To što sam kupio proizvedeno je u Kini.
Paket sam donio kući oko 13 sati, složio sam si jeftin ručak, a zatim otišao pričati s Amerom o patkama i zečevima. Bijelim i crnim. On je govorio o politici, a ja sam mu spominjao stopalo, i tu se baš nismo bili dobro razumjeli. Kad smo završili shvatio sam da ne mogu izaći jer je stražar odlučio udahnuti malo svježeg zraka i potpuno zaboravio kako u zgradi koju čuva još ima preživjelih. Padalo mi je na pamet da iz dosade nešto ukradem, ali nisam se mogao odlučiti nizašto konkretno. Pa nisam ništa ukrao. I da jesam, vjerojatno bih vratio.

Prijatelj i ja kasnije smo se kroz priču i uz kofi opraštali od jedne ne-poznanice.

Sad mi se čini da Made in China ima neku tvorničku grešku.

Ima još nešto: mrzim kad me pokušavaju preodgojiti.
edit (i još tebe, koji si tako savršeno odgojen :P) kaže Zli Blizanac
znam, znam, hvala hvala, e ovo sam morao stavit :)
edit#2 Ima još nešto: mislim da sam vidio reklamu za četkicu sa zračnim jastucima. Ili sam krivo vidio.
edit#3 Ima još nešto: čini mi se da počinje ona emisija u kojoj dijele novac :)

Kako bi bilo dobro da se svi predaju Jonathanu!
Jonathan! Jonathan!
Kupit ću si majicu ko onu što su nosili na Ganzenrozis, samo će moja bit na Jonathan!
Surrender to Jonathaaaaan!!!
Evo vam još Jonathana!!!!!! (cijeli tekst je desno u boxu):

Jonathan, you're scaring us,
We think this is the part of the song
where everybody has to, like, do the group hug and stuff
we don't even like our neighbor
is that what we have to do now?
No, don't worry. Nah, Nah, that's no good.
Don't worry we're not going to do that.
Okay. Then what's this song about anyway?
Oh, it's just if you do feel like it, don't chicken out,
that's all.
Is that all you're saying?
Yeah.
Oh. Okay.

People all over the world
People all over the world
People all over the world
are starving for affection.


(Jonathan Richman/I'm so confused/Affection)
- 01:09 - Komentari (11) - #

<< Arhiva >>