ponedjeljak, 13.10.2008.

muškarci & osječaji

Ma mi smo jednostavna biča,mi smo samo ljudi,ako iamo televizor sretni smo,ako on još koim slucajem i radi sretniji smo još više.Na daljinski drkamo(po programima) pa smo zauzeti brojenjem sportskih programa pa smo opet sretni. Volimo pogledat doru utakmicu,a nema boljeg osječaja kad mi zabimo gol,koš,as poen opčenito kad pobjedimo opet smo eto sretni a štaš mora se. Šta se pak tiče naših unutarnjih osječaja ha čuj ovisi koliko je naša duša ispunjena.Zato su potrebne manje a bolje veče količine grešnog užitka zvanog piva. Što smo ispunjeniji to smo popunjeniji i sve pršti od osječaja iz naših usnih šupljina kad previše popijemo. Što u lavabo,kadu što u wc,može i po cipelama ili ženi šta ti se prvo nađe na putu.Večinom je to žena koja je eto stalno tu(valjda drži tri kuta kuče). Al kako nebi sad ispalo da mi muški ljudi nemamo nimalo osječaja prema ženama,zašrafičemo sve popravicemo sve sta se popravit treba da ništa više ne ispada kako ispada. A svi znamo da če sljedeči dan opet ispast kako i inače ispada jer po njihovom ispada da smo mi muške svinje a to nikako nebi trebalo tako ispast. Mi smo plemeniti brižni i vrijedni i imamo raznih osječaja. I ma sta se desilo uvijek čemo voljet vas žene,neko bolje neko lošije al znamo da ste tu i da vas trebamo(pederi nisu muškarci stoga ne ulaze u ovo).Što je muškarac bez žene-potpuna osoba. Ali svejedno vas trebamo gajimo osječaje prema vama(treba se zderat na nekog ponekad) i stvarno evo volimo vas kak god da ovo izgleda ke sam ja napiso.PUSA...svim osječajnim muškarcima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Kako ubiti dosadu... - Design touch by: Jaki je legenda, hosted by www.croBLOGeri.com

Komentari On/Off

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Nadasve prpošan
Free Counters
Free Counters

Mjesto radnje bloga; Zagreb


Koncept bloga
2 osobe pišu ovaj blog. Da vam bude jasnije- jedna osoba drugoj zadaje teme o kojoj se piše. Iznosit ćemo različita mišljenja jer ipak smo muškarac i žena. Sve sa dozom humora, molimo bez uvreda!

ON
*

ONA
* (Mislim da ipak izgledam malo bolje od ovoga, nezahvalni kolega!)