«M, znaš da sam prestala pušit?»

C, koji je baš stajao pored mene, kaže joj da je i on prestao, te da već dva tjedna ne puši i ne pije. C, koji je nekad davno trošio zajebanije supstance, uvjeren je u to da mu se upravo pušenje odrazilo na potenciju. I sad se, čist i zdrav već dva tjedna, osjeća sjajno.
Pitam T kad je prestala...

«Ima već deset dana. Trudim se ne ići u zadimljene prostore, da me ne uhvati kriza, i to mi stvarno teško pada.»

Bivša pankerica, znam da joj teško pada. Priča mi je jako poznata, pa joj objašnjavam kako se ne bi trebala hvaliti svojim junaštvom, jer će tako samo ponovno herojski početi. Putem do 'zadimljenog prostora' palim cigaretu. T priča o zasad kratkotrajnom iskustvu nepušenja. Kaže kako sada potpuno drugačije percipira vrijeme. Slažem se. Minute su drugačije, svjestan si praznina, i svakog trenutka koji protječe u ne-djelovanju. Zbrajaš ih u glavi.

Nekolicina ostaje za šankom, nas šest sjedamo za stolove u stražnjem dijelu. Noć je. Kofi i čašu vode. P isto. T pije pivo. E isto. Ne znam za ostale. C se negdje izgubio, ali znam da će se prije ili kasnije pojaviti. Pripaljujem još jednu i nudim T. Ona se smije i uzima jednu s kojom će se igrati čitavu večer, ali ju neće upaliti. Dok sustavno rastavlja moju praznu kutiju (imam još jednu) na sićušne papirnate elemente, ustanovljava kako ona i ja imamo nešto zajedničko. Ranije je, naime, primijetila da sam u stanju srediti pola kutije uz kofi. Ona također.

E i P su kampanjski pušači. E će se počastiti jednom. P, kao i obično, neće cigaretu, nego samo dim. P, naime, zna da ne volim kad hoće 'samo jedan dim', to sam joj objasnio tisuću puta. Dok ona razgovara s nekim ljudima za susjednim stolom, žalim se svojoj sugovornici i bivšoj kolegici pušačici:

«Ne volim, zato što JA odavno ne uživam u svakoj cigareti. Tamanim ih mehanički i kutije se prazne same od sebe a da toga nisam ni svjestan. A ona...ona povlači dim polaaaako, potpuno usredotočena na tih par trenutaka, dok pušta taj čarobni val zadovoljstva da joj prođe čitavim tijelom. Onda ju gledam kad mi vraća cigaretu. Njoj je dovoljno. Pa gledam cigaretu i mislim kako je isisala baš onaj dim, onaj SPECIJALNI DIM koji u tvornici stavljaju u svaki milijunti proizvod trovačke industrije. Osjećam se kao da sam za dlaku spušio na lutriji, a za utjehu dobio njezin ruž na filteru.»



- 21:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

# nemrem vjerovat da chitam ovo!!!! taman, jbt. kad vech 3 dana apstiniram od gensanja, nakon dve godine sustavnog, svaki dan, tak. chak sam danas provela tri sata sa tri zadimljena i udimljena bedaka :) i bilo mi je super. cigarete su pak druga stvar, nemrem se tog rijeshit. kad konachno to uchinim uvijek bude, aj dim, dva, onda ode sve opet na isto. mwah. nea veze. kad zatrudnim, nechu da mis e dijete sporije razvija, pa budem prestala :)* a, ovo 'daj mi dim' mi je poznato. mi smo pizdili na to u shkoli, imali jednu takvu, daj mi dim, i to ne jedan, nego dva, ili chetiri, jer che bit nesretna ak bude neparan broj. wtf? zapal' brate cijelu pa uzhivaj, pusti mene da izbalim svoju :) (cherry bla bla 03.03.2006. 00:45)
# Ima nesto u tome... Tamanim skoro dvije kutije i pola upaljaca dnevno, i nikako da opet naletim na taj spešl dim koji je prije 10tak godina bio u svakom tom papirnatom smotuljku, al nekako mi ne smeta davanje dimova. Bilo je vremena kad nije bilo para, i ti posudjeni dimovi bili su mi i vise nego melem za dusu, pa mi je drago ako ja nekom mogu omogucit isto. Ne smeta me ni zicanje, ako imam dovoljno.... Smeta me jedino jedan frend koji pocne jednu za drugom zicat kad mu ostane 5 u kutiji, pa da se osigura. Jer kao "bas mu se pusi superlajt". Nesto najpizdunskije...... (dvije_sarme 03.03.2006. 10:15)
# Ma ni meni ne smeta žicanje, berz problema dam i kad mi je zadnja u kutiji. Kultura nesebičnog dijeljenja kakvu samo pušači poznaju. Nepušačima bi trebalo predočit nekako tu naviku, pa bi onda svi bili bolji ljudi. Davanje dimova je također ok, ako ste okorjeli, zadnja je i nikom se ne da otić kupit kutiju u 2 iza ponoći. Al ovo je nešto sasvim drugo. To je...to nije u redu. Btw, sjećaš se 'čaja od kadulje'? FZ: "To me, a cigarette is food. I live my life smoking these things, and drinking the 'black water' in this cup here." :) (M 03.03.2006. 10:34)
# ovisniče! imam treking divajs koji broji koliko toga su napisali moji fejvorit blogeri i tako si uvjerljiv šampion da je to strašno :)) trebat će mi neko vrijeme da to sve iščitam.. (eviltwin 03.03.2006. 10:49)
# ja ne volim kupovat jer kad kupim pušim ko turčin, a ne može se ni žicat stalno. morat ću se odlučit: za ili protiv pušenja! vjerovatno ću te razočarat, al to je jedna stvar od vaye con dios, brijem najpoznatija... (alethea 03.03.2006. 19:09)
# Alethea, kako to misliš 'razočarat'? Pa ne misliš valjda da sam očekivao da "dobra stvar, ležerna i drska kao iz sunca isisana" može bit od Scott Walkera ili koga drugog od mojih mračnjaka?! :)...... Zli Blizanče (!), mislio sam da si se povukao jer učiš i jer radiš, a ti si čitavo vrijeme 'nadzirao' sa svojim divajsovima :) Oboje, molim, ovih dana podnijeti izvještaj kod mene na družnje, te eventualno pomicanje molekula zraka naokolo! (M 04.03.2006. 12:38)
# Mene to ne dira previše, ja ne konzumiram iste. Mozda sam u citavom zivotu popusio 3 ili 3 i pol cigarete. Nisan se navukao prije i sad mi uopće ne lovi zelja za njima. Pozdrav (danposlije 04.03.2006. 18:42)
# Eto, upravo dodhoh iz ugodnog fafa; frend mie zamotao 3 pljuge, popushio [ja] u nedostatku alkohola [mene puqne taj njegov duhan, kad sam nepushach pa mie dobro] i tak. Inache mie to neprivlachno i beskorisno. Kao shto vidite, nisam [ni nechu] rech "nikad", ali bash pravu naviku nechu stech. No way. I kad bi htijo, nemam love za te besmislice 8) (Vix 05.03.2006. 02:18)
- 00:00 - Komentari (0) - #

<< Arhiva >>