dalibor brun - fan club

srijeda, 30.11.2005.

dan kad sam postao muškarac...

ubij, zakolji, muškarac postani...

inspiriran Lalićem na indexu, odlučio sam prekršiti sva moralno-kreativna načela i pravila bloga koja govore da su 2 posta u jednom danu i više nego previše...da...i ja ću vam govoriti o kolinju...ne tako davno (prošla subota), ja sam u očima svog oca postao muškarac...jebačina je jebačina i to je oke i sve to stoji jebiga, ali dok ne zakolješ svinju nisi muškarac-govorio je meni ćaća od najranijih pubertetskih godina...mene je pubertet sporo razvijao, fizički i psihički, tako da tih godina o jebačini nije bilo niti riječi, a kamoli o kolinju...sram me priznati, ali kao klinac sam plakao dok bi beštiju koja je skvičala i bacala se svim raspoloživim udovima dok bi je vukli po blatu kao da zna što joj se sprema...najviše bi me pogodila krvava sajla koja bi joj bila u ustima i krv koja je šiljkala pa blatu dok bi baba trčala u gumenim čizmama i sa zdjelicom hvatala krv...jebene traume ljudi moji, u tim sam trenucima pomišljao da su u pravu one pičkice koje ne jedu meso, ali navečer bi se taj osjećaj istopio jer pečeno meso ima jaaako dobar okus...licemjer jebiga, kako je neki kreten rekao "sve što je ljudsko nije mi strano" jebiga...u subotu je konačno došao i na mene red da sa nožem u rukama, starim i šačicom lokalnih pijandura obavim svoju defloraciju...mjeseci suptilnog nagovaranja i određeni financijski iznos od strane oca bio je dovoljan da pristanem...jedini preduvjet je bio da se ošišam jer sam (po njemu) izgledao kao peder ili curica sa dužom kosom (sad imam frizuru ko onaj grk-ljan iz franc ferdinanda...u prijevodu jadnu)...uglavnom, ekipa se skupila u pola 7...ujutro naravno...rakija i sušena kobasica...mislit ćete da lažem, ali litra je pala za pola sata...ja sam sam popio oko 2 deci...poprilično ošamućen rekao sam starom da se jebe i da neću klati...nije stvar u tome da ja ne bi, nego da ne znam i da ću samo mučiti jadnu životinju...pocrvenio je od bijesa i otišao u auto...vratio se sa pištoljem malog kalibra i kutijicom metaka...samo je šutio i stavljao metke, jednog po jednog u šan(r?)žer...sjetio sam se onog srpskog filma u kojemu dugokosi četnik broji zadnje metke u borbi protiv balija "bajro, muhamed, edin, mustafa, hasan...ćamil!!! gdje mi je ćamil??? ko mi je od vas pički uzeo ćamila!!! aaaaaaa....evo ga, dobri moj ćamil..."...ništa jebiga, da skratim priču, likvidirao sam svinje jednim metkom u glavu...neću se svidjeti vegetarijancima i ostalim -ancima, ali jebiga, dođi ti na Baniju pa glumi alternativca da vidim kako ćeš proć...moj cimer ima još bolju priču s kolinja...vrijeme radnje: prije dve godine...mjesto radnje:gle opet, Banija...on, njegov djed (u našim krajevima đed), stari i banda lokalnih cugera ide klat svinje...stari mu inače ne pije ali za kolinje moraš...jasno ko dan i 2 i 2...svinje su bile komada 2, preko 300 kg...oni upućeniji u ritual klanja znaju da se takve krmače najprije rokaju sa pištoljem (specijalni pištolj za svinje, ne onaj kakav moj stari ima) a potom sa nožem jer su predebele, takoreći žilave...ali ne, alkohol daje lažno samopouzdanje i stari je odlučio preskočiti pištolj i odmah krenuti na rezuckanje...nakon navlačenja prve svinje, jedan pijanac koji je najviše popio je dobio nogom (od svinje) u jaja i pao u onaj odvod za pišalinu u štali...tu se jadan u agoniji bola grčio dobrih 10 minuta da bi nakon toga ustao prljav od govana i pišaline i otišao kući spavati...za to vrijeme njegov stari je izbušio svinji rupu u grlu i koljači su je ubacili u korito gdje se lijeva kipuća voda ( koža omekša i da se dlake lakše skinu)...ostavili su je da se kupa neko kratko vrijeme i otišli u kuću utopliti se i popiti još malo rakijetine nakon teškog posla...naravno, sad već poprilično pijani, izašli su van i na opće iznenađenje našli prazno prevrnuto korito..."koji kurac, bog te jebo!!!" prve su riječi njegovog starog bile..."rane ti isusove jebem" đed je nastavio s čašćenjem svetaca i uže rodbine...."bog te jebo!?" ponovljali su svi koljači, tiho i preplašeno, jedan za drugim...đed (sada kad je onaj otišao, najpijanija osoba) je uzeo ratnu bajonetu koju mu je njegov stari na ostavio kao obiteljsko nasljeđe na samrti, obukao maskirni vojni prsluk i uzviknuo pobjednički "bog joj mater jebo!!!"...sljedeći njega, banda pijanih koljača je otišla iza kuće gdje je bila veeelika livada ograđena metalnom ogradom (vjerovali ili ne)...đed je potrčao prema svinji kao oni indijanci kamikaze sa lukom i strijelom na naoružane kauboje(majku im jebem, uvijek sam u vesternima navijao za indijance a oni nikako da dobiju)...svinja je za to vrijeme luđački trčala livadom dok je krv curila i ostavljala trag na travi...kad je svinja ugledala pijanu budalu kako nožem veličine Ivice Račana trči prema njoj, i ona je potrčala prema njemu sa otvorem ustima i nakostriješenim krvavim zubima...Đeronimo se preplašio kao nikad u životu i počeo još brže trčati, ali u suprotnom smjeru...jebeš majkla đonsona...kad je svinja uvidjela da je starkelja prebrz, okomila se na ostalu bandu...odrasli ljudi od 40-80 godina bježali su dobrih 10 minuta pred nasrtajima opasne beštije koje je odbrojavala zadnje sekunde svoje jadne i uzaludne egzistencije (jebeno je to kad ti je smisao života postati nečije salo i govno)...to je trajalo dok se neki ajnštajn (ili kako kaže trener svih trenera-cvajštajn) nije sjetio da bi mogao preskočiti ogradu (željezna ograda sa šiljcima)...majstor je skočio, ali prekratko...trbuhom je zapeo za ogradu i rasparao trbuh...jako gadna ozljeda, vjerujte mi...lik se prestrašio kad je vidio svoje iznutrice i krv i instinktivno pao u nesvijest...svinja je vrlo u međuvremenu izdahnula...a majstora su koljači vozili na hitnu...zajebali kolinje i sve...ali kako kaže lokas, niti to nije sve...na putu prema najbližem gradu zaustavi ih murija...oni pijani, voze golf dvojku koji kao da je bio na reliju od blata, u gumenim čizmama i ostaloj koljačkoj obleki plus majstor kojemu crijeva vire van...nakon vrlo kratkog objašnjenja od nekih 10 sek ("bog te jebo, pusti nas, mi klali, njemu trbuh rasparan, bog te jebo, svinja luda, đedova bajoneta, rakija, bog te jebo...")...policajac ih je pustio i stigli su pred hitnu...dežurni doktor je imao što za vidjeti...četiri pijana kretena obučeni kao seljaci iz najgore srpske pripizdine nose majstora sa rasparanim trbuhom...niti trljanje očiju nije pomoglo, situacija je stvarna i žešće zajebana...ali niti to nije sve...od majstora žena je medicinska sestra koja je u to vrijeme bila dežurna na hitnoj...."mato, crni mato, zaklaše te prijatelji...maaaatoooo...znala sam ja...sve sam ja znalaaaaaa"...matu su obradili i situacija (zdravstvena) se popravila...pokvarilo se jedino raspoloženje matine žene kad su mati izmjerili promile (nije rekord, ali nije niti daleko)...posljedice ove basne se sljedeće: cimerov stari je kupio pravi pištolj za svinje; cimer je dobio grčeve od smijeha kad je gledao kako poluzaklana svinja natjerava odrasle ljude po dvorištu; mato više nikada nije nigdje klao i više ne pije pivu pred trgovinom sa lokalnim amigosima besposličarima i alkoholičarima; matina žena je dobila na živce i izgubila posao; đed je ozljedio kičmu u trčanju i tri mjeseca ležao nepokretan u krevetu; nesretna svinja je završila ipak u želucima svih koljača i cimerove porodice, a ja jebenu priču koja je nekim velikim čudom istinita (prodat ću prava na film)...i na kraju pitanje za vas:KOJA JE POUKA PRIČE?

- 00:11 - Komentari (13) - Isprintaj - #

. . http://www.techsys.co.za