< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

TOŠE PROESKI


OPIS BLOGA:

Pošto svi imaju blogove..pa odlučila sam ga napraviti i ja..ništa posebno..ovdje ćete moći pročitati sitnice iz mog ne baš slavnog života..

Image Hosted by ImageShack.us

Brojač stavljen 12.04.2007.

Hit Counter
Hit Counter




Nešto o meni..

Zovem se Tena,rođena sam 17.12.´91.što znači da sam po horoskopu Strijelac...puknucuŽivim u KarlovcunaughtynutdeadIdem u drugi razred ekonomskebang!Treniram rukomet!..Moram napomenut da obožavam cerekDžombuuucerekAko vas kojim slučajem još nešto zanima imate moj msn pa pitajte..
To bi od prilike bilo to šta se tiće mog života..

Ljeto 2006.fino
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Novije izdanje..naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljeto 2007.smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moj msn:tena-11@hotmail.com
moj icq:380-046-710

LiNkOvI kOjE nAjČeŠćE kOrIsTiM:

Doricacerek
Ivonathumbup
Kekykiss
Karolinaheadbang
Validamah
Mattanaughty
Nino i Kikorofl
Nino i Vukarofl
Tenicacool
Karićsmokin
Spoiled bitchnjami
Cvitakparty
Kikawave
Turanjka-Tinapuknucu
Sučićthumbup
Petrazaliven
Luka(bratić)kiss
Anonimna brinetamouthwash
Adithumbup

NeŠtO mAlO sLiKiCa...


Curica moja..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Keky i ja..wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja tattoo..smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zanimljivo..rolleyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Iva..nocrykiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja Vikiwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Petrica i Kraljica..mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mare i ja..thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Rafaela i ja-Gardaland..smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jaso i Zujobang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Karolina i Ivan..sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ninek i ja..cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja..rolleyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana i ja..pjeva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaLo PjEsMiCa..R.I.P.

MJESEČINA


ČIJA SI


PRATIM TE(Makedonski)


IGRA BEZ GRANICA

nedjelja, 22.04.2007.

Što znači imati prijatelja?!

Obostrana korist i interesi?
Vlastita korist koju ne vidimo, ali znamo da ćemo kad tad ishoditi neku korist?
Ili će biti obrnuto? Ili? Biti nekom prijatelj znači biti dobar s njim, surađivati, poznavati ga, podijeliti probleme s njim?
Što će nam prijatelj? Da ubijemo dosadu? Da ogovaramo drugog "prijatelja"?
Kako se prijateljstvo održava, samoinicijativom ili to ide samo od sebe?
Kako rangirati prijatelje? Po onome koliko su nas se puta sjetili i pomogli nam?
Opet dolazimo na korist. Po posebnostima? Gdje uopće strpati 'rang' prijatelj? Pod obitelj? P
od nešto usputno? Ili je to najbolje držati kao usputnu stvar. Govore da prijateljstvo čini čuda.
Ponekada čini, ponekada čini gadosti.
Kada uopće možeš smatrati nekog svojim prijateljem?

Pozdrav:mojoj djevojci Ivani oliti Spoild bičici,najboljim prijateljima Keky-u i Kariću,Dadotu(koji mi je obečao puno komentara),Ivončici iliti plavuši i naravno mom jučerašnjem dečku Cvetu(znat će on o čemu se radi)..
Šaljem vam svima puse..



| Reci nešto pametno… (93) | …printaj ako hoćeš… | # |

srijeda, 18.04.2007.

Prava ljubav na pomolu..


Probudila sam se u suzama jer nisam mogla vjerovati koliko je svijet okrutan i zanesen prema meni, nisam vjerovala u nikakvo dobro, loša strana mi je bila okrenuta licem u lice. Slušala sam glazbu i zamišljala stihove u sitnim crvenim srdašcima kako su veselo skakutali oko mene i najavljivali mi novu ljubav na pomolu. Dosadile su mi priče o prinčevima na bijelom konju, i romansama koje imaju happy end, željela sam osobu koja će me nositi kao kap vode na dlanu, koja će pristati na moje kompromise i zahtjevanja, jednostavno sam željela svoju desnu ruku koja će me ogrnuti i ponijeti u svijet mašte zajedno sa svojim čarima i avanturama. Ali dosta o mojim maštama i neispunjenim snovima. Proljeće je, sunce već žari zrakom kao i moje srce za ljubavi i osobom sa Don Juan stilom. Želim muškarca koji razmišlja sa glavom i osjećajima a ne ledenu krvopiju kojoj je na pameti samo još jedna luda smicalica.

Image Hosted by ImageShack.us



| Reci nešto pametno… (20) | …printaj ako hoćeš… | # |

nedjelja, 15.04.2007.

Death..

Počela sam se pitati što će biti ako jedne večeri kao i uvijek legnem u krevet i zaspim, ali se ujutro nikad više ne probudim..? kakav će tada život biti mojim bližnjima? Pakao? Ili će im biti lakše jer se više neće trebat mučit sa mnom?

Jednom kad je najbolja frendica spavala kod mene (ona na mom krevetu, a ja na PODU - vidite koliko sam se žrtvovala, mogla sam nju stjerat na pod!), dugo u noć smo pričale i ona je u pola razgovora zaspala. Ugasila sam svijetlo da joj ne smeta i ostala budna sjediti na prozoru. Razmišljala sam o tome koliko zapravo volim ljude oko sebe, a pogotovo nju. Nisam mogla zamislit što bi sa njima bilo da se sljedećeg jutra jednostavno ne probudim, nego ostanem zauvijek spavati. Crne misli preplavile su moje misli... Ako umrem uskoro, hoće li oni ikada naslutiti koliko sam ih sve voljela i što sam zapravo osjećala za njih iako to nisam često pokazivala?! Kada će moj život na zemlji biti završen, ljudi će morati iskusit život bez mene... Pitam se hoće li im ljubav koju sam im dala dok sam bila živa biti dovoljna za zauvijek?

Jednom u životu izgubila sam dečka kojega sam voljela i bilo mi je užasno. On je umro, a da mu nikada nisam rekla koliko sam ga voljela. Zato ne želim dva puta napraviti istu grešku... Sada živim s grižnjom savjesti i pitam se da li je on barem slutio što sam osjećala prema njemu jer moju ljubav nije imao vremena otkriti? Tada sam si obećala da ću svima iskreno govoriti o svojim osjećajima, svakome koga volim ću to i pokazati, jer postojale su vrlo važne osobe u mom životu koje to nisu ni znale, ali sada znaju za sve moje osjećaje... Kada jednom umrem, neće postojati druga šansa da ispravim svoje ponašanje prema ljudima, zato se dok živim moram truditi biti što bolja. Jer ako sutra nikada ne dođe, više nema povratka... ... ..



| Reci nešto pametno… (41) | …printaj ako hoćeš… | # |

srijeda, 11.04.2007.

Trenutak..nečega!

evo me..kao što vidite brzo se javljam..da,da..dogodilo se puno toga..u ovom blogu pišem o sebi i tome što mi se događa..to je moj mali dnevnik,moji trenutci inspiracije,puknuća,sreće..
no danas i razočaranja..puno ljudi čita moj blog,puno ih i komentira..al ovo je jednostavno moje..samo moje..nije me briga ko će kaj pročitati,hoće biti krivo napisano i boli me briga za sve ljubomorne glupače i njihove komentare..živim svoj život a ovdje se on nalazi..
ne pišem filozofske postove,normalne da me svi skuže..jednostavno imam potrebu pisati o sebi i svemu oko mene..a ko neželi,netreba me posječivati....
danas sam doživila razočaranje..veliko..
konačno sam bila malčice sretna,mislila da će to potrajati,al znate ljudi..nije to za mene..
opet kažem,netrebaju mi sada komentari od cura s sretnom vezom,neki totalno ohrabrujuči..netrebaju mi!!
no,da..da se vratim na temu..
naime,upoznavala sam se sa jednim predivnim dečkom,lijepim,dragim..ma savršenim!
tako je dobar i stvarno ok..
no,sve što je lijepo kratko traje..
zagrijala sam se jako,ali brzo nakon toga slijedi hladan tuš..
da,da..posvađali smo se..posvađali zbog jedne gluposti..velike gluposti..spušila sam sve..
moj jezik sve sjebe,predugačak je..katkada kažem ono što fakat ne mislim..jasno mi je da sam ga povrijedila,pokazala sam mu se u onom svjetlu kakva nisam..jednostavno neznam kaj se dogodilo..al u svakom slučaju,znam da sam ga povrijedila i razočarala..
sve mi je jasno,ali kaj ne zaslužujemo nove prilike??
nevolim se svađati,pogotovo iz ničega..zbog totalne gluposti..
jako mi je žao,neznam kaj da kažem,kako da mu se ispričam,ispala sam totalna glupača koja misli samo na sebe..
htjela bi to nekako popraviti ali stvarno neznam kako..
vidite,ovo je moj prvi post u kojem pišem točno kako je..ono što osječam i kaj se dešava..prvi post u kojem govorim o pograšaka,prvi dugačak post..jednostavno,stalo mi je do toga,stalo mi je do tog dečka i do toga da se pomirimo..mislite li vi da bi sve ovo napisala(i zbog ljubomornih glupača) da mi nije stalo do njega i da mi se ne sviđa??
pa ipak,poznate me..
evo,priznajem pograšku,veliku..al jebiga,svi zaslužujemo novu priliku,ne??

Ako ovo čitaš,samo bi se htjela još jednom ispričati,sve je bilo tako naglo..oprosti..nonamcorkiss



| Reci nešto pametno… (40) | …printaj ako hoćeš… | # |

utorak, 10.04.2007.

Drugi puta ću pametnije..




| Reci nešto pametno… (11) | …printaj ako hoćeš… | # |

subota, 07.04.2007.

wave

Evo me konačno..
Imala sam malih problema s netom al sada je sve 5..
Eto,dogodilo se puno toga..al ništa tako bitnog!
Ustvari,ima nešto..
Došao mi je švicarac ali jebiga..samo na 10 dana..
Ali nema veze..brzo će se vratiti..
Došli su i praznici a moja tradicija se nastavila..
Naravno,preko škole nikada nisam bolesna,dođu praznici i ajde Tena u krevet..
Koma!
Bolesna sam jako al proći će i to..
Eto,neznam kaj bi vam pisala..
Hoću puno komentara..postali ste jako škrti..šmrc..
Sada vas napuštam..pišite..pozdravljam sve..a najviše Daniela..
Pusee



| Reci nešto pametno… (21) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.