L'angolo bordeaux

subota, 03.06.2006.

On i ja

Danas sam GA (opet) doživjela kao svog neprijatelja broj 1.
Ali ne iz onog klasičnog, ženskog razloga zbog kojeg su mi ON i vaga glavni neprijatelji, već zato što sam se prestrašila da mi ON neće stati u moju novu kuhinju (koja je još uvijek samo na papiru ali ja ju jako volim cerek i ne želim nijednu drugu).

Kaže teta u dućanu:

"Ne može vam ON ovako stajat. Nećete ga moći otvarati. Odnosno NJEGA hoćete, ali ne i ono što je u NJEMU a i to treba otvarat".


Smračilo se pred mojim zelenim očima. Što sad? Pomaknut zid? Mislim, možemo mi to, jer smo mi jedni od rijetkih koji zidove u stanu prilagođavaju namještaju. Sav ostali, normalan svijet, radi obrnuto. Ali mi smo i po tom pitanju posebni lud .

E pa draga teto iz dućana: mi smo išli u drugi dućan i otvarali redom sve frižidere a onda ladice. I može se. Dovoljan je kut od 90 stupnjeva da bi se ladice otvorile. puknucu

I tako sam odahnula. Nećemo umrijeti od gladi, neću mijenjat kuhinju cerek i nećemo micat zid headbang.

- 17:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #