listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Medicinari

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj razred 4.s2yes yes yes

Linkovi

Nela
Any
Bruno
Koićevi zlatni dukati
Stranica ustanove koja ubija

Sve i svašta

Satić

Brojač posjeta
Free Hit Counter

O meni

Ime i prezime: Boris Košulj
Godine:18
Rođen: 14.07.1988
Horoskopski znak: Rak
Škola: Medicinska škola Osijek
Razred: 4.s2
Razrednica: Renata Gal, Koićeva susjeda
Mjesto stanovanja: Lilaland
Hobi: Sve i svašta
Naj prijatelji: Koić, Pipe,Mata, Šulac...
Naj prijateljice: Marija, Diana, Nela, Any...
Naj sport: Nogomet, Rukomet
Naj klub: Osijek
Naj boja: Crna, Crvena, Plava

subota, 28.10.2006.

Već drugi post...

i zaboravio sam vam napisati da su me Sanela i Anita natjerale da ja napravim svoj blog..tak da..ak vam ne stima blog..obratite se njima....

| 16:33 | ... i što imaš reći? ... (11) |


Prvi post

i evo i meneyes...na blog...al zbilja nemam danas neku inspiraciju...i ne znam sto da pisem...al zbilja ne znamheadbangheadbang....al danas sam vam nekako sretanyesyes...jer mi je koić poslao sms u kojem pise da u ponedjeljak nemamo vježbe iz HMP-a...al znate..te vjezbe su jako zanimljive...sigurno zbog toga sto nas nitko ne ocjenjuje...e ne kao na praksi u bolnici...samo sestre zele da ti upisu koji komadbang...ma sta koji..sretan si ako dobijes koji komad...uglavno...jucer su me sanela i anita natjerale da idem s njima do petra pana..i jednostavno mi nisu dale da izadem iz tranvaja..i zbog toga sam ja trcao na vlakyes...i ne znam sta da vam pisem vise...al bas i nemam vremena...jer moram napraviti seminar iz ginekologijebangbangbang...zar ne koiću?!sam te podsjecujem na taj seminar..jer ga i ti moras napraviti...ak nisi zaboraviowavewavewave....al moram se polako spremati za grad...za izlazak....jer se idem vidjeti sa curom...yes..i ja vam sada idem....pozdrav svimamahmahmahmahmahheadbang....

| 16:03 | ... i što imaš reći? ... (0) |


Sljedeći mjesec >>