< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

crazy life!!!


web tracker












ana-marija
marta
marina v
neda
ludebriscanke
ema
marina i lea
blog za malu stelu
ana b
staševica
maryna i ivana



























nedjelja, 27.05.2007.

jedna pjesmica o sexu

Još uvijek se sjećam kao da je bilo sada,bila sam nevina,neiskusna i mlada.
Mislila sam da je ljubav poljubac u ćelo,ni slutila nisam da sudjeluje i tijelo.
Bilo je sve poput romantike,poput priće sve dok nije popio svoje posljednje piće.
Tada smo krenuli u šetnju noću,a on je navodno mislio da ja to hoću.
Bilo je sve u redu sve dok me nije prislonio na neku gredu.
Poćeo je tada da me ljubi te se čudio ćemu zatvoreni zubi.
A vjerujte stvarno nisam znala da teba zinuti i jezik rinuti.
Ma što to radi mislim da nešto iz hlaća vadi ruka mu stvarno nema mira da znate kuda me sve dira.
Tada mi uhvati ruku i spusti na svoje hlaće,a ja se pitam šta sad hoće.
Mislim da je to neki vic kad čovjek ima otkopčan šlic.
Htjedoh mu reći da to zatvori a on mene na zemlju obori.
Tada meni otkopča hlaće i ruku mi gura u svoje gaće.
Osjetih pod rukom nešto tvrdo ma kakvo je to sad čudo.
Držim u ruci poput medalje a on raste sve dalje i dalje.
Tad on mene skine i onu stvar u mene rine.
Osjetih tad da me nož reže a on kaže prvi put je najteže.
Ja mu kažem da je ušo a on kaže pazit ću dušo.
Ljubio mi skoro cijelo tijelo a iz one stvari poteće nešto bijelo.
Tada me maramicom obriše i kaže gotovo je neboj se više.
Vratili smo se on je popio svoju votku na eks a jasam shvatila da je to bio sex.

ovu san pismicu uzela od jedne prije!!!!!


| komentari (21) | print | # |

petak, 25.05.2007.

hello pipl...

Hy svima,kao i obično ne znan kako da počnen........idemo od izleta.... na izlet ipak idemo 4.6. jebote biče stvarno hotburninmad,moje prije su danas s framom išli u Rijeku,blage im iako se sigurno kuvaju u autobusu i vani.....danas su nam u školu došli neki ljudi (neka zaštita prirode,šta ja znam koda slušan...) i tamo nas nešto pitali u vezi biologije a mi nemamo pojma,jesmo glupi.........
Pitala me zemljopis nastavnica i prvi puuut da san dobila 4 iz ispitivanja (jer meni se nikad ne uči i tješim se to što san na sredini kao da me neće pitat pa bi uvik dobila usranu 3)Jučer nam je u školu došao mađioničar,i tamo nam izvodio neke trikove (pola smo prokužili ali nismo tili reći jer bi se naljutia,jebote kako se dera na Duju i Matulud....)
Tako je hot a meni se neda kupatiiiii,more je još malke ladno....
Hvala dragom Bogu što je pobjedio Milan u finalu protiv Liverpoola!
Mogli bi mi malo komentirati!

veliki pozzzz:Nedi,Ani-Mariji,framašima,i svim ljudima dobre i loše volje zdravi bili........blablablabla


| komentari (300) | print | # |

utorak, 22.05.2007.

SpužvaBob Skockani

1. Šašava žuta spužva živi u morskim dubinama u gradu Bikini Dolina. Svoj dražesni dom smjestila je u -ananas!

2. Osim prijatelja,ima i ljubimca puža Slavka,koji se glasa,kao mačke!

3. Radi kao kuhar u restoranu brze hrane Rakova poslastica,čiji je vlasnik škrti rak gosp. Kliještić. Pravi je majstor u kuhinji i želi postati najbolji kuhar u oceanu.

4. Prvi mu je susjed lignja Kalamarko,koja je totalna gnjavaža.Živi u moaiju(kamenoj figuri s Uskršnjih otoka) i obožava tišinu i mir! Kad ne šeta gunđajući po Bikini Dolini,uživa u sviranju klarineta. Radi u Rakovoj poslastici kao blagajnik,mrzi svoj posao,ali želi postati slavan i jaaako bogat!

5. Najbolji prijatelj SpužvaBobu je Patrik,zarazno simpatična roza morska zvizda koja živi pod stijenom u anansu.

6. Rak,gospodin Kliještić,vlasnik je Rakove poslastice.Iako je vrlo ljubazan prema zaposlenicima i gostima,samo razmišlja o novcu.

7. Uveselom je društvu i simpatična vjeverica Luna,s kojom je opasno zbijati šale,jer je izvrsna u borilačkim vještinama!Spužvin je partner u karateu i zajedno neprestalno izvode svakojake ludorije.

8. Zgode o neobičnoj spužvi i njezinoj veseloj družini prikazuju se na TV-u od 1999. godine i obožavaju ih svi uzrasti. Poznaju se u čak 170 zemalja,a njezin se lik može naći na majicama,lizalicama,torbama,.....

9. Ovaj neobični lik izmislio je crtač stripova Stephen Hillenburg,po struci podmorski biolog,koji je spojio svoje dvije ljubavi:crtić & podvodni svijet.

10. U prvim epizodama SpužvaBob se zvao SpužvaDečko!

SPUŽVABOB IS THE BEST!!!!

pozzzz:

Nedu-koja se lipo ošišalathumbup
Martu-koja me danas stvarno izživcirala
Anđelu-koja me pobidila u čovječe ne ljuti se preko tehničkog(sreča)
Loru-njezina šnalica donila mi je sriču u matematici i fizici
Ivanu,Anu-Mariju,Mateu..........


| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 21.05.2007.

hi....

ej ljudi ja i neda sidimo kraj njenog com... i pišemo nešto bolesno dok čekamo njene roditelje da joj potpišu nešto za izlet.ja sad sam jela pizzu i bila je super.Vidi se da je neda pravila.....thumbupnjami
U subotu je bio ipak tulum za anu-mariju i bilo je zakon svi osim nas dvi se napiliparty.jadnog smo ciglu išćapali za .....dead
fala Bogu što nisu puštali narodnjake ali bilo je i dosadnih pop i tehno glazbe....ova neda je popizdila ,koji joj je k..........


pozzzz:Marti,Ivani,Kiki,Ani-Mariji,Matei,Anđeli,Cigli,.....itd............wave


| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 17.05.2007.

hello pipl...

...danas su nam u školu došle neke čehinje koje sviraju drvene puhačke instrumente,pa dobro su svirali za svoje godinethumbup....sutra ne ćemo imati nastave zato što će svak u svom mistu čistit plažu,naravno ako ne bude kiše jer ako je bude morat ćemo u školu,ne daj Bože da pada...u sljedeči četvrtak idemo na izlet na slapove krke i u šibenik a i moguče da i ne idemo jer ih previše odustaju,ma...mad...koje linčine da ih možda ne bi malo sunce udarilo....joooj jedva čekam kad će završiti ova škola...mrzim jeee......... vjerovatno neće biti ništa od tuluma za anu-mariju jer nema ga kad slavit...poludit ću...


pozzz:Ivani,Marti,Ani-Mariji,Nedi,Matei,Ani B,mojin sedmašima i osmašima
aj boooookwave


| komentari (5) | print | # |

srijeda, 16.05.2007.

...

SRETAN ROĐENDAN MOJOJ PRIJI ANI-MARIJI!
jedva čekam partyparty


| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 13.05.2007.

šnel...

bok ljudeki moram brzo nešto napisati jer sam bila na krizmi od troje prvih rođaka a sad u njih na internetu,stalno ulaze ma..... jučer je rodica Kike prespavala u mene,gledali smo eurosong... bolje da je pobidila srbija nego ona dosadna ukraina koji su pivali na švabskompuknucu meni su naši bili baš dobri šteta šta nisu prošli u finale... posli smo malo trača.. a onda smo oko ponoći sve zivkali sa skrivenogsmijeh cigli smo pustili na moj mob bosanski hot line koji je on naravno znao napamet pa je s onon ženskoj zajedno govoria...bia je pijan i namjerno mu nismo dali spavati... zvali smo miša a on je bia na vičanju od dujine sestre... i nedu smo zvali koja je poludila da joj je sutra sestrina krizma i daje pustimo da spava... zvali smo i marina kojem je bio rođendan pa smo mu pivali sretan rođendan a on je reka ovo je neko napušensmokin hehehehehee
pozzz: Ivani koja je još in dubrovnik,Marti koja slavi sad kod svojih rođaka ,Nedi koja slavi sekinu krizmu, Ani koja bratovu,Kiki koja je sad doma ili kod Jope,Cigli koji se valjda otrjeznia ...... ma zzzzop svima


| komentari (5) | print | # |

subota, 12.05.2007.

ajme meni...

Više neću moći pisati puno postove jer je interneta došlo 600 kuna pa meni i Kiki više ne daju! jedan čovik bi uvik doša u nas na internet pa bi bia po dva sata pa bi otiša jest i ostavio bi ga upaljan još dva sata ma pička mu materina,koji konj!!!
Ovih dana je strahovito vručee,da crkneš od vručine jeboteburninmad
U četvrtak smo imali neku glupu prestavu "zid od brašna" koju su pratili samo petaši a mi sedmaši i osmaši smo se samo zajebavali,škakljali, provaljivali tako da se ničega ne sičamo sa prestave. Cigla mi je dres od Ronadinha išara, koji je tolud
Moje prije su otišli na vjenčanje u podacu tako da je meni odi strašno ddosadno... a naj prija mi je u Dubrovniku,ako ovo tamo pročita onda nek mi nešto kupi smijeh heheheheee

aj pozZZZ Ssvima


| komentari (2) | print | # |

utorak, 08.05.2007.

...dosada...

Tako je dosadno ovdi,ne mogu dočekati više to ljeto,jooooj ova škola sad će same kontrolneheadbang I HATE SCHOOL!!!! Danas je bilo grozno u školi,ajme oni kre**ni osmaši su danas tribali imat kemiju a mi sedmaši likovni. Oni su rekli nastavniku da oni tribaju imat likovni i nastavnik im povira naravnomad I trebali smo dva sata trpit kemičarablablablabla...............nema se o čemu pisat jer je stravično dosadno a ja umisto da učim za kontrolnu stalno sam na internetu evo oni koji su bili čitali one knjige iz daaavnog posta sad ću tu nadodat novu!


--MRTVA SPASITELJICA--thumbup
Spasioci zaposleni na bazenu Country Cluba znaju koliko imaju sreće. Po cijele se dane izležavaju na suncu, a po cijele noći tulumare. l uopće ih nije briga što neki govore da je bazen na kojem rade zapravo uklet. Oni se predobro zabavljaju da bi ih takve glasine zamarale.
Ali, kad jedan po jedan počnu umirati, postat će im jasno da im ipak prijeti zla kob. l dok su spasioci obučeni da spašavaju tuđe živote, tko će spasiti njihove?


| komentari (9) | print | # |

četvrtak, 03.05.2007.

...hi pipl...

Danas je dan Sunca(ahaaa)kiša je lila ko iz kabla suncu ni traga jebote.
Dan škole nam je premišten na ovaj dan(dan Sunca)koje sranje kiša nam je sve upropastila nismo mogli održati sportske igre na igralištu.
Mogli su nastavnici pogledati prognozu i odgodit onda datum ili ako ne možemo igrati vani onda smo mogli unutra stolni tenis,eee triba mislit.
Svi su odišli u radionice koje su tili (bile su parlaonica, origami, glazbena, igre, sunčani sat,...),ja sam otišla u igre i igrala sam igru asocijacije...dosadnooo...Posli je bila priredba i bilo je za krepat od smija,dica zaboravljaju šta triba govoriti...
Sutra neću pisat nikakav post jer neću biti tu nego u Splitu,
najbolje od svega je to što neću pisati kontrolnu iz fizike....ja ništa ne kužim one zadatke mutave....

veliki pozzz: Ivani, Marti, Nedi, Ani-Mariji, Anđeli, Matei, Ani, Luki ,.....svimaaaaaaaa


| komentari (3) | print | # |

srijeda, 02.05.2007.

hello everbody...

Jučer nisam tila ništa pisat jer nisam imala o čemu,ali danas imam jako zanimljivu temuthumbup
Jučer je Marta nastupala u Makarskoj na PRVOM PLJESKU i ona i njezina sestra osvojile su treče mjestothumbup bile su super ali idemo sve ispočetka....
Moj tata je odveo mene i prijateljice u Makarsku.Šetale smo malo gradom i došli do super štanda s rock majcama,ja i Ivana smo tili kupit neku majcu pa smo odišli po mog tatu i njenu mamu.U Makarskoj su postavili neke kamere na semaforima da ne prilazimo kad je crveno ali normalno mi to nismo znali i protrčali smo.Ako su nas snimili marat ćemo platit 300 kunabang.
Nastup je počeo tek u 8:30 sati.Prije toga su vrtili na velikoj plazmi neke reklame a meni je to bilo za popizdit dosadno pa sam se zaderala "mrš u kurac" i naravno svi su se okrenili prema meni a ja sam se cila zacrvenila i pravila se luda.Nastup je trebao biti vani ali kiša je sve smočilanamcor i morali smo se stiskati unutra.
Prve su nastupale naše iz Brista Dora i Margarita i bile su super( iza njih su se na velikoj plazmi pokiazivale njihove slike iz škole),onda su se tamo naredale neke dosadne narodnjakuše,tamo neke pjesme od Lane,Vesne,Magazina...blablablazijev....
Marta i Franka su nastupale 13(sretan brojnaughty) i pjevale su pjesmu "Oči boje kestena" i bile su suuupeeer!Marko i Antonija su iza njih plesali.Nakon njih i prije nego je sve počelo plesale neke iz plesne grupe i bile su isto thumbup.Nastupala je i prošlogodišnja pbjednica sa svojom plesnom grupicom.
Onda dok je žiri odlučivao došao je Luka Nižetić i otpjevao neke svoje pjesme.Cili se bio oznojio i onda je pita publiku"ima li ko šugaman" na što su mu odgovorili "skini seee".
Kad su se napokon prikupili glasovi žirija rekli su "treče mjesto dobiva jedan duet:Marta i Franka!Ja ,Ana,Neda,Anđela i Ivana smo skočili na noge i počele vrištati od sriče.
Drugo mjesto je dobila neka bogatašica(sigurno joj je neko njezin bio u žiriju pa je dobila glas)
A prvo mjesto je dobila niko drugi nego kćer od moje bivše ortopetkenut. Dobila je zamislite mp4,vauuuuu........šala.... baš su Makarani škrti u nekim drugim gradovima se dobiva 5000 kn.
Moga je doć ko je god tija jer uopče nisu gledali karte,ako i jesu mismo ušli nadrugi ulaz,jesu mutavi zaboravili zatvoriti druga vrata.
I dobro vratili se kući oko ponoći i to je to!wave


| komentari (19) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.