PRISUTNI (s lijeva na desno):
crolga, mr soda, M, eviltwin, dvije_sarme, dunjchi*, cherry bla bla, alethea, koka, danposlije, dux, tixi, vix

*ne vidi se, al tu je :)

[evil]
Okej, ovog puta Misteriozni M vodi vas u.....
buehehehehehehe...
HAUNTED HOUSE.
Mnogi neće preživjeti strahote
koje ih tamo čekaju.
Ali hej,
oni koji prežive pričat će unucima.
Opet 600x450 piksela.
Ista pravila.
ODABERITE POZICIJU NA SLIČICI,
napišite što ste (ili tko ste),
ponesite sebe i sve što vam treba.

PRIJAVE POD "KOMENTARI".
Vrijeme uglavnom...mračno.
Mjesta ima.

M
- 19:39 - Komentari (50) - #
Ostavit ću tipkovnicu da sama piše u mraku.

- 21:23 - Komentari (5) - #


TRENUTNO STANJE
s lijeva na desno: dvije_sarme, danposlije, koka, alethea, cherry bla bla, M, eviltwin, crolga, famke

:) Okej, vodim vas na plažu.
Ne na pravu nego ovu na 600x450 piksela.
ODABERITE POZICIJU NA SLIČICI,
ponesite sebe i sve što vam treba,
samo bez glupih plastičnih ležaljki.
Mrzim plastične ležaljke.

PRIJAVE POD "KOMENTARI".
Vrijeme uglavnom sunčano.
MJESTA JOŠ UVIJEK IMA!!!!

M
- 15:07 - Komentari (57) - #
Prije mene u ovom stanu živjele su dvije sestre. Kad su selile savjetovale su mi da se što prije riješim ružnih tapeta, ali nakon što sam se uvjerio da su pojedini zidovi mekani (neka izolacija), odlagao sam taj posao i do danas ih nisam maknuo. Prvih tjedana od useljenja cimer i ja počeli smo na istim tim tapetama otkrivati male tajne poruke, pisane grafitnom olovčicom.

«Ja sam strašno stvorenje»
«Put do Pakla popločan je dobrim namjerama»
«Fat Boy Johnny»
«Št'ima Govančice?»
«Ispruži se kolko se moš pokrit»
«Nada umire zadnja – but who the fuck is Nada?»
«ŠBB KBB»
«Osjećaj me prati da sam fijuuuuu»

To je dakle bila njihova mala tajna, trag koji nisu stigle sakriti jer su bile prezauzete odnošenjem njihovog telefona, njihovog radnog stola i raznih drugih stvari.
Druga tajna bila je postojanje podruma. Kasnije sam otkrio da je taj 'podrum' zapravo neka niša ispod stubišta gdje bivši vlasnik još uvijek čuva stotine četki i kistova koje je proizvodila njegova propala firma. Ukupno metar kvadratni. Od podruma sam odustao, ali još uvijek tu i tamo pronađem neku porukicu koju ranije nisam primijetio.

...a kad smo već kod toga, evo još jednog fascinantnog otkrića britanskih arheologa:

Archaeological Dig Uncovers Ancient Race Of Skeleton People


- 13:59 - Komentari (16) - #
To što sam kupio proizvedeno je u Kini.
Paket sam donio kući oko 13 sati, složio sam si jeftin ručak, a zatim otišao pričati s Amerom o patkama i zečevima. Bijelim i crnim. On je govorio o politici, a ja sam mu spominjao stopalo, i tu se baš nismo bili dobro razumjeli. Kad smo završili shvatio sam da ne mogu izaći jer je stražar odlučio udahnuti malo svježeg zraka i potpuno zaboravio kako u zgradi koju čuva još ima preživjelih. Padalo mi je na pamet da iz dosade nešto ukradem, ali nisam se mogao odlučiti nizašto konkretno. Pa nisam ništa ukrao. I da jesam, vjerojatno bih vratio.

Prijatelj i ja kasnije smo se kroz priču i uz kofi opraštali od jedne ne-poznanice.

Sad mi se čini da Made in China ima neku tvorničku grešku.

Ima još nešto: mrzim kad me pokušavaju preodgojiti.
edit (i još tebe, koji si tako savršeno odgojen :P) kaže Zli Blizanac
znam, znam, hvala hvala, e ovo sam morao stavit :)
edit#2 Ima još nešto: mislim da sam vidio reklamu za četkicu sa zračnim jastucima. Ili sam krivo vidio.
edit#3 Ima još nešto: čini mi se da počinje ona emisija u kojoj dijele novac :)

Kako bi bilo dobro da se svi predaju Jonathanu!
Jonathan! Jonathan!
Kupit ću si majicu ko onu što su nosili na Ganzenrozis, samo će moja bit na Jonathan!
Surrender to Jonathaaaaan!!!
Evo vam još Jonathana!!!!!! (cijeli tekst je desno u boxu):

Jonathan, you're scaring us,
We think this is the part of the song
where everybody has to, like, do the group hug and stuff
we don't even like our neighbor
is that what we have to do now?
No, don't worry. Nah, Nah, that's no good.
Don't worry we're not going to do that.
Okay. Then what's this song about anyway?
Oh, it's just if you do feel like it, don't chicken out,
that's all.
Is that all you're saying?
Yeah.
Oh. Okay.

People all over the world
People all over the world
People all over the world
are starving for affection.


(Jonathan Richman/I'm so confused/Affection)
- 01:09 - Komentari (11) - #
ARRRgH! Stoko mala, pojeo si mi pola j#%$&#h postova!
Gubi se, i ne vraćaj se!

SKVIK!

Out! Out! Out!




You know the little clock, the one on your VCR
the one that's always blinking twelve noon
because you never figured out
how to get in there and change it?
So it's always the same time
just the way it came from the factory.
Good morning. Good night.
Same time tomorrow. We're in record.

So here are the questions: Is time long or is it wide?
And the answers? Sometimes the answers
just come in the mail. And one day you get the letter
you've been waiting for forever. And everything it says
is true. And then the last line says:
Burn this. We're in record.

And what I really want to know is: Are things getting better
or are they getting worse? Can we start all over again?
Stop. Pause. We're in record. Good morning. Good night.

(Lau.An. Bright Red/Same Time Tomorrow)

- 08:35 - Komentari (26) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>