goldfinger_girl

utorak, 17.07.2007.

bezimeni post.....

hej ljudi možd će bit krivo napisanih riječi jer me oči bole........ eto u zadrebu sam do subote i tak..... idem sanas posjetit frenda ividovića koji je tu u bolnici u zagrebu...... znate da mi već fale našice jer nisam bila vani već dva tjedna ....... da jedva čekam da se vratim pa danormalno odem na kavu u gold,onda odem malo na sladoled ,malo prošetat po parku sa sekama Marijom i Matejom.......... evo čuvam nećaka i sad gleda crtiće,a ja malo sudujem na internetu........ no evo svima puno pusa i big pozz...


dodatak: I'll always gonna live to be your gilr......
Ljubav je kao sijena,
možeš dovijeka trčati za njom,
ali je nikad nećeš dostići.
Samo joj okreni leđa
i ona će te slijediti.



još ,malo pjesmica:

bob dylan - it's all over now, baby blue

You must leave now, take what you need, you think will last.
But whatever you wish to keep, you better grab it fast.
Yonder stands your orphan with his gun,
Crying like a fire in the sun.
Look out the saints are comin' through
And it's all over now, Baby Blue.
The highway is for gamblers, better use your sense.
Take what you have gathered from coincidence.
The empty-handed painter from your streets
Is drawing crazy patterns on your sheets.
This sky, too, is folding under you
And it's all over now, Baby Blue.
All your seasick sailors, they are rowing home.
All your reindeer armies, are all going home.
The lover who just walked out your door
Has taken all his blankets from the floor.
The carpet, too, is moving under you
And it's all over now, Baby Blue.
Leave your stepping stones behind, something calls for you.
Forget the dead you've left, they will not follow you.
The vagabond who's rapping at your door
Is standing in the clothes that you once wore.
Strike another match, go start anew
And it's all over now, Baby Blue.

Crvena Jabuka
Uzmi me kada hoces ti
posvećeno...

Gledam te dok hodas
djevojcica si noci
s usnama od svile
i bedrima od zlata
Momacka je pjesma
pod prozorom tvojim
kome ces veceras
odskrinuti vrata
Kad se sjetim boja
i mirisa ljeta
moje vrele sobe
u julsko predvece
Boli me i gusi '86
da mi je sad znati
kuda odose, dani odose

Ref.
Uzmi me kad hoces ti
barem mene mozes uvijek imati
hajde dodji da se srce napije
reci sta ce meni zivot bez tebe
zivot bez tebe

- 11:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga i nešto o meni...

  • moj život i razne stvari...Izlasci sa ekipom i razne dogodovštine...
    Ja sam ja tj.CRTICA,SNJEŽA i VRANA to su mi nadimci i da još i škorpia
    Živim u:Našicama
    Idem u:3.a OG
    Datum rođenja:25.10.1991.
    Izlazim u:Goldfinger (baza) jedino mjesto na kojem se osjecam odlično......partya
    Slušam:hrvatski stari rock(Crvena jabuka,Prljavci,Parni valjak,Plavi orkestar...)thumbup
    Najbolji frendovi i frendice: 1.Mateja,2.Steph3.Tena,
    4.Ines,5.Ivana,6.Sanja,Mladen,
    Željo...Ma ima ih puno...
    Najsister:Ena!!!smijeh
    Jedino što ne volim su CAJKE!!!!!!burninmadbang

    Pusakiss

Linkovi

...pjesme....

  • CRVENA JABUKA
    Da znaš da me boliš

    Ispisat cu po nebu rijeci za tebe
    vjekova mir vracas mi ti
    smirujes vode nabujale
    moj sapat i krik ces pomiriti
    pijem ti dah kao lijek svaku noc

    Prije no sto usnim ja
    i taj tren i zauvijek samo ti
    ti si mi u mislima
    i kad nisi tu, kraj mene

    Da znas da me bolis
    i nocas ja cu da te
    cuvam dok spavas
    i ljubim tamo gdje
    najvise volis dok sanjas

    Hodao sam ja bos po ostrici
    kavez samoce zivot mi gradio
    i stalno cekas lopova da karte otvori
    hiljadu puta dosad me uvalio

    Ljubim ti oci ko u bunilu
    svaku noc tu boju usnim ja
    ti si izvjesnost u ovom ludilu
    i jedino sunce sto mi sja

    Leteci Odred
    Od Prevlake do Dunava


    Mozda ono nije bio vjetar
    mozda tako moje srce dise
    a u njenom da li igdje pise
    i da li se prisjeca kako izgledam

    Nije meni sto ja sada patim
    mozda uvijek sve na kraju tako bude
    vec je meni sto mi drugi sude
    i sto se trude da lose izgledam

    Ref. 2x
    Sto se dobro mala ljubila
    usnama k'o ranim tresnjama
    od Prevlake pa sve do Dunava
    ljubiti me nije prestala

    Ref. 3x

    Leteci Odred
    Jednu mladost imam


    Gdje je sada drustvo nase
    jos se tebe sjetim cesto
    tamo ispod starog mosta
    tu je bilo nase mjesto

    Ja cu sada naglas reci
    ono sto odavno znamo
    bas je steta sto smo uvijek
    prijatelji bili samo

    Ref. 2x
    Jednu mladost imam
    samo srce jedno
    a mi nismo zajedno
    generacija se rastaje i dijeli
    tebe su mi uzeli

    Bez tebe mi nema dana
    tuga me za tebe veze
    nije na mom srcu rana
    to je nesto puno teze

    Ljubav ubija me njezno
    ubija me polagano
    postalo je neizbjezno
    da se i ne pozdravljamo

    Ref. 2x
    Zabranjeno Pusenje
    Mozes imat' moje tijelo


    Gdje sam rodjen tu je sve sirotinja
    vuk je u nas domaca zivotinja
    skrta zemlja nikoga ne hrani
    da prezivis moras radit' vani

    Sljakao sam ja u tudjoj zemlji
    sanjao sam o voljenoj zeni
    sa arbajta kad bi dos'o doma
    gledao sam kako raste ona

    Mislio sam srecu kupit' novcem
    sredio sam stvar sa njenim ocem
    prenesoh je preko kucnog praga
    mislio sam da bice moja draga

    Ref. 2x
    Rekla mi je prvo vece
    rekla mi je sve
    mozes imat' moje tijelo
    ali dusu ne

    Samo tijelo nista mi ne znaci
    kraj banhofa takve mogu naci
    zelio sam da me stvarno voli
    da joj ljubav nije aerobik

    Kad je sa mnom da ne skriva pogled
    da ne gleda uvijek negdje pored
    zagrljeni kada zora svice
    da budemo kao jedno bice

    Ref. 2x

    Nije mogla dugo da zanese
    u nas nije bilo graje djece
    sporo su nam prolazili dani
    za veceru kad bi sjeli sami

    Razboli se, Bog je mladu uze
    pamtim vjecno njene zadnje suze
    i saptanje ti si covjek vrijedan
    ali zivot, zivot, on je bijedan

    Ref. 2x

    Vatra - Daleko je raj

    noćas ću zvati svoga anđela
    da svlada bol u mojim grudima
    i skine križ sa mojih umornih leda
    noćas ću kliziti sa oblaka
    tražiti utjehu u zvijezdama
    slušat ću sebe dok dišem
    slušat ću vjetar dok priča priče
    dok priča laži koje znam
    dok priča šta će biti sutra
    ja plovim sam do novog jutra i znam
    ti više nisi anđeo, sa moga lijevog ramena
    jer dobro znaš, ti dobro znaš


    daleko je raj i strah mi grize lice
    daleko je raj, puno je bliže pakao
    daleko je raj i sve dok me puštaš da padam
    daleko je raj i sve se daljim čini Bog

    noćas ću zvati svoga anđela
    jer samo on vidi, samo on zna
    koliko boliš, koliko molim, koliko želim
    da si tu, o da si tu


    daleko je raj i strah mi grize lice
    daleko je raj, puno je bliže pakao
    daleko je raj i sve dok me puštaš da padam
    daleko je raj, ja to tako dobro znam

    po staklu hodam
    a sve se daljom
    i sve se manjom
    čini bol




    Connect - Boja mojih vena



    O, BOŽE, FALA TI
    KAJ PURGERI SMO MI
    O KAKO BI VI SRETNI
    BILI DA STE PURGERI

    LIJEM KRV, A SUZA NEMA
    TI SI BOJA MOJIH VENA
    NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
    TO JA VOLIM DINAMO


    još od malih nogu
    zna se ime kluba
    što se voli od djetinjstva
    baš kao prva ljubav
    osvojit ćemo mi
    sve naslove prvaka
    jer dinamo je uvijek bio
    ponos svih hrvata

    kad ni’ko nije htio,
    mi smo rekli –moj si-
    stoje iza tebe
    zagrebački boysi
    plemenitog roda
    kaj branit ćemo svoje
    jer u žilama nam teče
    krv plave boje

    svi su puno pričali,
    a nisu ništa radili
    ovo je za dečke
    što hrvatsku su branili
    kad ime su zabranili
    postali smo jači
    vole tebe dinamo
    tvoji navijači

    (refren)

    hvala bogu kaj imamo
    sveto ime dinamo
    nema boljeg...
    Baci loptu da se igramo
    vole svi taj klub
    kada gube il’ zabijamo
    nema veze
    pa mi za njega navijamo

    znaj da te vole svi
    dinamo šampione
    svaki put kad igraš
    puniš stadione
    palimo te baklje
    i dižemo sve šalove
    i kada nebo gori
    znam da zabijaš te golove

    samo tako naprijed
    do kraja
    nema predaje
    u ligu prvaka
    da podignemo tenzije
    da nam dodu gosti
    predugo si ih čekao
    dobrodošli...u plavi pakao

    (refren)


    Yeah, OK, OK, pazi ovo...
    To možda ne budeš
    pročital u knjgama
    to buraz možda nebuš
    gledao u kinima
    al vjeruj mi kad
    ponos grada mog
    čuješ na tribinama
    zna i dragi bog
    da nema kluba do dinama

    ako nisam na tekmi
    ziher gledam na telki
    jer volim ovaj klub
    kaj god ljudi rekli
    zna se kad si lud
    onda kad je derbi
    na lijevoj strani grb
    sa bojom neba na sebi

    svi kaj nas gledaju
    k’o na divljake
    nek’ bježe
    kad se skupe naše šake
    (beži, ne...)
    Dinamo volim,
    to nije nikaj novo
    i svima kaj nas mrze
    poručujemo ovo:


    O, BOŽE, FALA TI
    KAJ PURGERI SMO MI
    O KAKO BI VI SRETNI
    BILI DA STE PURGERI

    LIJEM KRV, A SUZA NEMA
    TI SI BOJA MOJIH VENA
    NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
    TO JA VOLIM DINAMO

    JA VOLIM DINAMO
    SAMO DINAMO
    ŽIVOTA MOG JE SREĆA SVA
    I LJUBAV NAJVEĆA

    OOO OOO OOO OOO
    JA VOLIM DINAMO!

SLIKICE...

  • ovo smo ja(lijevo) i moja sister Ena(desno)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us