Što vas, o Hrabri Blogeri, uopće može uplašiti?
Ima li ičeg što vas stvarno šokira
Od čega se smrznete
Zbog čega se pokrivate preko glave kad spavate
Neka fobija
Strah...
Nešto...(ili netko)...čega se bojite,
a zapravo biste se najradije sami sebi nasmijali?

- 02:26 - Komentari (25) - Isprintaj - #

# Mi, blogeri, kao specifichna kategorija ili mozhemo progovarat kao obichan puk? (Vix 26.02.2006. 09:17)
# hmmmm..da..kod mene nešto postoji..al ne znam što.. kad spavam baš se skrivam..al sad baš od čega? al inače, bojim se krvi i rana..tuđih..to mi je zbilja užasno.. btw..a ti? (dryad 26.02.2006. 09:19)
# Ja imam strah da u mrachnom hodniku ne naletim na neki dlakavu capu koja che me... @,@ Grozno! Jest da sam naletio na svog machka i cucka par puta, ali ipak mislim na cape malo vechih gabarita. I boim se ruzhnih ejlijena, ali samo po nochi. I mislim da zato treba po nochi uviek imat sa sebom puder da ih se malo uljepsha, da ne vrishtiju curice i babe kad ih vidiju. (Vix 26.02.2006. 09:21)
# jel'da? a još i vrata u mraku..uvijek se negdje tresnem.. neki dan sam u čelo..sad mi raste rog (dryad 26.02.2006. 09:29)
# uuuuuu, buuuuuu, strašim se da ću se zbog nepravilnog pokrivanja preko glavi probuditi u zemlji strašnih buba švaba i njihovih gmizavih srodnika.....ljak bljak i svi više manji slični izrazi.... (tixi 26.02.2006. 11:50)
# Klaunovi... I ne zaje?avam se... Bojim se klaunova... (Pennywise je kriv za to, doncha want a balloon?) (crolga 26.02.2006. 12:23)
# hm, bojim se crvenih stolica u tramvaju. zbilja, ne mogu to. i bojim se igle, moji mogu bit sigurni da nechu postat doper. barem ne pikanjem. bojim se visine. al ne dam da me strahovi obuzmu. rjeshavam se svih, osim onog sa stolicama. to me ubija. (cherry bla bla 26.02.2006. 14:13)
# Hm. Si se konzultirala s Frojdom? On bi, gotovo sam siguran, povukao vrlo zgodne paralele s tvoim sexualnim zhivotom iz infantilnog razdoblja tvog zhivota. Koi je to lik bio. Majkemi. I josh k tome péder 8P Nego, da, jeste gledali onu epizodu X-Filesa kad je onaj Sewer-Man ubijao ljude kad su srali na zahodu? Jeo im jetru ili tak nesh 8) E, toga sam se bojao. I bojim se svaki put kad se sjetim toga. (Vix 26.02.2006. 15:05)
# Mhehehe :))) Pa evo da bude fer, ja se ne bojim mračnih hodnika, ali me strah hodnika koji su iz neobjašnjivih razloga osvijetljeni (jer 'znam' da sam ugasio svjetlo). I da, Tixi-good point, i ja imam ponekad fobije da se nisam pravilno pokrio, da mi, recimo, vrat nije pokriven kako treba pa će tako nešto noću pronaći put do mene. Nimalo se ne bojim krvi, a ne bojim se bome ni CRVENIH STOLACA?!?!? Obožavam crvene stolce, mene je strah žutih, zapravo. Istina, bojim se igle, ne znam zašto, samo pozelenim. Ne bojim se klaunova, Pennywise me nije uvjerio. Film "Cabin fever" Eli Rotha natjerao me da se odjednom u svojim dvadesetima počnem malo bojati pasa. Iako film nije primarno o psima. Sewermana se nažalost ne sjećam :))) Ajmo još, čega se još bojite? (M 26.02.2006. 16:44)
# Cega se bojim? Da vidimo... od kud da počnem,... ma ne bojim se ničega, ustvari znam bojim se liftova, ja kao dijete iz malog provincijskog mjesta svaki susret sa liftom stvara u meni neugodu, čak sam jednom prekinuo s jednom curom jer je živjela na 17tom katu. Ili bi izgubio svaku volju za susretom dok bih se vozio do 17tog kata ili kad bih isao pjeske srce svaki put stalo dok bi došao i pravo legao na kauč i meditirao. Kad sam bio mali bili smo u nekim toplicama i bas kad sam se sam vozio liftom usred voznje lift je stao negdje izmedju katova, u tom trenutku sam popizdio i počeo tuci po onom tipki upomoc, nakon nekog vremena domar ili tako nesto poceo je vikati s visljeg kata: mali ne trubi, sad cu te pustiti to je samo provjera lifta. Da sam bar bio malo veci mislim da bih ga opalio i pobjegao. (danposlije 26.02.2006. 19:38)
# @M - kad kao klinac odgledaš "It", a nakon toga odeš u cirkus, nipošto ti nije svejedno kad ugledaš klauna... I još kad ga vidiš izbliza s onom popucalom šminkom - jok, nikakve balone neću od njega... Nije sad da me hvata panika, ali ne osjećam se ugodno u njihovoj blizini... (crolga 26.02.2006. 21:08)
# a chucky kak vech i lutke? bwaaaaa... ja se bojim paranoje :) bojim se rhuzhnih pauka. i globalnog zatopljenja. (cherry bla bla 26.02.2006. 21:11)
# Ja se histerično bojim straha. (Dux 26.02.2006. 22:35)
# Ma znam, Crolga, i ja sam bio klinac kad sam gledao "It", ali serijal mi je bio, onako, predobar da bi me bilo strah. Duhovit i, činilo mi se tada (ali bio sam stvarno mali), pametan. Što se tiče cirkusa i strahova, pogledaj "Santa Sangre" od Alexandra Jodorowskog. Pauke volim, s njima imam poseban odnos, posebno onima kućnima s tankim dugim nogama, i uzgajam ih, budući da pauczy tamane muhe i neke druge stvari koje ne volim. Ali zato mi se nimalo ne sviđaju oni veliki komarcy koji lebde ko pijani. Ne idem spavati prije nego ih negdje zalijepim. "Strah" je apstrakcija, ne bojim se apstrakcija. *** Lahku noć svima želim, i lijepe snove s mnogo apsurda i raznih čudesa, ali bez babaroga (M 27.02.2006. 01:59)
# Manijakalno se bojim da slucajno ne zaspem nepokriven (il se u snu slucajno otkrijem), jer me onda peru takvi filmovi, halucinacije i sranja da je to NENORMALNO... Redovito se budim u znoju i tresem bar pola sata nakon, najcesce, nadrealno-bizarnih snova o smrti ljudi koje znam.(?!?) I usred ljeta sam pokriven do vrata (najtanjom mogucom plahtom, al sam pokriven.....uuuuhhhhh). Za divno cudo, dok god ima svjetla dok spavam, NEMA ovog efekta......I jos se jezivo bojim DJECE KAD PJEVAJU.....bbuuuaaahh!!. jedno. dvoje, troje, il nedajboze cijeli zbor, odmah me puca da je medju njima bar nekoliko potomaka Necastivog (sta filmovi rade od ljudi...). Cijeli se najezim.......... (dvije_sarme 27.02.2006. 09:08)
# hm.. sad tek primijetio.. Sto ti bi da u 02:26 ujutro objavljujes post o strahovima? Zlosutna sjena projurila kraj prozora? Posudje se samo pralo uz pomoc poltergeista? Il si cuo "Mami?" iz tevea?.....:) (dvije_sarme 27.02.2006. 12:37)
# bojim se kranova, onih shta sluzhe za gradnju zgrada i kucha i to... brrrr... (cherry bla bla 27.02.2006. 13:53)
# Uh...ja mrzim apstrakcije...(a i bojim ih se!). Zamisli samo...ulaziš u sobu i pališ svjetlo. Kad ono nasred sobe jedna ogromna zla apstrakcija. Pa ko se ne bi usra? (Dux 27.02.2006. 14:47)
# Jel ti imaš na blogu nešto jezivo što ždere komentare ili sam ja prolupa? (Dux 27.02.2006. 14:48)
# Dux, ne nemam nikakvo posebno zlo na blogu što ždere komentare. Nisi znao? Ja sam zao. Ako je o tom zlu riječ. (M 27.02.2006. 15:02)
# A apstrakcije...recimo da uvijek problijedim pred Maljevičem. Sva druga apstrakcija benigna je ;) (M 27.02.2006. 15:05)
# Meni je to MaljeviČevo ko da se stvori neki tip s retrogradnom i anterogradnom amnezijom istovremeno ispred mene i gleda me onak milo. Ko da che dobit keks, a zapravo ni ne zna da che dobit...keks...hm. Meni je Mondrian bio zheshchi, makar je, chini mi se, matematiku volijo...a ja ju prezirem...ali jako mi se svidhaju njegove Kompozicije [ako se tak zovu...svi su onda tako nazivali svoje...to...djela] E da, mene je strah cucaka. Jebo me led, strah me je. Naravno, samo onih tezhih od 15 kg, ali u pravilu niedan cucak mi nie simpatichan. (Vix 27.02.2006. 18:04)
# Ma ne znam....čini mi se da je tu bija neki komentar kojeg sam tija kometirat...a sad ga nema. hm? Zaboravi. Nisi ti zlo...zlo se ne boji ničeg. :) (Dux 27.02.2006. 18:29)
# to s' umislija, brate :D (cherry bla bla 27.02.2006. 18:35)
# Dux, tako ti je kad gledaš komentare u jako sitnim noćnim satima kada spava razum a rađaju se čudovišta. Gdje? Koji komentar? Ja ne znam. (M 27.02.2006. 21:52)
- 00:00 - Komentari (0) - #

<< Arhiva >>