“Naturally, but in essence divided?”

nedjelja, 18.02.2007.

Ja volim svoju seku. Moj braco je car.


Why must I be a teenager in love?

One day I feel so happy
Next day I feel so sad
I guess I'll have to learn the good with the bad
Each night I ask the stars up above

Why must I be a teenager in love?

Ostatak pjesme je predobar. Ali nekom drugom prilikom.

Obecala sam Hani da cu objavit jedan razgovor inkriminirajuci. XD Al cekam drugara da mi da dozvolu XD
LOL
Sljedeci post se pazi Hana

I druga Hana: Pedofil je iza tebe!

Neh na na na. Neh na na na

Ja bim ga vidjelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ocem. Ocem. Ocem. Ocem. I ocem. Valjda. U ponedeljak.

Bljaaaaaaaaaa. Buuuuuuuuuuuu. Neznam sta da pisem a pise mi se.

Izgubila sam skoro sve CDe. Bog zna di sam ih stavila. grrjhj smajl
Aaaaaaaaaaaaaaaaa.

Stay all night we’ll save the population… Mmm…. Oooo da

Upoznala sam nove ljude. Puno njih. Kul su. XD

Jan je zarazen Ribnjakom. Mwahaha. Jelda Ira? Ili ne? Hmmmmmm…. XD

pa. pozdravljam vas. I Ljubim. I Volim. I Huggam.

VAZNO:
Zeljela bih pozdravit onu kul osobu Maju jer sam bila zla a ona je dobra I oprostila mi je. I hvala. I VELIKI pozdrav.

Mrš sad.

UPDATE:
OMG OMG OMG OMFG OMFG OMFG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidla sam gaaaaaaaaaa!!!!!! Tih par sekundi!!!!!!!!!!!! Al sam ga vidla!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhh….. A brijem da sam bila crvena kaj paprika.. cerek
I nisam ga mogla pogledat. I gledala sam drugu stranu. A tak sam htjela ga pogledat I da on mene pogleda pre bolesno cim sam vidla da je to on sam okrenula glavu I gotovo, nisam mogla mislit I samo sam njegovu sliku imala pred ocima. I nisam vidla ni s kim je. Ne. :S A mislim da je bio s jednim mojim frendom I jos nekima koje znam I krajnje je rude bilo kaj nisam pzodravila. Al blokada. Nisam se sjetit mogla kojim putem do moga sela (kojim tramvajem doma).
I jos uvijek sam ono, on me pogleda a ja okrenem glavu, ja sam idiot mrzim se upropastit cu svaku sansu ako je uopce bila I sad vise nisam sretna neg tuzna I jelda Ana da je zgodan?
Omg fuck I’m an idiot. fuck fuck fuck fuck fuck fucking brainless, braindead idiot with no future. e da
I to je jos nesto. ja nemam buducnost. bar ne neku dobru. mislim, moze bit dobro kao nac cu muza kog cu volit I lijepa obitelj I to, ali ne u poslovnom smislu. ne. jer sport mi nijedan neide posebno dobro, tj ako vam ide neki sport dobro onda se to skuzi kad ste jos jako mladi. ja ne… nisam bas pametna tak da professor il nes slicno otpada. dalje, neam sluha pa bilokaj u muzici otpada. glumit znam. not! hana pa vidla si jestera mrtva macka bi mogla bolje odglumit. ako tipkam npr sto rijeci u minuti 90 ih ima tipfeler al nemrem kad gledam tv. imate srece da ne pisem potpune besmislice… u stvari, pa pisem. uh. shit. fuck. fucken shit

Ja volim svoju seku.
Moj braco je car.


Sad stvarno MRŠ

i da
suck my kiss. ooo da....
hit me you can't hurt me, suck my kiss, kiss me please pervert me.... mmm
i universally speaking
i take it back and you make me nervous, nothing better than love and service...
- 01:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0