četvrtak | 08.06.2006.

khm da...

neki znaju zasto ovaj "khm da" stoji iznad, a vi koji ne znate, a sta cu vam ja? drago mi je da je moja sis napokon sretna i zaljubljena (krawo, nismo se vidjele pun k, javi se!!!). ajde bar netko. a ja? ja sam jos uvijek vrlo zbunjena and stuff. stvarno ne znam sto da mislim. i zato jedva cekam da zavrsi skola, da mogu malo u miru razmislit o svemu sto se događa oko mene i u mojoj glavi. nocas ne smijem spavat jer me sutra ocekuje sve ono zbog cega sam proslo ljeto morala ucit.
i jednostavno ne zelim prihvatit cinjenicu da postoji mogucnost da se nakon 11 godina moram pozdravit s osobom iz razreda. ne zelim da padne, ne zelim uopce razmisljat o tome.... Mery, drzim ti fige.

please, let me know that my one bad day will end....

*BTTRCP*

- 15:29 - slusham...? (10) - ne troshi boju - ljestve -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.