petak, 19.01.2007.

*** u bedu sam****

POLUDELA - Tanja Savić

Sedeo je preko puta mene
u kafe baru na peronu
dok čekali smo voz za jug da krene
zalutali u vremenu.

Gledao je negde u daljinu
činilo se ko da sanja
od ljubavi do tuge nit je tanka
a moja je ipak najtanja.

Refren:
Poludela, za jedan dan
sada život dajem ako me se seti
poludela al' dobro sam
jer to što srcu prija nemože da šteti.
Poludela, za jedan dan
pa ga od tada noću sanjam vrlo često
poludela,al' dobro sam
i u grudima mu čuvam jedno mesto.

Rekao je tiho doviđenja
i pružio mi ovlaš ruku
sa tom slikom svakog jutra budim
na jastuku, na jastuku.

Put me vodi na sve čet'ri strane
al' ko za inat nikad više
tamo gde je jedna kosa plava ( smeđa)
na jesenje kiše miriše.

Refren:
Poludela,za jedan dan.................



*****Obožavam sada ovu pjesmu, mislim da u njoj puno toga govori šta i ja mislim i osjećam za nekoga, upravo kao i Tanja u ovoj pjesmi. Ne vjerujem uopće u ljubav na prvi pogled ( a tko uopće više vjeruje u to???!!?? ) ,ali ma neću puno o tome, nek ova Tanjina pjesma kaže i prenese sve Vama, šta osjećam prema nekome!!!!


___Već je sutra subota, vikend, nemrem vjerovat. Tako brzo tjedan prolazi.Dani, tjedni, mjeseci..Ja se nadam da ćemo sutra u No limit..Kao, i uvijek, tamo naaaj zabava...I kad je dosadno, ja obožavam ići tamo. Nešto opet Dance postaje HIT hmm...pitam se why ?! Ma, to je samo prolazna faza. 26.1. tamo nastupa Jana, ali fakat nevjerujem da ću moći na taj koncert.. Ono, još mi starci kake oko auta, iako imam svoj auto, ispada kao da ga nemam. Fakat, za pošizit..Šta ne??? Eto zasada toliko. Voli vas Snješka!!!!kisswave

I JOŠ ZA KRAJ ŽELIM VAM PORUČITI, OSTANIMO>****na distanci****

- 16:48 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bLOGa

***____ma Ljudi, spika, družeNje , dopisivaNje, pjesMe, zeZancija...sve što vam sRceko poŽeLi wink PiŠiTE i uživajte wave

******Nije problem lepi moj,
da sa sebe skinem sve
uspavat ću ponos svoj,
u krevetu Mona liza je
Ma nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo grešne,
a kako ćeš sutra lepi moj
kad poslije mene
sve ti budu smešne****

Linkovi

***JeLeNa***
**SabriNa**
**Deya**
**otrovni_cvijet**


još nešto ko hoće može mi pisati i na e-mail adres: luna_llena@net.hr ,ljudi čitamo se ...kissach*

o meni:

Zovem se Snježana , imam 20,5 godina. Rođena sam 07.03.1986g. u Osijeku. ZavRšiLa sam trgovačku i komerciaLnu škoLu. VoLim izLaske, druženja, dopisivanja, šetnje, sLatke dečke blabla ,duga puTovaNja, svoje društvo,itd, itd... Od gLazbe sLušam NaRoDnjAke...DEFINITIVNO.. ..Ako vas još što zaniMa, pitajte :)wave


NO HAY QUE LLORAR-Ne treba plakati

Ako misliš da svijet gubi
osmjeh i da je vrlo lako izgubiti
iluzije.Osjećaš da nemaš
sutrašnjice,da su se nadanja
izgubila zbog nekog tko je
slomio tvoje vjerno srce u
komadiće.Ne treba plakati kada
misliš da ljubav odlazi.Ne
treba patiti jer znaš da se nikad
neće vratiti.Patiš od
nesanice,a pred tobom je njegov osmjeh,a
noći probdiješ bez ijednog dodira.
Znaš da za tebe nije završeno,dala
si sve od sebe,pobijedila u ljubavi,
iako sada patiš od boli.Ako plačeš zbog te ljubavi,
ljubavi koja je otišla,
pusti je,pusti je,jer ako se vrati
tebi zauvijek ćeš biti sretna,
zauvijek ćeš biti sretna,......