Taste Of Life...

11.07.2009., subota

povratak...

evo vratila sam se iz mrtvih...
možete to shvatiti doslovno ili kao metaforu...
nećete biti u krivu ako shvatite na bilo koja od ova dva načina...
otkad sam otišla od doma proživjela sam puno uspona i jakooo puno padovo...
možda čak i previše za dijete od 16 god.

1. sam došla u nepoznatu okolinu gdje nisam poznavala nikoga...
onda škola...
a šta tu reći kao i svaka druga za sve ostale osim za mene...
svatko svakog zna a ja sama u kutu učionice sama...
sjedim u svojoj klupi i gledam nepoznata lica kao se druže i zafrkavaju...
s vremenom je postalo lakše...
ali opet ne previše...
2. živjela sam s 250 učenika pod istim krovom...
malo/previše ljudi za moj ukus...
u sobama je bilo po 3 učenika...
i to je bilo previše...
barem za mene koja sam naviknuta na svoju sobu i samoću i svoj mir i privatnost...
onda su nastale nesuglasice između mene i jedne moje cimerice...
napetost je uvijek bila u zraku toliko da nismo mogle biti jedna pokraj druge...
tu su bila i pravila doma koja su jednostavno bila stvorena da ih se krši...
što sam naravno i radila...
3. upoznala sam u domu dečka koji je jednostavno bio savršen...
naravno slomio mi je srce...
toliko o savršenosti...
nakon toga krenula sam piti...
ne piti opijati se za svaku sitnicu...
čisto zato što sam izašla van...
a ponekad i iz dosade...
u školi sam skroz popustila...
ali tu dolazi do preokreta...


ali to nekom drugom prilikom...

- 23:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Za sve koji vole mračne misli...

Linkovi

LiNk

-jedan zanimljiv link

sobazatugu166

-ovaj blog piše cura koja zbilja razumije bol i tugu

Moje misli

We are two angels
One in heaven,one in hell
One in life,one in death
But we are tougether in love...
We live for her
and only for her...

To love someone is to give him/her
your heart and soul
I gave you my heart and my soul
So I can´t live any more

Slomljeno srce kuca u mojim grudima
Čeka kad ću te poslijedni put vidjeti pa da pukne,
A ja umrem u zagrljaju crvenih ruža...

Nešto o meni

Ime:nepoznato
Spol:očito ženski
God:16
NajBoje:crvena-boja krvi
plava-boja mojih očiju
crna-boja moje duše
NajGrupa:Arch Enemy
Vukodlak ili vampir-definitivno vampir
Frendovi:metalci,gotičari,punkeri
Slušam:metal,punk
Obožavam:jestinjami,čitati,zezati ljudenaughty
Mrzim:sve i svaštaburninmad