, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Zagorje, nogomet, trudnoća - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

27.03.2008., četvrtak

Zagorje, nogomet, trudnoća

Tko je ovdje trudan?
Neki od vas znaju da sam vikend pred Uskrs išao na put u Hrvatsko Zagorje. Kod ženine tetke Brankice u Desinić. Sjeli u auto žena,ja, Kec, njegova žena i kćer. I otišli mi kod tetke. A tetke nije bilo doma,ona bila na snimanju Latinice. Ako je tko gledao preduskršnju Latinicu,naša tetka je ona gospođa koja je predstavljala dječji vrtić Tratinčica iz Desinića.
Dočekao nas tetak Božo i tri njegova sina.

U Zagorju meni opet bilo lijepo,odmor za srce i dušu. I umorno tijelo. Jedino nam vrijem nije baš išlo na ruku. Lijepo je meni tam u Desiniću i okolici,samo što su im kuće nekako malene...

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

...ljudi su dobri,naši domaćini nadasve ljubazni,dečki malo previše aktivni i živahni,ima ih posvuda...

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

...al zato su nas pošteno napojili i nahranili...

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

Priroda prekrasna,sve se šareni od prvih vijesnika proljeća,a tek crkvice na svakom brijegu. I naravno Veliki Tabor. Mislio sam da je malo veći

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

Osim jela i pića,vrijeme smo kratili kartajući,pričajući i igrajuči se lego kockama.Tako je Kec napravio maketu Čačinačkih Alkosa.Maketa ima sve potrebno:-zeleni teren,crveno-plave boje,navijače,ovna.....

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

Moram još jednom zahvaliti ljubaznim domaćinima na gostoprimstvu i naravno da ćemo opet doći. Jedino je naša Gabrijelica imala nekoliko zamjeraka i sa "olakšanjem" dočekala vijest o povratku u Slavoniju (obratit pozornost na djetetovu facu)

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

Šala,šala.

Dok smo mi bili u Zagorju,košarkaši Mladosti su na domaćem parketu pobijedili Hebranga 106:96 i tako ostali u prigodi osvojiti prvo mjesto ako u subotu u zadnjem kolu pobijede Iloka u gostiam, a Sokol bude poražen u Slavonskom Brodu od Hebranga.
Ako bude organiziran prijevoz u Vukovar na utakmicu kontra Iloka,na put bi mogli i Alkosi.

A nogometaši Mladosti su te nedjelje igrali u Crnci i izgubili 3:2. Stvarno nam je taj Crnac crna mačka zadnjih par sezona. 6 utakmica zaredom ih nismo uspjeli pobijediti. U prvenstvu smo nakon te utakmice imali 17 primljenih pogodaka,od tih 17 čak 6 smo popili od Crnca!!! Mrzim Crnce i rasiste!!!!!!

A na Uskrs nam je došao Mikleuš. I opet smo izgubili.Ovog puta doma. Poveli smo golom Velimira Treska iz penala...

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with E-410 at 2008-03-27

...i onda gutnili 2 komada iz prekida. Sve u prvom poluvremenu.Do kraja utakmice nije bilo promjena s tim da je Velimir Tresk (Veljo) promašio penal pred sam kraj utakmice.
Sve glasnije su kritike na rad našeg novog trenera Stjepana Zavade.Nadamo se da će Zavda korigirat pogreške i da ćemo zadržati to prvo mjesto.
Da,prvo mjesto. Unatoč našim porazima,i dalje smo prvi na tablici.Ali opet s istim brojem bodova kao i Zdenci s time da nam se i Mikleuš približio.
Danas naši igraju kup utakmicu u Podgorju u krnjem sastavu pa nas eventualni poraz nebi razočarao.važnije je prvenstvo.
Hvala Alkosu ZG na slici.


U posljednje vrijeme me jako puno ljudi ispituje kako mi je žena. E pa žena mi je,hvala Bogu odlično. Trudni smo već 5 i pol mjeseci,žena mi nema problema osim što misli da se malo previše udebljala.

Evo slika. Tko je ovdje trudan?

Image Hosted by ImageShack.us
By bobika, shot with FE170,X760 at 2008-03-27

Još uvijek neznamo kojeg spola je beba,saznat ćemo (nadam se) krajem ovog mjeseca. Mi bi curicu,a babe kažu da nosi dečka. Ma samo neka bude živo i zdravo.
Imam problem.
Ako bude curica,onda Ana bira ime. I izabrala je -Karla!

Ako bude dečko,onda ja biram ime. Problem je u tome što su svi moji prijedlozi jednoglasno odbačeni (to je ona fora "Ti biraš ime a meni se sviđa Arijan).

Moji prijedlozi su Roko,Luka, Marijan. Molim da mi pomognete sa vašim prijedlozima. Hvala!

I za kraj pitanje: Koliko ima ljudova na slici? (malo pričekajte pa ponovo prebrojite)

Image Hosted by ImageShack.us
By Bobika at 2008-03-27

Veliki,veliki,veliki pozdrav svima!!!!! Živjeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





- 17:24 - Mudro mišljenje puka (12) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova