L'angolo bordeaux

utorak, 12.09.2006.

Sve je počelo...

Situacija se zahuktava. Danas počinjem s honorarnim poslom dok se onaj "ne-honorarni" već relativno dobro uhodao, iako je satnica još uvijek privremena. A to znači da sam već izgubila neke sate iako sam bila u školi isto kao i djeca. Jedino nas nisu uvrstili u raspored sati.
Svi su nekako nervozni. A meni je dobro. Radim punom parom od prvog dana i trudim se srediti "dugove" prema nastavnom programu od lani a onda se baciti na ovogodišnji.
Jedva čekam da prođe još nekih mjesec dana pa da cijeli sustav bude uhodan, pogotovo onaj koji se tiče prvašića. Ne djeluju mi izgubljeno kao oni od lani, ali nisu ni toliko "od akcije".

Svaki dan pješačim dio puta na posao i s posla i dobro se osjećam. Nije svo zlo za zlo, pa tako i činjenica da su nam privremeno ukinuli parking pred školom nije u cjelosti negativna. Dio vozačica iz zbornice objavilo je rat celulitu! Ja sam glavna. Narančina kora bit će prošlost, hehe.
A propos narančine kore, i ove godine nam se u onoj BB kući prešetavaju jedna do dvije (ovisi da li su zajedno u kadru) ljepotice bogate narančinom korom. I pritom ih nije briga. Da li je to u redu? Da li to znači da su to dvije samosvjesne, neopterećene mlade žene? Ili su to dvije egzibiocionističke kokoši koje misle da je njihovo namreškano dupe dobar prizor prije spavanja? Nevermind. Samo bacam mamce.
Odabir kandidata je koma. Previše vršnjaka.

Idem radit da zaradim. Kad već neću u BB kuću.

- 17:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #