Angels...they fell first...but I'm still here...

četvrtak, 22.02.2007.

hepi brzdej tu mi...naaat...

evo ja pišem post u čast mog rođendana...
o da da...

Image Hosted by ImageShack.us

There once was a girl with a mind plagued with MADDNESS,
Her thoughts were CORRUPTED with ANGER and SADDNESS,

She never made sense, not one thing that she said,
For nothing could KILL her invisible DREAD,

Somebody HELP ME, I don't understand,
Just what I've done, with this KNIFE in my hand,

I'm losing my SOUL, and I'm SLASHING my wrist,
Five little SCRATCHES, the wounds of SELF-HARM,

NOBODY knows quite the weight of my RAGE,
I'm TRAPPED in a CAGE and unready to age,

I've LOST ALL control and the bads gotten WORST,
EVERYTHING HURTS on my birthday...just worse...

evo pozdrav svima...i (NE!!!)sretan mi rođendan :P...
:*
- 08:15 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 14.02.2007.

But who can decide what they dream?

o da...danas je valentinovo...
prvo svima hepi velantajns dej...
pogotovo zaljubljenima...
da i juri cerekcerekcerek ...
i njemu pusa :*
hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

ništa malo sam hepi tudej...
čudno za mene...al jebiga...tako je...
hehehe...

ništa...evo pesma...(dio)

I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you
To live, to breathe, you're taking over me

I look in the mirror and see your face
If I look deep enough
So many things inside that are just like you are taking over...

hehehe...ništa dosta za danas...a da simona post koji sam ti obečala tek slijedi...
pozdrav svima...i bi in lov! naaaaaaaat XD


- 21:33 - Komentari (17) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.02.2007.

In your eye burn, defying All those who in silence sleep In a city once named Desire Dreaming with the entombed dear...

evo i ja pišem novi post...ma da...ali neznam šta da pišem...

Image Hosted by ImageShack.us

pa evo jedan dio najbolje knjige koju sam u životu čitala...
Anne Rice- Razgovor s vampirom

Osjetim potrebu za bijegom.
A i druge potrebe.
Da ubijem i pijem krv. Ali nije me to mučilo,
nego nešto drugo, puno gore.
Kao da je ta noć bila jedna od tisuća noći,
svijet bez svršetka,
noć koja se pretapa u noć
u velikom luku kojem ne vidim kraja,
noć u kojoj lutam sama ispod hladnih,
bezdušnih zvijezda.
Okrenem se od njega i rukama prekrijem oči.
Osjetim bol i slabost.
Mislim da sam nesvjesno nešto rekla.
A tada, u tom golemom i
pustom noćnom krajoliku,
u kojem stajala sama
i u kojem je on bio tek privid,
ukaže mi se slika o kojoj prije nisam razmišljala,
od koje sam bježala
očarana svijetom, uronjena u vampirska osjetila,
zaljubljena u boje, oblike, zvukove, pjev, mekoću i
beskrajnu raznolikost...


evo vjerovali ili ne većina ovog dijela knjige skroz opisuje moje stanje...mda...
oke možda ne baš prvi dio...

idem ja...neda mi se više pisat...blessed be...
...bloodangel...
- 21:40 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>