< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Medicinari

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj razred 4.s2yes yes yes

Linkovi

Nela
Any
Bruno
Koićevi zlatni dukati
Stranica ustanove koja ubija

Sve i svašta

Satić

Brojač posjeta
Free Hit Counter

O meni

Ime i prezime: Boris Košulj
Godine:18
Rođen: 14.07.1988
Horoskopski znak: Rak
Škola: Medicinska škola Osijek
Razred: 4.s2
Razrednica: Renata Gal, Koićeva susjeda
Mjesto stanovanja: Lilaland
Hobi: Sve i svašta
Naj prijatelji: Koić, Pipe,Mata, Šulac...
Naj prijateljice: Marija, Diana, Nela, Any...
Naj sport: Nogomet, Rukomet
Naj klub: Osijek
Naj boja: Crna, Crvena, Plava

nedjelja, 10.12.2006.

Bilo jednom u hrvatskoj.....

I tako si ja sada razmišljam što da napišem…i mal me boli…mislim..boli me glava od razmišljanjaludlud…al nema veze…još malo pa prazniciroflrofl…i da…nisam jučer bio vanibangbang…bio sam kod kuće…jer sam..ma ništa…koiću ti ćeš to čuti sutrayesyes…znaš o čemu se radiyesyes…i napokon znam razlog…napokonwinkwink…i da..jel radi klizalište?!smijehsmijehčetvrtu sam godinu u osijeku…a nisam se klizao ni jednu zimunutnut…joooooj…al budem se ove išao klizati…i drago društvo…jel se štrebanutnut…il se sam mal promatraju knjige?!ugl..znate da je Thompson izdao svoj novi albumroflrofl…mislim da se zove Bilo jednom u Hrvatskojhrvatskahrvatska..a povodom toga…stavio sam jedan spot…
Koiću ovo je samo za tebe....

Thompson - Moj dida i ja

pogledajte ga svi...pozdrav..mahmah

| 13:00 | ... i što imaš reći? ... (1) |


<< Arhiva >>