01.04.2009. / srijeda

RAZGOVOR UGODNI





Photo by: Brunx


- Retice! S tobom stalno nekaj! Te šetaj, te peri nogice, te hrani, daj vode, kupaj, briši, igraj se, mazi, pazi, vodi veterinaru, tješi.....A kaj ti nama???

- Ja vam uljepšavam život!! Vrlo jednostavno. Ja trebam samo postojati i biti tu. Veseliti vam se. Biti s vama. Osjetiti vas. Sve znam i sve osjećam - kad ste sretni, kad ste tužni, kad se smijete i kad plačete. Dođem, naslonim glavu i sve proživljavam. Uostalom, tko bi vas probudio u jutro? Ja samo postojim. To mi je posao. To mi je život. Kad me moji prijatelji pitaju "Što ti radiš inače?", velim im "Ja sam pas!". Samo mi zavidno vele "Ah, blago tebi!" I sve je jasno!!

- 10:23 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.