blue-eyed blond babe

24.04.2005., nedjelja

Hitch-the date doctor

Jučer sam išla gledat Hitch-a ....ajme, umrla sam od smijeha....Ali neke stvari imaju logike...Hitch( Will Smith) je zgodan tip koji pomaže ne-tako zgodnim muškarcima da osvoje dame...on im osigura 3 spoja, a nakon toga su prepušteni sami sebi...
Image Hosted by ImageShack.us
Recimo, on tvrdi da kojih 60% žena iz prvog poljupca mogu zaključiti kakva će im biti veza. To je istina, jer ako vas muškarac poljubi da ostanete bez daha i slijedećih 5 dana samo razmišljate o tom poljupcu imati će milijon puta više šanse od onog tko to nezna i ...zakaže u preformansu.

Ili da žene poistovječuju ples sa sexom..hm...možda ne direktno ali sve mi volimo pored sebe imat dečka koji zna plesat ili se barem pravi da zna. Uostalom, dečki večinom i imaju to nešto potrebno za ples ali nemaju snage i hrabrosti plesati s curom jer se boje da će ispast krelci....a to je dragi moji notorna glupost, jer umjesto tebe koji nisi htio plesat s njom iz samo sebi poznatih razloga i koji si sad možeš slobodno ponovit "ah, piši kući propalo" jer će doći neki drugi samouvjereni dečec i pokupit ti curu...

No, najpametnije što sam čula u filmu je da na prvom sastanku SLUŠAŠ što ti ona govori!!!Ne praviš se da slušaš, ne buljiš joj u sise ili guzicu, me gledaš joj u usne i umjesto odgovora kažeš ajme, imaš tako lijepa usta nego ju slušaš i komuniciraš s njom( tj. ona nešto kaže, pa ti nešto kažeš....). No, ako se razvije to viđanje u vezu, uvijek moraš slušat curu...mi to jako volimo!!

Ali najvažnije je uz to još samo jedna stvar- biti iskren pod SVAKU cijenu...makar cura ne reagira iz prve kad joj kažeš neku high-tech izmišljotinu ali bude kad dođe doma jer će krenut psiho-analiza svakog slova, pogleda, osmjeha itd + sve to ponovo od najbolje frendice jer ako se njima ne svidi što čuju...hm...dečko ima jaaaaaaaaaaaaako malene šanse.
Meni je frendica jednom rekla da makar dečko bio savršen da ona ne bi mogla biti s njim ako nema ono nešto po čemu je poseban od drugih. Tu se slažem jer ako si isti kao i ostalih milijardu naperlitanih mulaca, stvarno ne vidim što bi ja trebala s tobom. No, to također ne znači da u rukavu trebaš imati 100 (izmišljenih) skrivenih talenata, nego trebaš biti svoj...

I za kraj- osnovna načela u ljubavi su ....da ih nema!!


<< Arhiva >>