Taste Of Life...

24.04.2008., četvrtak

Život

Za mene postoji samo jedno, ali jako važno pitanje.
Koja je svrha roditi se, a zatim umrijeti?

To mi nikako nema smisla...za mene život pretstavlja samo patnju i bol...ništa više.burninmadZbog toga sam bijesna jer ne mogu to nikako promijeniti.
Kao da je život satkan samo od toga...cryKuda god se okrenem samo vidim taj i taj je umro ili taj i taj je ubijen...
Što je život zapravo???
- 22:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

19.04.2008., subota

...ubijam bol...

Evo ležim unutar svojih misli
Beživotno i ubijam bol
Pitam se zašto me sustiže
Moji su osjećaji ispunjeni bijesom, mržnjom, ljutnjom
Gadi mi se pomisao na sreću
Zapravo što je to???

Unutar srca moja ljubav počiva u muiru
Groblje, ispunjeno trnjem
Ružama smrti
Zar je moralo tako završiti???
Zašto???
Zar si i dalje gad???
Zašto???
Što se dogodilo???

Ubijam bol, ali je prejaka
Sustiže me
Idem rezati vene, ali bojim se
Neću nikome nedostajati,
Ili hoću samo par osoba
Iskreno.

Vidim svoj pogreb
Masa ljudi plače,
Ali znam da će i oni s vremenom zaboraviti.

A ti???
Hoću li ti nedostajati prava ljubavi???
Da ja sam nitko...
Samo uspomena koja će izbljedjeti...


crycrycry
- 23:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.04.2008., četvrtak

Extinction of love

Ne shvaćam poantu ljubavi.
Zašto uopće postoji??
Bolje pitanje je zašto ne postoji.
Odgovor na ovo pitanje bi bio jer sav ovaj svijet je poludio.Svi su postali sebični,čak i oni za koje se smatralo da su čista srca.Nitko na ovm svijetu više nije takav.
Većina ljudi misli na životinje koje izumiru,ali ja mislim na ljubav koja je već izumrla,a nitko ju ne može oživjeti.Ona je vrijednija od neke ribice ili slona,a mi smo dopustili da izumre...i sad smo izgubili nešto dragocjenije od života jer sad nemamo više smisao života...

cryburninmadcryburninmad

cerekcerekcerek

- 21:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Za sve koji vole mračne misli...

Linkovi

LiNk

-jedan zanimljiv link

sobazatugu166

-ovaj blog piše cura koja zbilja razumije bol i tugu

Moje misli

We are two angels
One in heaven,one in hell
One in life,one in death
But we are tougether in love...
We live for her
and only for her...

To love someone is to give him/her
your heart and soul
I gave you my heart and my soul
So I can´t live any more

Slomljeno srce kuca u mojim grudima
Čeka kad ću te poslijedni put vidjeti pa da pukne,
A ja umrem u zagrljaju crvenih ruža...

Nešto o meni

Ime:nepoznato
Spol:očito ženski
God:16
NajBoje:crvena-boja krvi
plava-boja mojih očiju
crna-boja moje duše
NajGrupa:Arch Enemy
Vukodlak ili vampir-definitivno vampir
Frendovi:metalci,gotičari,punkeri
Slušam:metal,punk
Obožavam:jestinjami,čitati,zezati ljudenaughty
Mrzim:sve i svaštaburninmad