Blogoreja

petak, 09.02.2007.

Razočaranje (haiku)

U čaši mrkva,
a kroz brušeno staklo
par sam vidio!

Malo je kratko da se ne mučite za kraj tjedna, ali navratite u ponedjeljak po jednu zbilja dugu i prilično dobru rimovanku. A sad još jedan haiku:

KULTURA NARODU

Nedjeljno jutro,
ispred HNK-a starac
u grmlje piša.

09.02.2007. u 06:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nekad mi se činilo da je dosta priču objaviti pa da čitav svijet za nju zna. Tako mi se nakupila ladica priča, rima i fragmenata objavljenih jednom k'o nijednom. Dok ih ne uknjižim (a neke sigurno hoću) neka se barem vjetre na blogu.

Novi prilog svakog ponedjeljka.

Hvala na čitanju,

Darko Macan

Linkovi

Moji ini blozi:

Blogov kolac (dnevnik čitanja)
mcn (dnevnik crtanja)
Q STRIP (ponovo živi!)

Moji web-stripovi:

Qolumbo (strip utorqom)
Martina Mjesec
Mister Mačak
Sergej

Do sada objavljeno na Blogoreji:

Cigo i gazde
Dimnjačar
Elementarna matematika
Ekspert (Večernjakov natječaj)
Irina
Isaacu
Jebeš pjesnika koji navrši dvadesetu
Kako je bilo na Hvaru
Kao preporođena
Limerici
Loše društvo
Milodari
Najružniji čovjek u kraljevstvu
Noć
Patnje mladog autora
Pismo Djedu Mrazu
Pojam praznih polica
Priča o Crnom Štefu
Ratna zona: Tunel
Simbolična
Stanka za objed
Stećak
Što je bilo poslije?
Tko krade kuće?
Tri kraja
Tuđinac u kadi
Vidjeti nevidljivoga
Žicanje