< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Medicinari

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj razred 4.s2yes yes yes

Linkovi

Nela
Any
Bruno
Koićevi zlatni dukati
Stranica ustanove koja ubija

Sve i svašta

Satić

Brojač posjeta
Free Hit Counter

O meni

Ime i prezime: Boris Košulj
Godine:18
Rođen: 14.07.1988
Horoskopski znak: Rak
Škola: Medicinska škola Osijek
Razred: 4.s2
Razrednica: Renata Gal, Koićeva susjeda
Mjesto stanovanja: Lilaland
Hobi: Sve i svašta
Naj prijatelji: Koić, Pipe,Mata, Šulac...
Naj prijateljice: Marija, Diana, Nela, Any...
Naj sport: Nogomet, Rukomet
Naj klub: Osijek
Naj boja: Crna, Crvena, Plava

subota, 20.01.2007.

Helllo

Evo i meneyesyes….nakon duuugo vremenaroflrofl…al…imao sam puno problema ovih dana…mislim…ove praznikenonono…neću vas zamarati time…bitno je da sam okyesyes..bar mislim da sam ok..i ovaj tjedan nisam išao u školu…kak mi je bilo lijepo kod kućebangbangbang…da..da..moš mislit…bolje da sam išao u školu..nisam mislio da ču ikada ovo reći…al fali mi školaroflroflroflrofl…da mal zezam ljudeludludlud…Anitu..Nellu..Jelenu…i Koiću…mogli bi ti i ja na jednu kavu..šta kažeš?!javiš miyesyes…e da….nova mi je bila supernaughtynaughtynaughty…kao nikada do sada...za praznike nisam ništa radiozijevzijevzijev….bilo mi je tak dosadnozijevzijevzijev….nije mi bilo onak jaaaaaaako dosadno…neg nisam imao više što raditiyesyesyesyes….svaki dan isto...hm…da…i sada mi je dosadno….pogledao sam tekmuyesyesyes…rukomethrvatskahrvatska…i baš smo ih zgazili…mislim da idemo do finala…i da ćemo osvojiti svjetsko prvenstvohrvatskahrvatskahrvatska…imam neki feeling….e da…nisam vam rekao da sam išao na operacijubangbang….i da zbog toga nisam išao ovaj tjedan u školuwinkwink….al u ponedjeljak sam u školi…tak da molim Nellu da ozdravinaughtynaughtynaughty…baš mi fali moj razredyesyesyes….i ekipa kod radijatorayesyesyeswinkwink…al uskoro će biti sve kao i prijewinkwink….i još se puno toga događalo….al to ču zadržati za sebezalivenzalivenzaliven……svima želim super provodyesyes….ak idete negdje danaspartypartypartyparty….smokinsmokinsmokinal također i ak ste domapartypartyparty….imate dobre filmove danasnutnutnut….al ak vam i to nije dosta…ak ste noćne ptice….gledajte Noćnu Morunutnutnut….pozdrav svimamahwavemahwave….
Društvo vidimo se….thumbupthumbuphrvatska

| 19:21 | ... i što imaš reći? ... (18) |


<< Arhiva >>