Svira: Laurie Anderson "Language is a Virus"
...

Paradise
Is exactly like
Where you are right now
Only much much
Better.

You know? I don't believe there's such
o thing as TV. I mean -
They just keep showing you
The same pictures over ond over.
And when they talk they just make sounds
That more or less synch up
With their lips.
That's what I think!

Language! It's a virus!
Language! It's a virus!
Language! It's a virus!

Well I dreamed there was an island
That rose up from the sea.
And everybody on the island
Was somebody from TV.
And there was a beautiful view
But nobody could see.
Cause everybody on the island
Was saying: Look ot me! Look at me!
Look at me! Look at me!

...

A onda malo Tuxedomoona, nekih pola albuma "Cabin in The Sky".
A onda mi se već spavalo i nisam ništa zapravo pametno napravio.
Ovaj post je samo intermission. Treba ostavit nešto i za ujutro.
Ja ne moram prerano vani.
Prednost kliznog radnog vremena.
Plus studentska navika.
Kofi. Terasa. Nahranit mačku. Sunce. Ako.
Kofi ujutro. Hehe. Eto, i tome se veselim.
Htio sam napisati nešto super veselo povodom toga..
Al ne ide mi to sad.
Dopisat ću ujutro, uz kofi, važi?

########################################
JUTARNJI EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vidno raspoloženiji. Pomogli su Primus, i mislim da ću dolje pejstati jedan njihov blesavi tekst. Otkad sam ih prvi put čuo, zamišljao sam ih ko neke male bijesne životinjice.
Neko vrijeme pokušavao sam i skinuti pjesmicu o "Zhestokoj babi" koju je jedan bloger snimio sa svojom 'morbidnom' mlađom sestrom. To sam si također čuvao za jutro, ali opet nije išlo pa sam mu uputio upitnik i odložio stvar za kasnije.
Komentirao sam Tabithi nešto o balkonima i terasama.
Miss bla bla (od jučer) u šarenim blog bojama totalno mi je izmamila osmijeh za dobro jutro, pa mi je jutarnja kofi bila posebno osvježavajuća. Tnx blabla!
Ponoćni enigmatičar imao je vrlo poticajno pitanje o udvostručenju godina koje me u početku malo zbunilo, ali ipak sam se snašao.
Sarme su održale lekciju o balkonima sa stručno-muljatorskog aspekta. Onda su poslale još jedan komentar koji ću (žalim, Sarme) malo kasnije ipak izbrisati.

"A mind is a terrible thing to waste, this is true. Many a young person has fallen prey to the substances that alter the perspective of any right thinking individual.

The Problem with the youth today is, because of their inexperience with the world, they cannot attempt to grasp the ideals set forth by myself and those who preceded me.

But, as history has shown, they will come around, and embrace our philosophies and become model citizens in their own right. God bless this great nation."
Les Claypool, "THE RETURN OF SATHINGTON WILLOUGHBY"
- 03:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #

# njehehe, znala sam jcr da chesh zaspat :) kapfa se kuva, shamaraju nas zrake sunca (ovisi na kojem si dijelu zemlje, ja vidish, u zagrebu), inspiracija se puni do maksimuma. kad je lijep dne, barem je lako ;) (cherry bla bla 21.02.2006. 08:51)
# Hej, Misteriozni M... Dobro ti jutro (ili dan, meni je jutro uz "kofi" vec godinama u 6:30).. Malo ti zavidim na kavi na terasi, moram priznati, i jos ti vise zavidim ako gledas na nesto sto nije od betona, jer na moj balkon ne stane ni postena stolica (stane, doduse, ali uzduzno u pravcu fasade, ako zelim i noge negdje smjestiti) i ima predivan panoramski pogled na toplanu preko betonske ogradice........zamamno neupotrebljivo, i ne znam za kojeg vraga takve stvari uopce prave na zgradama (ocito je na neki nacin isplativo).... uhh.. uzivaj dok ti se pruza prilika. (Bajdvej, javila sam se Tormu, nema smisla ono nastavljati kod tebe, niti zelim znati sto je pisalo u onim izbrisanim komentarima, iako mogu pretpostaviti).....Pozdrav, ugodan ti "kofi", ne daj se iznervirati, i jos jedan pozdrav:) (tabitha 21.02.2006. 12:07)
# Tabitha, pa i ima da mi zavidiš na terasi. Malo je veća, možeš stavit stol i dovest još 4-5 prijatelja. Zimi, naravno, neupotrebljiva, pa su me zato baš veselili ovih zadnjih nekoliko toplih dana. Pogled je, hm, zeleno-cigleno-betonski, ali nekako zelenila je daleko najviše, još i osvaja sve oko sebe. Nekoliko puta sam po stablima, a dvaput i na svojoj ogradi, vidio vjeverice. Znam, zvučim ko dijete cvijeća il neki luđak. Al stvarno jesam. Mislim da su i Sarme jednom svjedočile, ali nisam sad siguran. Bile su i dvije mačke, sad je ostala jedna. Ima i jedan pomalo blentav pas u susjedovom dvorištu. Ta terasa me tješi, pošto stan nije baš nešto. A super mi je i što se zbog lokacije ne moram voziti tramvajima. Uvijek bio i ostao pješak. (M 21.02.2006. 13:34)
# Evo sturog objasnjenja neukoj Tabithi:): kretenski balkoni poprilicno su isplativi, jer otvoreni prostori ne spadaju u ukupnu brutto povrsinu koja je ogranicena za svaku zgradu u ovisnosti o zakonu i velicini zemljista, pa lihvari vole graditi takve stvari jer nabiju jos pokoji m2 stana za prodaju iako su takvi prostori apsolutno za k... (ograniceni su, doduse, maximalnom izgradjenoscu u koju se ubraja sve, ali je obicno velikodusna brojka). Natkriveni balkon zatvoren s bar 2 strane (loggia) ce ti naplatiti po m2 x 0,75, a nenatkriveni po m2 x 0,25-0,5. Eto. Jasnije?........(btw, @TORM, ako ovo slucajno citas, drago mi je da je poruka bar do nekog stigla, i vise nije sve ono uzalud:) (dvije_sarme 21.02.2006. 13:49)
# ...i meni je zao sto se cijela drama odigrala bas tamo, Torm, ali bilo je pokusaja ukazivanja na problem od moje strane (i to licem u lice), ali (po meni) nije bilo zadovoljavajuceg odaziva, pa stoga cijeli onaj esej bas tad i bas tamo...ali ne zelim vise o tome, poprilicno sam (istovremeno) tuzan i ljut na reakcije, i mucno mi je od svega toga skupa......pozdrav (dvije_sarme 21.02.2006. 14:19)
# Zanimljive to s balkonima, pretpostavljala sam da ima neka glupa kvaka.... hvala na iznimno strucnom objasnjenju, d_s, iznenadjena sam:) ....To bi znacilo da se za te iste pare mogao imati 2 m2 veci stan, umjesto da ima ovaj tuzni "balkon".. ..(mozda 2 m2 zvuce smijesno, ali stan je tolika gajba da bi mi svaka mrvica prostora dobro dosla, a kamoli 2 m2. Nemojte misliti da se zalim, poklonjenom konju se ne gleda u zube (pogotovo onom oporucno ostavljenom), i vjerojatno je jedino zivotno pitanje koje imam rijeseno.... Zavali se na terasi uz "kofi", M, i uzivaj jos par sati dok ima sunca. I ne mislim da si Dijete Cvijeca, a i da mislim, nije znacilo nista lose. Bila je puno vise "odmiljenica", nego ista pogrdno........:) (tabitha 21.02.2006. 15:36)
# Upravo gledam "Cofee and Cigarettes" Jima Jarmouscha. Tom Waits i Iggy Pop nešto teoretiziraju preko stola. Imaju i zanimljivu teoriju kako je super zapalit kad postaneš nepušač. I dosljedno ju prevode u praksu. Konačno dopisao i "jutarnji edit". (M 21.02.2006. 16:23)
# Ponoćni enigmatičar???? bwahahahaha!!!! Bolje i to nego ponoćni kauboj!!! :-) (crolga 21.02.2006. 18:24)
# Coffee and Cigarettes je bilo na onom filmskom festivalu ove jeseni? Svi su nesh hvalili film...nazhalost, nisam imao vremena otich ni na jedan film na tom festivalu 8( Si ti bio? BTW, imash objashnjenje za Zhestoku babu tamo, preko...kod mene 8) (Vix 21.02.2006. 18:27)
# Negooo, jea, ja obozhavam terase dok je sunchano i ugodno vani. Recimo, u ljetu, probudit se u 5 ujutro i prisustvovat izlasku sunca [ne zbog boja i tih romantichnih sranja, nego zbog chudnog frosty osjechaja, blagosti i tishine u zraku] je jedan od najimpresivniih little-things-dozhivljaja koe si svatko ko ima terasu i pripadajuchi komadich neba i zelenila priushtit! Tnx, man, bilo je bash ugodno prochitat to! 8D (Vix 21.02.2006. 18:35)
# Nisam bio, film je išao regularno u kinima prije mjesec-dva. Sastoji se od nekoliko epizoda od kojih svaka ima druge likove: Mladi Roberto Benigni, Steve Buscemi, Waits i Iggy Pop. Te su davno snimane, ukupno traju oko pola sata pa pretpostavljam da je ono što se nedabvno prikazivalo imalo i neke dodatne stvari. Ne znam, treba vidit na allmovie. Ovo što sam ja gledao je snimljeno s neke njemačke televizije, posudio od frenda iza Nove godine pa zaboravio. Skinuo Zhestoku Babu :))))!!!! vidi Kom. (M 21.02.2006. 23:06)
# Ponoćni enigmatičar je ostavio jedno objašnjenje samo zato jer ste vi to tražili! :-) (crolga 22.02.2006. 00:20)
# al skinuo te crolga, morash priznat. bash si neki ponochni tip (sjechash se, uvijek si ostavljao apsurde u ponoch) a pristaje tu i rijech enigmatichar :) hm, m, *moj naklon* (cherry bla bla 22.02.2006. 00:42)
# :) laku noć svima! Ugasit svjetla, oprat zube, utrnut televizore i hard diskove koji zuje, da vas ujutro ne boli glava. Sutra se radi. Puno. (M 22.02.2006. 01:01)
- 00:00 - Komentari (0) - #

<< Arhiva >>