Prije mene u ovom stanu živjele su dvije sestre. Kad su selile savjetovale su mi da se što prije riješim ružnih tapeta, ali nakon što sam se uvjerio da su pojedini zidovi mekani (neka izolacija), odlagao sam taj posao i do danas ih nisam maknuo. Prvih tjedana od useljenja cimer i ja počeli smo na istim tim tapetama otkrivati male tajne poruke, pisane grafitnom olovčicom.

«Ja sam strašno stvorenje»
«Put do Pakla popločan je dobrim namjerama»
«Fat Boy Johnny»
«Št'ima Govančice?»
«Ispruži se kolko se moš pokrit»
«Nada umire zadnja – but who the fuck is Nada?»
«ŠBB KBB»
«Osjećaj me prati da sam fijuuuuu»

To je dakle bila njihova mala tajna, trag koji nisu stigle sakriti jer su bile prezauzete odnošenjem njihovog telefona, njihovog radnog stola i raznih drugih stvari.
Druga tajna bila je postojanje podruma. Kasnije sam otkrio da je taj 'podrum' zapravo neka niša ispod stubišta gdje bivši vlasnik još uvijek čuva stotine četki i kistova koje je proizvodila njegova propala firma. Ukupno metar kvadratni. Od podruma sam odustao, ali još uvijek tu i tamo pronađem neku porukicu koju ranije nisam primijetio.

...a kad smo već kod toga, evo još jednog fascinantnog otkrića britanskih arheologa:

Archaeological Dig Uncovers Ancient Race Of Skeleton People


- 13:59 - Komentari (16) - #

<< Arhiva >>