L'angolo bordeaux

četvrtak, 05.01.2006.

Kruha i igara

Eto, došao je i današnji dan. Velik dan. Peti siječnja. Velik ne zato što je to danas pola godine od moje diplome ili zato što tamo neka Janica ima rođendan.
Velik zato što je danas na programu najskuplja utrka Svjetskog kupa u skijanju za žene ili dame, kako Vam/nam drago.

Inače, ja obožavam skijanje. Drago mi je kad naše cure postignu dobar rezultat. Volim kad netko tko nema uvjeta za nešto uspije u tome. Jer, ruku na srce, mi uvjeta nemamo. I gotovo da su ovi rezultati ravni onima bob reprezentacije Jamajke!

Ono što pak ne obožavam jest napuhavanje cijelog događaja

1. koji je bitan za Hrvatsku (by Ivan Blažičko)
2. kojeg su omogućili građani Zagreba izdvajajući sredstva za gradski proračun (by Milan Bandić)
3. kojeg ne bi propustila niti jedna skijašica svijeta
4. zbog kojeg danas cijela Hrvatska diše kao jedno
5. koji je dokaz da smo mi odavno u Europi.

Neću dalje. Mislim da je ovo dovoljno da bih dočarala onu drugu stranu medalje.

Ne razumijem zašto se u ovoj našoj državi o svemu stvara takva slika? Zašto ništa ne može proći bez (velike) pompe? Zašto uvijek želimo u svemu biti bezobrazno prvi iako nismo prvi? (Ne mislim pritom na Janičine rezultate već sve ovo oko njih). Još malo pa ćemo mi biti ti koji su izmislili skijanje!
Hehe, sad sam se sjetila kako je moj profesor francuskog govorio kako ćemo uskoro doručkovati croatan uzmjesto croissanta!

Budimo realni: da li nam zapravo sve to treba?
Ne mislim pritom na trku na Sljemenu, neka nje. Dapače.
Mislim na pretjerivanje uvijek i u svemu. Mislim na Ivana Blažička i njegovog sukomentatora Daga Modrića, na Brunu Kovačevića: to su ljudi koji su danas, oprostite na izrazu, svršili nekoliko puta u tijeku prve vožnje.
"Bila bi senzacija da naprimjer svih naših pet djevojaka stigne do druge vožnje!"

"Ajme meni,pa ovo je nevjerojatno! Za austrijsku televiziju ovo (predvožnju i kometar staze, op.a.) radi Sykora, ali on je bivši skijaš. Naš Ivica je trenutno u borbi za sam vrh muškog skijanja a ovdje je vozio najbrže što je mogao, i to s kamerom na kacigi. Savršeno!"

I tako dalje.

Molim da se primjeti vrijeme pisanja ovog posta (čitaj: sve ovo je plod samo prve vožnje. Druga je tek ispred nas).

p.s. pozdrav jednom Petru! :)))

- 17:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #