četvrtak | 29.06.2006.

me happy :)

zanemarimo cinenjenicu da sam zaspala tek jutros u 5 i probudila se u 6 (i imala zanimljiv susret s bratom koji je tek dosao doma), dan mi je poceo prejebeno. isla sam na razgovor za posao i sredila sam sve, sad samo cekam poziv u ponedjeljak. hehe, firma mi je 3 minute od doma, ljudi su mladi i fkt dobri, plaća nije loša, radno vrijeme je prihvatljivo.... MA JEBENO!!!!
poslije sam se nasla s Matijom, popili smo kofi u Tantri, napričali se (ko i uvijek). Kad smo lagano krenuli doma, predlozila sam da odemo na izlozbu "Umjetnost zavaravanja".
Jedna od najboljih izlozbi koje sam posjetila. Necu puno o tome, to trebate dozivit (karta vam je 10 kn, muzej za umjetnost i obrt)... respect ljudima koji su osmislili sve to...
dan je tek na pola gotov, a vec imam osjecaj da sam ga dobro iskoristila.

Zakljucak: trebala bih se cesce dizat prije 1 popodne. shvatila sam da onda imam vremena za sve....wink

ifica

- 14:11 - slusham...? (15) - ne troshi boju - ljestve -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.