Photobucket

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Ovaj je blog posvećen najboljem rock bendu na svijetu koji se zove BON JOVI !!!! I ovdje ću pisati samo o njima.
moj 2. blog

marija rock
rinčy
bonjovi_4ever
luca
ivana-split

Najnovije na youtubeu:




Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPOTOVI
Najnoviji:
Till we ain`t strangers anymore


Lost highway 2007.


(You want to) Make a Memory


2000.-te
Have a nice day


Who Says You Can`t Go Home


Everyday


It`s My Life


90-te
Lie To Me


Something For The Pian


I`ll Sleep When I`m Dead


Bed of roses


Always


80-te
Blood On Blood


You Give Love A Bad Name


Wanted dead or alive.


Bad Medicine


Born to be my baby


Livin` on a prayer

FUNNY INTERWIEVS...

-smijehnasmijte se do roflsuza gledajući ovaj intervju sa Jonom Bon Jovijemthumbup


-Jon & Richie dance try outs-2002yes


- Jon & Richie - "NAPUŠENI"smokin(yeah dude!!!)


Ova 3 dijela su mi jedni od omiljenihthumbup
-jon kao vlasnik football kluba javno osramoćenrofl


-pitanja publike od kojih boli glavaeek


-voditelj ga "rešetasmijeh"


Richie-Mr Funny-interview


The Band

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 26.05.2008.

2. dio...

Bolji koncert nisam mogla ni sanjati! A pogotovo bolji kraj koncerta sa Blood on Blood,koju jaaako rijetko izvode!! Na Someday I`ll be saturday night je Richie stavio svoj poznati šešir na glavu,i onda sam znala da sam sad gotova i da će me sad skroz isprašiti,jer uvijek kad je tu šešir i Jon i cijela publika kažu o-o gotovi smo,sad se Richie zagrijao!!!! Nekoliko pjesama prije je obukao i onau svoju poznatu crvenu dugu jaknu!!! Izveli su 25 svojih pjesama plus 4 covera!! dakle 29 pjesama,što nisu ni planirali! I sljedeći dan je u jednom od najčitanijih časopisa na svijetu The Sun izišla reportaža o upravo tom koncertu!!! I sudeći po Jonu i cijelom bendu,pa i novinarima mislim da bi bilo pošteno da objave dvd sa tog koncerta,jer što god drugi govorili to je zasad bio najbolji koncert na Lost Highway turneji!! Jedino bi nas možda mogli premašiti u Londonu i naravno na velikoj završnici u New Yorku. Nisam vjerovala drugima kad su govorili da sad rokaju žešće i bolje nego u 80-tima. Ali sad kad mogu usporediti ta 2 desetljeća slobodno izjavljujem da sad rokaju jedno 30 puta bolje nego tada! Največi strah mi je bio Jonov glas,jer na snimkama uvijek čujem kako užasno pati i kako pjeva nekako kroz nos! Ali zanemarite snimke,jer on još uvijek ima toooliko hrapavosti u tom glasu,i tako mu je moćan nakon svih tih godina!!! OK,na Always sam na trenutke osjetila da malo kroz nos pjeva,al pošto nije bilo puno balada,zapravo to je bila onako jedina prava....Jon se uopće nije naprezao niti tako nešto,bio je tako prirodan,a glas tako jedinstven...a kad je pričao bio mu je tako lijepo hrapav! Tico je uvijek tu da da sve od sebe! I to uvijek i napravi! On uvijek sve perfektno izvede i nema niti jedne greškice!! A kad su on i Jon u paru to je,uff to je.... Mislim znaju si misli.... Kada Jon napravi nešto sa rukama Tico ga bez sekunde zakašnjenja prati u svakoj noti! Da nema Tica Jon ne bi mogao biti takav showman! David je takav profesionalac,ali opet takav improvizator! On se najviše iskazao na početku showa! Kako taj tip zna svirati!!!!! A tek pjevati!!!! Vladao je pozornicm za vrijeme In these arms!!!! On me totalno osvojio,mislim ok i zato što mi se najviše približio,mislim ono na 5 metara najviše!!!!! Bobby Bandiera me isto tako očarao! On je inače glavni gitarist u Jonovom bendu kada radi solo projekte i znala sam več otprije da je užasno nadaren,al on je uvijek negdje iza i ne ističe se. Al kad je dobio znak od Jona da dođe do njega i Richiea,i kad je skoro iz čučečeg položaja na svojoj blještavo srebrnoj gitari započeo Start me up,uvjerila sam se da jedino on na svijetu može kako-tako u najhitnijim i najgorim slučajevima zamijeniti Richiea! Hugh je bio neprimjetan do Keep the Faith! I onda kad je počeo pjesmu sa uvodnim rifovima i onim svojim gibanjem i ljuljanjem gore -dolje,pitala sam se kog vraga je Alec radio u bendu cijelo to vrijeme kad im je ispred nosa bio najbolji basist na svijetu!!! I sad napokon jedan i jedini.... The Sun ga je proglasio najboljim gitaristem na svijetu....i on je moj vječiti Mr. Hummer....Jonovoj djeci Uncle Mook....novijim fanovima Mr. Bluesman...starijim fanovima The King of Swing....čovjek čije sam ime vikala na kraju svake pjesme....vikala sam:"Richie!!!! I love you!!!! You are the best!!!! You are the biggest legend on the planet!!!!" Richie je zablistao!!!! Kada je Jon pjevao on se kao stopio sa publikom,ali kada je došlo vrijeme za njegove rifove Jon bi se odmakao od mikrofona i Richie bi došao na njegovo mjesto i odsvirao to svom žestinom,zaklopljenih očiju i duboko iz srca!!! A Jon bu mu se ako ne bi plesao iza njega,ili grlio ga,klanjao!!!! Ma mogl bi o tome napisati još barem 10 postova.... Slike i snimke nisu baš dobre,jer nisam baš bila preblizu pozornice,al su dovoljno dobre da se može čuti koja je pjesma. Stavit ću ih čim ih moja sestrična obradi u uveča u photoshopu! Evo sad nekoliko videa sa youtubea sa koncerta!
P.S.-Obie mi je opet odgovorio na pitanje! 3 pitanja u 14 dana,to još nikome nije uspjelo! Vidim da je tu neka kemija među nama!lol
evo videa:
I`ll be there for you


Speech,Mercy/Start me up


Twist & Shout



I moj se san ostvario! To su bila 3 najbolja sata u mom životu! I to nikada neću zaboraviti,jer ipak to mi je bio prvi BJ koncert,a dečki su slučajno učinili da to bude i najbolji koncert na turneji i zato ih još više volim i još sam im više zahvalna!!!! Več počinjem skupljati novce za iduću turneju!!! Ići ću na najmanje 3 koncerta!!!

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.