blue-eyed blond babe

25.04.2005., ponedjeljak

Hrana= teror?

Nikad nisam bila ogromna, ali sam samu sebe tako vidjela... bilo je razdoblje kada sam bila bucmasta, ali zahvaljujući svom metabolizmu sam istopila i stvarni i umišljeni višak kila, jer koliko se brzo nešto primi, još brže se istopi. Da li sam ikad bila zadovoljna svojim tijelom? Ne... građena sam s oblinama....tu si ne mogu pomoći. Imam i guzu i sise, i to mi je u osnovnoj predstavljalo strašan teret jer dok su sve ostale curice bile ravne ko daske ja sam počela imati tanak struk s oblinama i gore i dolje. U mojoj glavi to znači biti debeo. Barem je značilo, jer polako mijenjam način razmišljanja i shvačam kako sam blesava.

Ja sam oduvijek htjela biti mršavica, i zavidim curama koje takve jesu.
Vidite, tu je problem kod nas cura; nikad ništa nije dovoljno dobro. Mršave žele obline, one s oblinama žele biti bez njih, visoke žele biti niže, niske više, kovrčave imati ravnu kosu,itd.

Ne pišem ovo da dokažem kako je ženski rod iskompleksiran i kako nam mediji samo odmažu nego baš zbog svega toga oko nas jer rijetko koja će reći ja sam prekrasna unatoč mojoj velikoj guzi. Nitko nije savršen ali zašto bi i trebao biti??? Moj izgovor za život na štapičima i hektolirama vode je bio da budem lijepa za dečka...hm...eto, skoro 6 mjeseci koliko smo skupa nisam niti jednom čula da je rekao da mu nešto na meni smeta, a kad ja počnem kukat kako sam debela on pošašavi jer smo sto puta vodili istu raspravu kojoj nikad kraja. Vjerujem da mnogi i mnoge blogerce znaju o čemu pričam.

Sve do prošloga tjedna kad su mi doktori rekli da zbog bubrega moram paziti što jedem nisam reagirala na izjave svojih frendica tipa:Ti stalno mršaviš!! Sve si manja i manja! Wow, kako ti uspjeva? Iskreno? Mislila sam da mi lažu.
Ali onog trena kad sam se tresla pred doktoricom od straha shvatila sam kako uludo trošim vlastito zdravlje i u glavi su mi odjekivale bezbrojne opomene i molbe mog dečka da nešto i stavim u sebe, nešto jestivo a ne junk food koji mi je stalno pri ruci.Jer na svemu piše koliko ima malo kalorija a zapravo večina light stvari čini više štete nego koristi jer nam nedaje dovoljno energije za rad.
Sada pojedem i doručak i ručak i užinu i večeru a ako ne stignem večerat popijem barem šalicu mlijeka i keksić.
Ovo sam napisala kao upozorenje svim curama koje pokušavaju stati u 36 jer 38 više nije in....vjerujte mi 38 ili 36 više nije bitan ako uništavate vlastito zdravlje....

<< Arhiva >>