Dugo nisam napisao neku priču, a svašta sam najavljivao. Primjerice, htio sam napisati što se kasnije dogodilo s Orufom Bojadismakijem, te usput objasniti zašto danas većina učenjaka misli kako je Finska bila švedska pokrajina. Jer pripovijest o Orufu Bojadismakiju, kasnije poznatijem kao Oruf Bojamić kompleksna je priča, koju valja rekonstruirati iz fragmenata koji su meni, Kroničaru Nevjerojatnog, ostavljeni na čuvanje i istraživanje. Postoji i ta njegova autobiografija, napisana i objavljena nakon kratke mletačke avanture, a dobio sam ju u zamjenu za vrlo važnu informaciju koja će promijeniti društvenopolitičku, te gospodarsku sliku Europe u idućih nekoliko desetljeća. Sad se pak pitam je li vrijedilo, da li se isplatila takva razmjena? I to ćemo skoro vidjeti.

Trenutno pijem lozu i zeleni čaj, paralelno radim na još jednom tekstu, te svako malo bacim oko na gotovo prazan obrazac za (prvu u životu) prijavu poreza na koji sam već uredno napisao svoje ime: «M»

Interesantno, jedina originalna umjetnina koju imam u sobi, a stoji skoro ravno preda mnom, mala je žuta drvena ploča premazana voskom, na koju su upisani samo moji inicijali u crnom letrasetu s jedne, te točan datum rođenja s druge strane. Trenutno je okrenuta na onu stranu koja pokazuje datum rođenja, dobio sam ju na poklon nedavno (ali ne na rođendan), i jako mi se sviđa. Osobna je, teško upotrebljiva ili zanimljiva bilo kome drugom. Slično kao kod konvencionalnog umjetničkog portreta, ali s jednom jako bitnom razlikom: ako ću se ogledavati u toj 'slici' i nakon 15 godina, moći ću sam sebi reći kako se nimalo nisam promijenio. Sve što je na njoj prikazano gole su činjenice, i istinske konstante.

(Na monitor sam posjeo poklonjenog žuto-crveno-crnog pčelca s crvenim nosom i ticalima. Taj pčelac, molim lijepo, osobito je važan plišani idol u mom životu. Znam, zvučim smiješno.)

Volim tamniju zelenu boju. I žutu s crnom.


- 21:53 - Komentari (19) - Isprintaj - #

# da ti pošaljem paketić zelenih maramica, ovako onako je grad pun svega i svačega, sigurna sam da i toga ima negdje za kupiti, ma samo ti nama brzo ozdravi....pozdrav ti jedan zeleni (tixi 27.02.2006. 22:23)
# mh... Opet kombiniras chaj i lozu, nije ni cudo da si jos uvijek bolestan.... Izbaci chaj i predji na moj tajni recept: prvo trgnes ledenu pivu da ti zaledi sve te male gnjide u grlu, i dok su jos onako nepokretni spalis ih lozom.... Nema boljeg lijeka. To mi je povjerio moj profesor iz matematike iz osnovne, lik cijele godine hoda u kratkim rukavima......probaj, funkcionishe majkemi.:)) (dvije_sarme 27.02.2006. 23:01)
# ...ah, da, zaboravih da lijek ima nuspojavu.. dajem ruku da je tip jos uvijek djevac...muahahaha :D (dvije_sarme 27.02.2006. 23:11)
# Ne daj da te gnjave, M:) Volim zeleni caj. A i lozu, heh:) I bez brige, nisam virus, hehe..........:) (tabitha 28.02.2006. 12:46)
# @tixi - kupiš mji stvarno zelene maramice? Mogu dobit i jednu onu tvoju žličicu za sirup? :) @sarme - ti si probao taj tajni recept? ;)) @tabitha - Ma vole oni mene, ne se brinut. I znam da nisi virus, sam vidim da nemaš 'properties' pa si mi odmah na popisu misterioznih fajlova. :) (M 28.02.2006. 13:32)
# eeeee, zbog toga i onaj "muahahaha :D" (dvije_sarme 28.02.2006. 13:49)
# jel i pčelac na aukciji, ako je, molim lijepo da mi se predoče podaci o ishranio pixelima itd. sylvia plat je dosta pisala o pčelama i to je jedina literatura koju imam. recimo, zanima me kako znaš da pčelac nije pčela. (alethea 28.02.2006. 15:20)
# paa, das pceli jesti, i ako je "pojeo", onda je pcelac, a ako je "pojela" je pcela! Prosto ko pasulj!:) (dvije_sarme 28.02.2006. 15:34)
# pchelac je zakon! al moj stajlish hrchak, iliti florijan, je car. ja od umjetnina u sobichku imam instalaciju od zhice na ovom ruzhnom kaminu (poznatog li nam slikara, hehe), homoseksualni kamen nepravilna oblika u duginim bojama na stepenicama svog ormar-kreveta na kojem pishe sitno "nada p." (haha, whatever), slikarsko djelo "dvojku" na kojem je samo ispisano crvenim "2" (ukrala ocu iz sobe na poslu) i naravno, vlastita remek djela, heh, daske, kamenje, papire... blah, barem nije dosadno. (cherry bla bla 28.02.2006. 15:36)
# pa sad ovaj za maramice ne znam, ali za žličicu ćemo se dogovoriti...možda kao poklon, šta kažeš?...pozdrav, ti je danas šta bolje? (tixi 28.02.2006. 15:44)
# @tixi - bolje je, od nervoze obično brzo ozdravim :) Žličica, samo da znaš, mora bit iznenađenje! superfiraziboličnu žličicu želim. @alethea - pčelac nije na aukciji, žao mi je, možda iovih dana i stavim nešto na aukciju, ali stvarno ne znam šta. ideje? Kako znam da je pčelac? pa rekla mi je da je pčelac. i tako pčelac. točka. @cherry bla bla - ma, iam i ja vlastitih remekdjela, ali ih držim naokolo pobacana po sobičku samo zato što ih nemam gdje stavit. prije su punila tuđe podrume. imam i 1 duxov strip na zidu, samo je fotokopija, dok svoje originale na hartijicama sklanjam po ladicama. također, grafiku 'našeg poznatog slikara' držim duboko zakopanu negdje, jer ju ne mogu gledat, a žao mi bacit. ne znam, ne mogu art na zid nikako, to mi je ko da objesim mrtvog glodafca, bez obzira da li mi se sviđa ili ne. jako mi je to teško za objasnit, stvarno. a jaaaako volim art, da se razumijemo. možda baš zato ga ne volim na zidu. err..kakve daske, kamenje, papire? svestranjuješ? :) @2sarme - nije bitno je li pčelac pojeo ili pojela, pčelac i pčela su podskupovi skupa pčeličavosti. kad si jednom nabaviš pčelca ili pčelu, možeš ga ili ju zvati kko hoćeš. nego, taj tajni recept, a te nuspojave? :) (M 01.03.2006. 01:16)
# Mislim da nuspojave dozivljavaju outbreak samo ako imas 40+ i zivis s mamom. Pa nuspojave postaju uzrok i povod same sebi i traze i dalje konzumiranje lijeka da ih suzbije, ali i omoguci im jos jednu sansu. Cudno..:) (dvije_sarme 01.03.2006. 11:53)
# Zatisje... Kreativno ili...? (tabitha 01.03.2006. 15:39)
# Pa, crtao sam Sarmama sličicu za njegov blog, a i nije mi se baš dalo pisat novi post ovdje. Ne još. Strpljenja. (M 01.03.2006. 16:22)
# naravno da će biti super fantastično uznenađenje, tamo negdje za recimo 2 i po miseca....ha ha šta kažeš? btw...kako tvoja prehladica (tixi 01.03.2006. 21:48)
# O-CE-MO POST! O-CE-MO POST!..:) (dvije_sarme 02.03.2006. 11:29)
# I ja O-CEM svašta. Recimo, tost. (M 02.03.2006. 14:47)
# izvoli.... (tixi 02.03.2006. 17:55)
# postavlja se dalje pitanje: možemo li smatrati da ta kombinacija slova, odnosno brojeva, makar na prvi pogled odgovara rečenim "činjenicama", uistinu označava tvoje ime i rođendan, a ne nešto potpuno drugo"? (thanatz 02.03.2006. 20:53)
nedjelja, 26.02.2006.
- 00:00 - Komentari (0) - #

<< Arhiva >>