Photobucket

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Ovaj je blog posvećen najboljem rock bendu na svijetu koji se zove BON JOVI !!!! I ovdje ću pisati samo o njima.
moj 2. blog

marija rock
rinčy
bonjovi_4ever
luca
ivana-split

Najnovije na youtubeu:




Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPOTOVI
Najnoviji:
Till we ain`t strangers anymore


Lost highway 2007.


(You want to) Make a Memory


2000.-te
Have a nice day


Who Says You Can`t Go Home


Everyday


It`s My Life


90-te
Lie To Me


Something For The Pian


I`ll Sleep When I`m Dead


Bed of roses


Always


80-te
Blood On Blood


You Give Love A Bad Name


Wanted dead or alive.


Bad Medicine


Born to be my baby


Livin` on a prayer

FUNNY INTERWIEVS...

-smijehnasmijte se do roflsuza gledajući ovaj intervju sa Jonom Bon Jovijemthumbup


-Jon & Richie dance try outs-2002yes


- Jon & Richie - "NAPUŠENI"smokin(yeah dude!!!)


Ova 3 dijela su mi jedni od omiljenihthumbup
-jon kao vlasnik football kluba javno osramoćenrofl


-pitanja publike od kojih boli glavaeek


-voditelj ga "rešetasmijeh"


Richie-Mr Funny-interview


The Band

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 06.07.2008.

RICHIE SAMBORA 11.07.1959.

Happy B-day Richie!!!!!!!!!!!!!!!!!njamithumbupsmokin
Mislim da vam ga ne trebam posebno pretstavljat. Najbolji gitarist u svemiru,jedan od najboljig glasova u svijetu glazbe,najbolji rock n roll tata,najduhovitiji čovjek u bussinesu i čovjek iza tisuću nadimaka....da,da to je moj Rich (oprostite što ga zovem MOJ,al ipak mu je ročkas pa me pustite)lol. Jel znate zašto sam ja prešla sa Jona na Richiea? Zato što je on UVIJEK isti. Da si ga pitao nešto 1983,i postavio isto pitanje danas on se ne bi sramio te ti uvijek dao isti odgovor. Primjerice neki dan su ga pitali je li prije 20 god znao da će biti največi na svijetu danas? I on je bez srama rekao da je. Kada recimo Jona pitaju to on će reći uvijek nešto drugo.Nodobro neću vam sad odat pravi razlog zašto sam se ostavila Jonnnya(makar će mi zauvijek biti najzgodniji i najljepši čovjek na svijetu),jer je ovo ipak Richiev dan. Sambora nikad nije izgubio onu svoju nevinost,i on će uvijek biti onaj čupavi blesan iz 80ih, kolko se god on želio promijeniti,on nikad neće sazrijeti do kraja. Dok su svi ozbiljni,on je tu da ih nasmije. Sam je I Jon rekao da je prostorija mrtva i da su svi udubljeni u svoje misli,ali kad Sambora uđe prostorija procvjeta i svima dođe inspiracija. Iskreno,ne znam zašto sam upravo napisala ovakav isprazan post.Možda zato što vam nemam ništa reći o njemu,i pisati onako dubokoumni post o njegovu životu i duhu kao što sam pisala za Jonov rođendan, al sam tek sad shvatila da neke stvari što sam tada napisala nisu točne,a ja sam bila prezaslijepljena da ih primjetim. No, s Richiem nikad ne znaš šta ti se idući dan sprema. Nikad ne znaš na čemu si.No,sigurnija sam uz njega,jer znam da nikad neće zaobići moja očekivanja,i da će uvijek biti tu za mene,baš kao što sam ja bila uz njega kroz teška vremena (mislim,u mislima)---baš tako on uvijek kaže prije nego što otpjeva I`ll be there for you. Jel znate kada sam znala da će mi on odtad pa dovijeka biti najdraži (mislim bend mi je uvijek bio i bit će na 1. mjestu) čovjek na svijetu? Kada sam pustila prvu suzu na I`ll be there for you na koncertu. To je neki znak,zar ne?
ugl. evo stavit ću vam par videa koje su napravili fanovi,neke njegove spotove i intevjue koje gledam nekoliko puta na dan. Vjerujte mi nasmijat ćete do suza kada gledate neke. Posebno,jedan intervju gdje je nešto izvalio što ćete skužiti nakon nekoliko gledanja i onda prasnuti u smijeh. Pjesma If I can`t have your love je po meni najbolja ljubavna pjesma na svijetu i zauzima posebno mjesto u mome srcu otakd sam je 1. put čula,isto kao i gospodin koji ju je napisao i koji ju pjeva,stoga molim vas da bar pogledate taj fan video jer mi puuuno znači.
P.S. spomenula sam vam da radim njegovu fan stranicu,koju još treba puuuuno puuuuno doraditi,ali kostur je kolko tolko gotov tako da je odite pogledati.richie sambora fan site
Richie Sambora cute and funny clips


If I can`t have your love


In it for love


Funny interview

|Komentiraj 12| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.