blue-eyed blond babe

22.04.2005., petak

EH ŠTO JE DANAS LIJEPI SUNČAN DAN

Došla sam doma strgana...išla sam posjetiti dečka na sajmu..makar sam se zadnjim snagama dovukla do tamo, došla sam jer znam koliko puta je meni nešto bilo važno a moj bivši nije ni trznuo na to, znam kako je to grozan osječaj. Utrpala sam se u tramvaj i put putujem...nije daleko na svu sreću. Vidjela sam ga na kratko žao mi je zbog toga...Image Hosted by ImageShack.us
Došla sam doma i rekla uf...hvala Bogu više nemoram van...Al vražija grižnja savijesti ne da mi mira, pa sam odlučila otić popodne do njega pa da vidim to oko čega se toliko trudio. Jedini je problem što me bubrezi jako bole, ali što te ne ubije ojača te...barem se nadam...

Glavni zadatak mi je osposobit se da dođem na sajam...fino sam stala pod tuš i pustila vodu da klizi po meni i odnese sve moje brige sa sobom...kap po kap...uzela sam ručnik i ulje za tijelo...da nahranim osjetila finim mirisom...u sobi sam pustila lagani CD, zapalila mirisni štapić od ruže i zamračila sobu...ne previše, nego ...taman da zrake sunca uđu ali ne da mi obasjaju sobu jer sada nije trenutak za to...Gradsku buku sam ostavila van prozora a ja sam se onako namazana uljem izvalila u krevet...
Trebao mi je odmor...barem mali...

Sredit ću si kosu kasnije .... obući nešto lijepo...i odlepršati do njega...iznenadit ću ga...sada imam snage za to...kasnije ću biti umorna...idem sada dok sunce sja...
oh, što je danas lijepi sunčan dan....tralalalalla

<< Arhiva >>