Da još jednom zaobiđem važniju temu, a usput nastavim i geekovski niz, mislio sam pisati nešto o Lord Frank Vaderu. Frank Vader aka Darth Zappa uvijek vozi bicikl i svaki put sretnem ga na gotovo istom mjestu u Jurišićevoj. Iako smo krenuli u suprotnim smjerovima, Frank/Darthu nikad se ne žuri i spreman me ispratiti tristotinjak metara ili više - u mom smjeru - zaustavit se na križanjima i gotovo obavezno uputit manje skupine stranih turistkinja, i svakim susretom naučim još nešto ništa novo o Franku Zappi i Ratovima Zvijezda. 'Jeste li znali' dana je ovo: "jeste li znali da Tatooine nije ništa drugo nego Arrakis?"

Pišem o jednom, mislim o nečem sasvim drugom, najavio sam treće, ali činilo mi se kao da se sve troje, i to jako brzo, izvrtjelo u pozadini te scene s Reljom. Dok mi je on izlagao svoju tezu o Tatooine-Arrakisu loptao sam u glavi jednu posve drugu temu, a na trenutak krivo mi se učinilo da sam je i vidio iza Relje i preko ceste. Šutke se prepustih Arrakisu, pustinji i galaktičkoj pripizdini.

Danas se osjećam krivim, općenito. Ako vam treba krivac, na dežurstvu sam i primam sve što treba. Zato što mi je. Potpuno. Svejedno. Dobio sam i komentar na donju fotografiju iz mladih dana: "volim vidjeti kako su mi prijatelji izgledali dok su bili nevini." I nasmijalo me jer hej hej danas se baš osjećam krivim! Stavi na blog uho. Uho se može gledat u uho. A ako malo više približiš uho možda ćeš i nešto čuti.
- 21:30 - Komentari (16) - #

<< Arhiva >>