09.02.2007. / petak

pitanjčići

Photo by: Brunhilda
- Retica






??*#%$&??*““#???%&=$]?*?)=&[?*'???



Ponekad sam VŽZ, iliti - Velika Željka Znatiželjka i jako sam sretna kad udovoljim svojoj znatiželji. No, ima nekoliko pitanja koja me već neko vrijeme proganjaju i nikako nisam uspijevala doći do odgovora. Možda će mi ovo internetsko prostranstvo, od milja nazvano blogićem, uz Vašu pomoć razotkriti te misterije koji ne idu iz moje male, pametne, ponekad smotane glavice..hehe
Stoga dragi ljudi, pomozite u suzbijanju moje nesanice, pretjeranom opterećivanju mozga nepotrebnim stvarima i recite mi zašto radimo grimase kada jedemo kiselo?
Još jedna stvar – ako nas nešto smeta ili boli najvjerojatnije je da se nećemo smijati, a pogotovo ne grčiti od smijeha. Jel' tak?Zašto onda često umiremo od smijeha kad nas netko škaklja?
A sad će moja znatiželja opet burno raditi željno znatiželjno iščekujući Vaše odgovore, mišljenja i razmišljanja!!! zujo

Svima lijepi vikend želim!!!

- 18:42 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.