ST Bookie

ponedjeljak, 16.04.2007.

Kupovina sreće!!

Evo mene opet u mom uobičajnom tjednom žalovanju. Al ovi put nisan korak od samoubojstva wink. Mislin,opet sam u lipom minusu,al u jednu ruku mi je drago da sam jednu stranicu klađenja zatvorio,tj.nisan je otvorio. Al evo da vama sad otvorim dušu. U posljednjih misec ili više pratim kolegu blogera Tenis Tipa. Za razliku od mene,taj momak ili čovik se stvarno kuži u tenis. Zna točno pojasniti zašto,kako,gdje i kada neko će dobiti ili neće. Često sam sljedio njegove savjete,nešto dobio,al često se i nasukao. Neću sad o tome,tip definitivno nije Nostradamus,al je dobar. Prošli tjedan je zaredao dvije loše prognoze,i naravno neka ekipa u komentarima ga je poćela gaditi. Na što je on odlućio ukinuti blog i naravno prestati sa svim tim objavljivanjima i pojašnjavanjima parova. Ali ja sam mu odlućio dati podršku i utjehu s 2 poduža komentara,jer nema smisla gubit živce radi 2 loša para i par budala. Kolega mi je zahvalio što mi se svidilo,i odlučio nastaviti s radom bloga. Ali onda mu je odjednom pala fix ideja da poćne sa naplatom svojih usluga. Tj.sa ekipom svojih kolega stručnjaka slat če najsigurnije zicere dana na mail...svaki dan uz sitnu nadoknadu od 400 kn.mjesećno. Kolko sam love bacio,tj.poklonio kladioni to mi se i nije činilo puno. I pristao sam. Kao test tipovi dogovorena su 3 prvotna,startna besplatna para...koja ako prođu znači da je ugovor potpisan i da se može poslat lova. Taj Mail me jutros dočekao i u njemu je pisalo: Chela-Verkelk 1,i Mathieu-Vliegen 1. Znači samo 2 para,al To je To,rekoh sebi! Nisan niti provjeravao statistiku ni išta slićno,samo unovčio svoj tiket od jučer i 500 kuna uložio u to. Jer od 20 parova danas valjda su momci našli ta 2 sigurna. Očekivao sam plus od 200 kuna,nadodao bih još svojih 200 i poslao njemu. Al kao što vidite,ništa od toga. Bolje da sam jutros bar po ure duže spavao,zakasnio bih na Mathiua. Kolega naravno nakon toga nije se još odazvao,a koliko vidin,nije objavljivao nikakve parove na svom blogu,iako je obečao nastaviti sa tim. Ne želim puno pametovati ali nek mu ovo bude pouka da se ne bahati baš tako lagano. Naravno,nije on kriv što je Mathiue imao loš dan. Nema on auto koji putuje u budučnost...ima samo znanje koje ja neman. Ali bez obzira na to,on ne može utjecati na sreću,kao što nitko ne može,i onda nije fer naplačivati nešto na šta on nema nikakvog uticaja. Mislin,vidia sam i ja statistiku Mathiua i Vligena...francuz ga vodi 5-0 u dvobojima. Al pobogu,to vidim i ja sam...nisan ni slip ni glup da zaključim da je to zicer,al neću nekome plačat da mi to kaže. Tj.to sam mogao viditi na blogu kolege Blackouta i Kika,a valjda i puno drugih njih. A on bi meni takve parove naplačivao?! Pratim kolegu Kokicu,igra momak (čovik) gluposti-parove-lige svaki dan za koje nikad čuo nisan. Ali dobiva!!! Jer zna ono što ja neznan...i bolje da sam njemu dao tih 500 kuna nego na ovi tenis danas. Nadam se da je ovo poruka svima koji takvo nešto misle činit,naplačivat ili plačat dobre parove...da se okane toga. Ako imate imalo vrimena i pameti,samo vam još sreća fali da budete uspješni u klađenju. Mallorca falije penal protiv Barce...pa onda minut do kraja zabije autogol...to je to..il te oće il te neće!! Al ne provodim ja sate isprid interneta da bih se smatrao neznalicom ili amaterom. Nažalost,minus na računu mi dokazuje suprotno. Slaba mi utjeha što sam cijeli dan bio pod dojmom da Braga neće izgubiti od Benfike,i da Baghdatis neče dobiti. Braga je prejaka i preiskusna ekipa koja je nedavno promjenila trenera da bi sad bila Public Bet. Triba više virovat sebi,i igrat po osječaju. U nedilju su ljudi bili skeptični što se tiće Rome,al ja sam znao da se moraju vadit nakom one katastrofe. I znao sam zabiju li brzo prvi,jurit če cijelu utakmicu za drugim,trečim,četvrtim,petim...golom da operu gorak okus lige prvaka. Več skoro 10 tjedana igram konstantno na Parmu 1x...i nisu me još zeznuli. A u nedilju je bio presmješan tečaj 1,65 na nih kontra Catanie. I prvi put sam ih izbjegao...jer i toj Catani gori pod nogama...i ako su ih dosad svi redom guzili,nemora i jadna Parma. Manchester rutinski prošao Watford,a ekipa tim sljedom masovno igrala na Chelsea. Al nije Chelsea Manchester,nit je Blackburn Watford...Al šta to meni vridi,još me boli srce kad vidim da sam na oba tiketa igrao Mladost 1X...samo radi neke opće atmosfere u medijima kako se ide na +3 razlike,pa pomislih neče bit +3,al izgubit sigurno neće...i mislt mislit...puno ja mislin,al malo igram na ono šta osječam. Sada sam spičkao sve pare šta sam imao za klađenje. Ostaje mi za plačat račune,tako da je zasad gotovo s mojim ulaganjem. Al previše volim ovaj hobi,a i kolege koje me komentiraju,pa ću svaki dan nešto napisati. Nadam se da če te me čitati! Pozdrav od Bookia!!!

16.04.2007. u 23:21 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (10)
Ožujak 2010 (13)
Veljača 2010 (16)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (7)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (14)
Travanj 2009 (27)
Ožujak 2009 (27)
Veljača 2009 (17)
Siječanj 2009 (13)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (12)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (33)
Veljača 2008 (28)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (21)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (30)
Rujan 2007 (17)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (41)
Travanj 2007 (40)
Ožujak 2007 (41)
Veljača 2007 (44)
Siječanj 2007 (47)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



......................Moja kontakt adresa: bookie-bookmaker@hotmail.com













Ove nikad ne igrat i koga igrat:

ZA PSIHIJATRIJU: Monfils-Tipsarević-Bennetau-Karlović-Robredo-Gasquet-Karanušić-Andreev-Kohchreiber-Berdych-Hanescu-Fish-Korolev
ZA POHVALU: Isner-Monaco-Melzer-Kubot-S.Robert-Golubev (od ove godine)


Cursors

>Counter Stats
sport supplements
sport supplements Counter
Moji prijatelji-kockari:
...E ovdi je prije bila dobra ekipa,al su svi polako odustali od klađenja ili bar od vođenja blogova.
Pa sad tu počasno mjesto drži samo moj kolega i ratni drug:
TENIS MENTOR
A evo i ostalih polako:
BETONLINE
INDYBET