"A gdje sam bila dosad...?!" :p

LADIES & GENTLEMEN....

WE PRESENT YOU....
...Bluedevil18
..(THE) RETURN OF THIS YOUNG AND EXTRAORDINARY GIRL!!!!eek


(spontani aplauz!)dead

Eto, stigao je i taj trenutak..vraćam se u blogosferu, nastavljam pisat svoj blogich prepun pozitivnih (haha) i negativnih (pozdrav, Teo!) komentara.puknucu

Ukratko ću prepričat nemile događaje- negdje u 8.mj moja je malenkost jednostavno zaboravila, smetnula s uma (hah, ma kojeg uma?) da bi bilo poželjno isključit komp kad vani grmi, sijeva....... sve vam je jasno, jelda? Ošla mi matična i sve ostalo kvragu! headbangmad
E, tada je uslijedilo višemjesečno nagovaranje staraca da mi poprave komp, što je i na kraju urodilo plodom, tj. popravkom!thumbupnaughty


U međuvremenu bijah i na maturalcu (Beč-Prag-Budimpešta) sa svojim dragim razredom, još dražim suučenicima!
Moram priznat da je bilo geeeeeeenijalno!partysmijeh
Isto tako želim pozdrafit Tinu (Đinu), Mariju, Boshkobitch, Ććć-a i, hm...imam feeling da sam nekog zaboravila.....aj ma, ma nije bitno, ae....eeee da- i Sssssanju! lud


Želim Vam svima zahvalit na komentarima..također hvala mami Majci i ocu Tati koji su mi sve ovo i omogućili..rolleyes


Pozdrav svim djelatnicima iznimno cijenjene Gimnazije Pula (KAO, oni mi čitaju blog!) uz poruku: Nastavite štrajkati, izborite se za svoja prava, svi smo uz vas!!!!naughtyrofl
Mislim..ne podržavamo ih mi kako bi mogli bit doma i uživati ("učiti"), nego zato što nam je uistinu stalo do tih izuzetnih ljudi koje nas već 4 (duge) godine podučavaju trpeći sve naše ispade.nono


Šta još reći...sad vi očekujete neku pjesmicu, jelda?
E pa ne može! Dream on!nut
Ja imam nekolicinu pjesmica i funny sastavaka, ali su osobne prirode..mislim da se nekim osobama nebi svidjelo da to napišem na blogu.nono
Ukoliko vas stvarno zanimaju, možete ih pročitati u sljedećem broju časopisa -Moja sudbina- (istinite ispovjesti) bang


Moram, jednostavno se MORAM POHVALITI svojim najnovijim hitom...napisala sam scenarij BigBrothera u našem razredu, ali je to sve poprilično dugo (nekih 7, 8 stranica) pa neću to pisat, samo vam mogu reć ko je osvojio milju.......
Naravno, JA! (s tim da uopće nisam bila u Kući) coolsmokinthumbup


Eto, ljude moje..tako vam ja provodim sate u školi..pišući pjesme, sastave o suučenicima, profačima, izlascima (živjeli Fazan & Nikola!!) ,smiješnim događajima itd..
Ako vas zanimaju te moje nebuloze kontaktirajte me na broj 0800/ 666-666-666, zvati poslije 18h! zijev

A ukoliko imate nešto protiv mene osobno ili mog bloga, riješit ćemo to u sudnici Melani Vukmirice!!! madnaughty


I, za kraj moj slogan (koji izgovaram prije kontrolne);
ŽIVI BILI I 2 DOBILI !!!!! smokinparty


Ae pozz...wave
& kiss.... (jer nitko ne ljubi bolje.)
kiss

P.S. Stalno se pitam kad će i moj blog stići na stranice Metroa, u BLOGOSFERu..? mad
..a mah..očito mi nije suđeno, hehe..headbang


Image Hosted by ImageShack.us


22.11.2006. u 21:21 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe