Kršćanin naggar

srijeda, 23.05.2007.

..carmela


.
..Carmela..ako si umorna..
..naspavaj se snom..
..pravednika..

..ako si grješna..
..ispovijedi se i pričesti..

..ako nekome moraš oprostiti
..oprosti i zaboravi...

..a za Crkvu ne BRINI..
..Krist je Glava Crkva..
..a mi tijelo..
..a tjelesa ima
..svakojakih..

.."pad Crkve"..
..već je prorokovan..
..no ne da se oblati
..ime Gospodnje..
..već da se odovoji kukolj
..od žita...

..bludnice..babilonske..
..će padati poput ..
.jedne od njih..
..WTC..

.no neka se ne uznemiruje
..srce tvoje..
..jer anđel te tvoj ..
..dobro čuva..
..a ti s njim.
..ne razgovaraš
..već godinama..


..(ne kužim način komenta, pa ti pišem ovako)

-----------------
Stranac

..i gledam ..sebe..
..odraz moj..
..u ogledalu se ..širi..
..i osjećam se kao posuđen
..ovom svijetu..
..jer dok gledam bore svoje..
..kosu sijedu..
..ne prepoznajem
..biće pred sobom..
..koje stari..

..i slabosti koje dolaze...
..polako ..
..mlati me život..
..tlake su jake..
..a kao da me ..
..ništa..
..dotaknulo nije..
..jer kud god krenem..
..mladost me moja iskonska veže..
..tamo gdje ..
..nisam Posuđen..
..tamo gdje
..nisam Stranac...
..tamo gdje sam samo dijete..
..tamo gdje sam samo tvoj..
..neuništiv..
..istinit
..i vječan..
..ali samo s tobom
..Bože moj
..samo s tobom
..Isuse moj..

- 06:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ..pjesme..riječi ..duh...vjera...spoznaja..um..
    ..baza svijesti

Linkovi