“Naturally, but in essence divided?”

petak, 20.06.2008.

- Zivimo u pricama -

zivimo u pricama, branimo se, hodamo i slavimo
neke bezvezne stvari
neke bezvezne price
sto je smislio neko
u samo par godina za nas

nisu dovoljne reci, samo obicne reci
da me vrate u zivot
nije dovoljan dodir
ni da znam da te imam
jos samo par godina za nas

voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela


raste kao nada, kao more, kao govor
kao pokret, kao zora, kao dete, kao krv
kao zelja medu nama
raste kao bol
i grize sve pred nasim ocima


jos samo sutra. danas. kakogod....

i jos samo par godina za nas.

kak ce bit super kasnije
jedva cekam
klasicna ftw


nat, sam se ocu maknut od razreda. moji snovi o lezanju na travi su unisteni. jel bas moro sve bube nabrajat? xd


al ipak cu lezat i chillaxat.
zizizumzum lalala mozda jesu poslali pjesnika. tko je on?


!_over_&_out_!
- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0