L'angolo bordeaux

nedjelja, 16.04.2006.

Kompromisi

Vjerovali ili ne, prva pomisao koja mi padne na pamet kad se sjetim Uskrsa je: smrad luka već od 8 ujutro. Ja ga ne podnosim. U 9 sati, na jutarnjoj misi, cijela crkva smrdi po toj biljci. Ne znam s čime bih to usporedila. Nepodnošljivo.
I da, ovo je dan kompromisa: moj dragi obožava luk.

Jaja, šunka, pinca i smrdljivi luk burninmad .
I ove smo godine imali marendu kod susjeda. Njihov četverogodišnjak je otvorio sva čokoladna jaja koja je dobio, ali ne zbog čokolade (ne voli ju greedy ) nego zbog onih velikih iznenađenja koja takva jaja skrivaju.
I opet je ostao razočaran! :D

E, da...kako ono kažu u mozaičnim emisijama... a sada okrećemo stranicu.
Upravo gledam na Dnevniku novu bisernu ideju Crkve, odnosno krčkog vikara. Taj čovjek ima namjeru zabraniti ljudima u kupaćim kostimima da šeću starom jezgrom grada Krka. Turističkog mjesta. U 21 stoljeću. Pažnja: ne radi se o crkvi kao mjestu, već o centru jednog turističkog mjesta.headbang

No, to nije sve! Crkva bi i da se mi koji nismo u braku ne seksamo do trenutka izgovaranja sudbonosnog da. Ok, neću se seksat. Nego ću se udat i onda ću se seksat i shvatit da taj moj nevini muž meni zapravo ne odgovara kao sex partner. Moguće solucije: preljub (Bože me sačuvaj!!! burninmad ), razvod (Bože me sačuvaj!!! burninmad ), trajno nezadovoljstvo bračnih drugova.

Kako sve to smrdi....

govorim o luku, naravno

- 19:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #