Angels...they fell first...but I'm still here...

nedjelja, 04.03.2007.

sve je to od lošeg vina...(i mentola)

evo ja jučer slaviše rođendan...
mda...a bilo je okej...

Image Hosted by ImageShack.us

prvo kao i uvijek došli smo na drugu...i čekali da dođe ostatak pozvanih i ekipe...
onda smo skupili pare za cugu...oko 700 kn je bilo...
i odemo mi u dučan...imali smo malo problema sa nošenjem svega na drugu (jelda iviću??)
i tako polako mi počeli piti...tajchy i ja naravno pjevati...i ode kaja...mda...
od onda se sjećam skoro svega...ali ne sve...čoveče danas nisam povjerovala kad su mi na kavi rekli da sam pala na đuku i skoro ga celog spolomila...(sorry đuka!!)
a imala sam i ja svoje redovite subotnje napadaje depresijeImage Hosted by ImageShack.us...rekli su mi i da sam se onesvestila...neznam...
inače dedić nam rekoše da mu se javimo kad izumimo teleport jer smo gunđali na duljinu putovanja na maturalac...
e pa ja izumiše (zapravo ne al votevr)...
svaki put kad sam otvorila oči sam bila na drugom mestu...ko konzuma (sam neznam točno kojeg)
pa na drugoj...i tak malo su me našetavali...zapravo nosili...al nea veze...
slika nema...ja zaboraviše slikat...žao mi ej valjda bu na drugim blogovima...
i tako na kraju kad je mene moje panočno-depresivno stanje pustilo ja se ohrabrila i dobila što sam htjela...ma da...bravo ja...

i tako sve je bilo dobro do prije par minuta...
ah nećuu pričat...samo bum rekla da mora bit dobro...mora...mora...
sve bu nadam se okej...bude...mora...Image Hosted by ImageShack.us

idem ja...pozdraf svima...pusex
- 19:42 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>