Photobucket

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Ovaj je blog posvećen najboljem rock bendu na svijetu koji se zove BON JOVI !!!! I ovdje ću pisati samo o njima.
moj 2. blog

marija rock
rinčy
bonjovi_4ever
luca
ivana-split

Najnovije na youtubeu:




Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPOTOVI
Najnoviji:
Till we ain`t strangers anymore


Lost highway 2007.


(You want to) Make a Memory


2000.-te
Have a nice day


Who Says You Can`t Go Home


Everyday


It`s My Life


90-te
Lie To Me


Something For The Pian


I`ll Sleep When I`m Dead


Bed of roses


Always


80-te
Blood On Blood


You Give Love A Bad Name


Wanted dead or alive.


Bad Medicine


Born to be my baby


Livin` on a prayer

FUNNY INTERWIEVS...

-smijehnasmijte se do roflsuza gledajući ovaj intervju sa Jonom Bon Jovijemthumbup


-Jon & Richie dance try outs-2002yes


- Jon & Richie - "NAPUŠENI"smokin(yeah dude!!!)


Ova 3 dijela su mi jedni od omiljenihthumbup
-jon kao vlasnik football kluba javno osramoćenrofl


-pitanja publike od kojih boli glavaeek


-voditelj ga "rešetasmijeh"


Richie-Mr Funny-interview


The Band

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 24.04.2008.

Case Sambora...

Još točno 30 dana do koncerta. Ja,naravno,danas ponosno obukla bon jovi majicu i šećem školskim hodnikom. Kad odjednom jedna cura(isto fan) iz 2. razreda doleti do mene i pokazuje mi članak iz novina o Richie-u. Ja sam več jučer vidila tu vijest,al vam ništa nisam htjela napisat dok ne vidim jeli točna. Dakle Richie je dobio 3 godine uvjetne kazne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i mora u te 3 godine pohađati neke sastanke za alkoholičare. Pred sudom se nije želio izjasniti,što znači da nije niti osporavao niti priznao krivnju. Nije mi bilo jasno,zašto mu se sada sudi,kada je zakazano 07.05.,al sam se onda sjetila da su sigurno došli rezultati sa krvnih pretraga. I da,došli su.... I da bio je pijan ko **** ! U Kaliforniji je dopušteno 0.08 promila,a on je imao 0.13 !!!! Sada će moći odgoditi sud sa 07.05. na neki drugi datum. Ali ne razumijem kako je mogao dobiti 3 godine??!! Pa nije nikog ozlijedio!!! Svi su živi i zdravi (osim njegove glave).LOL. A šta me najviše muči je činjenica da sam odlučila izraditi pravu web-stranicu o njemu,baš jučer navečer! Ehhh....sad moram malo o tome razmislit!!! Al ga još uvijek neizmjerno volim.... I prižam mu podršku---dokle god moj koncert nije u opasnosti!!!LOL! Ajde Richie Croatian fans are by your side with every step you take :-)

|Komentiraj 61| Printaj| #| *|

utorak, 22.04.2008.

Kviz...

Bilo mi je dosadno pa sam napravila ovih nekoliko kvizova,koji će odsad biti malo učestaliji na ovoj stranici. Ovo nije kviz općeg znanja o Bon Joviju,nego to je novi način da prikažem zanimljivosti---da ne bude sve u natuknicama. Tako da ga ni ne morate riješiti,ali ako več rješavate ostavite mi u komentarima svoj uspjeh/neuspjeh.LOL! Zezam se! Al mi nemojte poslije kukati kako su pitanja bila preteška. Ako želite znati odgovore,javite mi se kad budem na msn-u-- bonjovi_girl15@email.t-com.hr !
U Bon Jovi svijetu nema ništa novo,osim možda toga da su prije nekoliko dana osvojili cmt nagradu za najbolji country duet,al se nisu pojavili na dodijeli. Nadam se da ste glasali,makar sumnjam,jer da jeste osvojili bi i drugu nagradu za koju su bili nominirani. ccc...joj joj joj... heh---danas sam neke čudne volje--tako da....
ugl. ja sam happy jer sam upoznala jednu curu koja iz Zagreba koja ide u Munchen,i još jednu koja ide u Beč. I naći ćemo se na kavi,a ako ne tada onda na Bobu Dylanu u Varaždinu. Jel mžete vjerovat da ću u 20 dana gledati uživo svoje idole i njihovog idola...ahhhh....di ćeš bolje...ugl. ovo nije blog o meni,zato sorry....LOL (ok čudna sam).
evo kvizova:
JON BON JOVI -KVIZ:

Get Your Own Quiz!, More Quizzes





RICHIE SAMBORA -KVIZ:

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




DAVID BRYAN -KVIZ

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




TICO TORRES-KVIZ

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




BON JOVI-KVIZ:

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




btw. uskoro će kviz o pjesmama,i ona priča o onoj curi iz prošlog posta. pozz

|Komentiraj 44| Printaj| #| *|

petak, 18.04.2008.

Whole lot of leavin`

Da,da...!!!Jučer navečer je bila svjetska premijera novog spota za več navedenu pjesmu! U Njemačkoj! Tako da je Amerikanci još nisu ni pogledali(pošto se oni tek sad bude)!!! Spot je čisto ok,makar su mi strangers i memory bili dosta bolji. Jon je cijelo vrijeme namršten pa mu se vide bore između obrva i tako izgleda starije,ali je cool odjeven! Isto tako ima nekoliko cool fotki od Richie-a i cijelog benda sa nastupa! Ali ako hoćete iskreno to-nije-to! To nije pravi Bon Jovi spot,makar je dosta dobar.Mislim,bar za mene!
Whole Lot Of Leavin`

|Komentiraj 42| Printaj| #| *|

subota, 12.04.2008.

Nothing special...

Več duuuugo,duuuugo želim objaviti jednu priču o jednoj curi s kojom se dopisujem več neko vrijeme,i koja mi daje snagu da vjerujem i u najluđe snove,jer je ona ustrajala u njima i ostvarili su joj se. Ali uvijek iskoči neka vijest o bendu ili neke novosti,tako da se nikad ne stignem posvetiti sa punom pažnjom pisanju te priče o njoj.Pa se nadam da će sljedeći vikend biti na ovom blogu.
Uglavnom evo nekoliko novosti u natuknicama:
-Nadam se da svi znate da se David več godinama bavi pisanjem mjuzikala za kazalište,i evo več dosta godina je prošlo od uspjeha posljednjeg "Memphis",koji se opet otvorio i počeo izvoditi,skupa sa novim mjuziklom. Eto i Davidu je krenulo.
-Dečki u bendu znaju biti tajanstveni da mi pukne glava,kad se trudim nešto saznati i izčitati Jonove šifre!LOL! Ali onda uvijek znam tko će mi pomoći,tko je glavni brbljavac za bend! Ovaj put nije Richie,več je to menađer benda Obie Obrian!Taj lik je presmiješan i presimpatičan,i on ponekad odgovara na pitanja fanova na njihovoj web stranici,ali naravno nemam te sreće da on meni odgovori.No,zato je dao natuknuti da će dečki iduće godine nešto izdati.Nije otkrio hoće li to biti neki dvd,ali je natuknuo da će možda biti novi The Best Of!Da se nije šalio--kao i inače---zaključila sam pošto je rekao da nije otišao sa bendom u L.A.,jer nešto radi u studiu,a dragi moji on vam je največa ljenčina na svijetu i on nikad ništa ne radi. Kad ga ljudi pitaju kako će ga prepoznati na koncertu,on odgovori:"Ja sam ti onaj koji tamo sjedi i ništa ne radi."
-Nemojte više potpisivati neke peticije da Bon Jovi dođu u Hrvatsku,zato što su objavljeni datumi završetka turneje. 14. i 15. srpnja 2008. u Madison Square Gardenu u New Yorku. Žao mi je....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

|Komentiraj 44| Printaj| #| *|

petak, 04.04.2008.

Jon in Aspen

Evo da nije sve o Mr. Hummeru zubo. Imam jednu novost o Jonu. Prošli tjedan je viđen kako večera u jednom kineskom restoranu u Aspenu (jedino odredište na svijetu gdje sam oduvijek željela otputovati). Društvo mu je pravio Paul Hogan,koji se proslavio 80-tih glumom u filmu "Crocodile Dundee"---super je film! Dogovaraju li novi film? Neki izvori tvrde da su pričali o Livin` On A Prayer. Moje mišljenje je da bi mogli snimiti film po toj pjesmi. Pa je valjda Paul zatražio Jona autorsa prava na pjesmu,ali i možda da glumi u filmu,jer znamo da Jon nije okusio glumu još od 2006. godine(ok,je na nekoliko minuta za neke skečeve u jednoj emisiji). Hmmmm....tu se da još mozgat,ali boli me glava!rofl
evo ovo je Paul Hogan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 32| Printaj| #| *|

utorak, 01.04.2008.

Hummer guy is back!!!!

Bon Jovi Rocks sigurno razumije naslov!heh! Inače to je naš novi nadimak za Richie-a!
Napokon nekoliko dobrih vijesti! Naime jučer su dečki imali prvi koncert nakon njegovog uhićenja,a nitko nije znao hoće li svirati Richie. I da svirao je! I pjevao! I nakon što ga je Jon najavio za pjevanje(kao i svakog puta) on je izašao na prednji dio pozornice i rekao:"I just want to thank everyone for their support. Sometimes friends need the help of their friends to get by. This next song is one that keeps coming back in my life and is current again ... ." I tada je započeo pjevati "These Days". Te je noći izgledao izvrsno kažu fanovi koji su bili tamo,bio je pun energije! Druga dobra vijest je da možda ipak neće biti tužen zbog vožnje u pijanom stanju. Richie se dobrovoljno podvrgao vađenju krvi kako bi se vidjelo koliko je bio pijan te noći. Makar rezultati stižu za nekoliko dana,izgleda da je u krvi imao manje od 0.8 promila,što je granica u SAD-u! I njegova bivša supruga Heather mu neće ugroziti skrbništvo nad njihovom kćeri,jer je Richie proglašen najboljim tatom u rock n rollu! Naime,tijekom turneje po japanskim gradovima,Richie je t trunčicu slobodnog vremena iskoristio kako bi odletio natrag u SAD kako bi mgao pogledati utakmicu softballa u kojoj mu je igrala kćer.
Optužbe oko ugrožavanja djeteta nisu odbačene,ali ako se sve ovo gore dokaže kao istinito ne vjerujem da će imati ikakvih problema s tim.
Evo kako je Richie izgledao.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 54| Printaj| #| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.