blue-eyed blond babe

11.05.2005., srijeda

nesposobnost na djelu

Philips guy: Hallo?

Ja: Jutro, er...u ponedeljak sam dobila Philipsov Hdd mp3 player..i on danas ne radi...

Philips guy: Hdd micro jukebox? ( tip je srednjih godina i vidno zbunjen mojim pitanjima...)

Ja:da...vidite, još je jučer normalno radio, no onda je jednostavno se ugasio, mislila sam da je baterija al nije jer sam ga cijelu noć držala na punjenju i još uvijek se neće upaliti...pokušala sam ga nekoliko puta resetirat al ništa..gdje da ga odnesem popraviti? (ljubaznim tonom)

Philips guy: sigurno je nešto s diskom ( eureka!!!)

ja: da, to sam i sama zaključila. Gdje da da odnesem popraviti?( moram ponovit ponovo jer tip očito ne kuži) Dakle...gdje je vaš servis?

Philips guy:hm....to se da popraviti...

ja: drago mi je, a KOME DA TO ODNESEM???? ( histerija me hvata)

Philips guy:Vi ste to kupili nedavno?

ja: da, u ponedeljak u jutro mi ga je tata kupio....

Philips guy: To je Hdd?

ja: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Philips guy:a joj....

Ja: Molim? Pa rekli ste da se može popraviti!!!

Philips guy: Hm....moglo bi se, ali vidite to je novi model...izašao je prije nekoliko mjeseci...a kod nas je došao tek prije nekoliko dana....

ja: a rezervni djelovi?

Philips guy: pa doći će....

Ja: Kad? ( nada da se vratim u život)

Philips guy:za dvije, tri godine...

ja: Molim???? A što bih ja do tad???? Gledala u njega???? Teoretski vi ga nemožete popravit slijedeće 3 godine??? a ZAMJENIT????

Philips guy: To mogu. Imate garanciju? Račun? Ako da to odnesite u dučan gdje ste ga kupili i zamjenite ga...

ja: ali kupljen je u Njemačkoj....u Muenchenu...

Philips guy: Pa odnesite to tamo ali u roku od tjedan dana u protivnom morate ga kupit ponovo...

Ja: Šalite se? Pa znate li koliko on košta?? Znate li vi gdje je Muenchen???? Ako ga ne zamjenim u roku od tjedan dana mogu bacit 300 eura kroz prozor?? Pa kupljen je u Philipsovom dućanu zašto ga nemogu kod vas zamjenit?? Pa nisam ga kupila kod nekog lijevog preprodavača??

Philips guy: žao mi je, ali pošiljka je još na lageru a ne kod nas...strapite se kojih tjedan dana...

ja:da kupim novi?

Philips guy:da! vidite, ono što je novo kao Hdd kod nas dođe kasnije....žao mi je..

ja: hvala na pomoći....ovo sam i sama znala....


nakon ovog mi se niz lice spustio potok suza....nazvala sam tatu i spakirala svoj mp3 da ga DHL-om pošaljem teti u Muenchen pa da mi ga u nedelju donese...novog....koji svira....Mislim kakve to budale rade u dučanima????? Joj.....

<< Arhiva >>