Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Born On The Bayou-BONO

14.03.2008., petak

Ja i Teo

U srijedu je Jasna strpala na zadnje sjedište mene i Marina (to je njen sin, mlađe dijete). Prvo smo otišli na posao kod njenog brata Olivera koji me još nije vidio. Kod njega u susjedstvu se nalazi jedan veliki njemački ovčar s kojim sam se htio igrati a on nije mogao preko ograde, toliko sam se trudio nagovoriti pasonju da skoči preko ograde,da sam zanemario Olivera i nisam se htio s njim družiti. Pasonja je ostao na svom mjestu, a ja sam bio duboko razočaran.
Uglavnom, Jasna je odustala od nagovaranja da se družim sa Oliverom, pa smo produžili na Verudelu. Marin je htio da nas odvede u Akvarij, no kad smo stigli bio je zatvoren. Otišli smo se sparkat na parkiralište i zaletli se na obližnju plažu Ambrella. Bilo je prekrasno, more, sunce, vjetrić i kamenčići. Natrčali smo se i naigrali toliko da sam se umorio.
Krenuli smo nazad do auta, kad ugledah prekrasnu labradoricu u daljini. Je, da je starija od mene čitavu godinu, no neću ni ja dugo biti mali. I zatrčim se ja prema njoj, ali avaj.....nije se htjela samnom družit, zalajala je na mene...."MALAC BRIŠI DOK TE NISAM GRICNULA, JOŠ SI ZELEN!!!!AJDE, CRTA...GRRR;VAU;VAU!!!!!"
I morao sam se maknuti. Njen vlasnik se opasno naljutio na nju što je nepristojna i kanzio je da mirno sjedi, no ona je otrpila kaznu ali svejedno mene nije otrpila..i ponovo je zalajala.šmrc, morali smo otići....
No, kad smo stigli do auta, odnekud se pojavio TEO, mali mješanac pudla i još neke male pasmine, možda Maltezera. Bio je ko mala pahuljica a stariji je od mene mjesec dana. Prihvatio sam igru sa njim- Bio je fantastičan, gotovo isto kao i Kan. Skakali smo, njuškali se i natjerivali. jasna me je držala na povodcu bojeći se da u igri ne zgnječim Tea, no ja sam bio posebno pažljiv prema svom novom prijatelju.
Kad smo s dobro umorili, jeva sam čekao da dođem doma, popijem vode i zaspem.
Morao sam s dobro odmoriti i pripremiti za sutrašnji dan jer sam morao na zadnje cijepljenje. Opet sam bio dobar kod Henrija i Jasna me nagradila novom igračkom, kosti od kože i putnom bocom za vodu tako da sad mogu piti dok sam u šetnji.Henri me je i izvagao, a sada sam već težak 14 kg i 300 grama. A sutra je 14.03.08. i imat ću puna 3 mjseca.
Evo i malo slikica: Ja i Teo u Igri......
Kliknite na sličicu ako je hoćete uvećati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja Bono
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Rodio sam se u
Starom Gradu na otoku Hvaru 14.12.2007. u uzgajivačnici Old Yeller

Moja mama se zove Fisherman's Friend Soul Rhytm-Frida
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



a tata
Dastin Golden Drop-Roki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj tata je šampion, a to možete provjeriti na stranici njegove uzgajivačnice
NAVIGO-LABRADOR


Moje ime je Old Yeller Born On The Bayou-BonoImage Hosted by ImageShack.us

NAVIGO-LABRADOR
a ovo su SLIKE MOG LEGLA , a ja sam onaj mali psić sa crnom vrpcom.

Kada kliknete na plavo boldana slova otvorit će vam se foto galerija slika.