< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Medicinari

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj razred 4.s2yes yes yes

Linkovi

Nela
Any
Bruno
Koićevi zlatni dukati
Stranica ustanove koja ubija

Sve i svašta

Satić

Brojač posjeta
Free Hit Counter

O meni

Ime i prezime: Boris Košulj
Godine:18
Rođen: 14.07.1988
Horoskopski znak: Rak
Škola: Medicinska škola Osijek
Razred: 4.s2
Razrednica: Renata Gal, Koićeva susjeda
Mjesto stanovanja: Lilaland
Hobi: Sve i svašta
Naj prijatelji: Koić, Pipe,Mata, Šulac...
Naj prijateljice: Marija, Diana, Nela, Any...
Naj sport: Nogomet, Rukomet
Naj klub: Osijek
Naj boja: Crna, Crvena, Plava

petak, 03.11.2006.

Petak..........

Danas vam je padao u Lilalandu snijegnaughtynaughty….nemreš bolivit…yesyesprvi ovogodišnji snijeg….i sad da vam malo napišem što sam jučer radio….jučer sam vam se probudio u pola 6burninmadburninmadburninmad…zbog toga što sam morao kod zubaraheadbangheadbangheadbang….ja na praznicima i tako se rano moram dignutiheadbangheadbang..i tako ja dođem do ambulante…i sve me počinje biti trta…jer ako se išta bojim to je onda zubarnonono…jer imam mal neugodnih iskustava s njima…prije 2 godine sam morao izvaditi 4 zdrava zuba…imao sam mal viška zubi..i od tada bježim od njih kao vrag od tamjana..i tako ja čekam da počne raditi kad odjedanput me netko zvrcnenutnut…i ja pošaljem poruku da vidim tko je to…al nikako da mi ta osoba kaže tko je…i sada sam saznao da je to bila SANELAnaughtynaughty…mislim ono….pa što ti radiš budna tako rano?!jel si počela biti kao i Anita?!mahmahwavewave...al znate….nije me bilo tako strah jer mi je došla curakisskisskiss..i da znate..cura mi se zove Suzana..al nije ona cura iz naše škole neg netko drugi…i tako ja ulazim unutra…i kad je zubarka počela bušiti počeo mi je padati mrak pred oči..i tak ona meni buši zub nekih 10min…a ja umirem u stolici…i kad je ona meni popravila zub, otišao sam sa curom u kristupartypartypartykisskisskiss..i tam smo bili nekih 4h..i sad ja idem s njom do bille…a kad ono vani tooooolika zimuljanutnut….tooooooooliko sam se smrzo…..ne znam kad mi je bilo toliko zzzzzima…i tak mi mal lutamo gradom…i ja je otpratim kući…a stvar je u tome da nisam imao kak kući pa sam morao busom…a bio kolodvora ima nekih pola sata…dok sam ja došao do njega po onakvom vjetru i još je počeo padati snijeg..al suza mi je dala svoje rukavice pa mi nije bilo baš tooliko zzzimayesyes…i ugl…kada sam stigao kući imao sam kontrakture po cijelome tijelu(neki znaju što to znači..zar ne dino,any,nela?!yesyes)..smrzo sam se kao xxx…ona stvar…i uopće nisam palio kom..tak da se ispričavam aniti i saneli što im nisam poslao komentarnono…i danas sav vam imao pune ruke posla…pošto ja živim na selu…mislim..na selu uvijek ima nekakvog posla…i sad sam vam taaaaako umoranzijevzijev….i znate što mi se danas dogodilo….puknuo ni je ekran na mobunonono…grooooooozno….al zamislite koja je to morala biti slučajnost…ispao mi iz džepa na beton….pri tom padu mu se odlijepila zaštita koja je preko ekrana…a podom je pao na neko željezo….i tak da sada skoro pa ništa ne vidim na ekran…vidi samo gore gdje piše HR VIP…i stanje baterijenonono….ja vam sada idem negdje…al ne znam gdje….jer da ja znam gdje ja idem….znate gdje bi ja bio sada?!! A jel znate?!naughtynaughtynaughtynaughty
Pozdrav iz hladnog LILALANDA..

| 19:00 | ... i što imaš reći? ... (8) |


<< Arhiva >>