoj ljubomori i nerealiziranosti. Pa ne znaju što bi nego umanjuju druge. Jadno.
A toliko sam si puta obećala da ću izbjegavati druženja (tipa odlazaka na piće kao jučer nakon sprovoda) koja su mi ionako uvijek tjerala osjećaj gorčine na usta.
I opet sam sretna što je srednja škola iza mene. I ne bih se nizašto na svijetu vratila tamo. U taj malograđanski kokošinjac. Oni koji me poznaju znaju što mislim.

Utorak je. Bit će ovo dug dan. Puno posla i uza sve to još i roditeljski sastanak.

- 06:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #