četvrtak, 18.09.2008.

MOŽDA LJUBAV?

Hmm ova tema mi nekako ne sjeda bice tesko napisat nešto o njoj međutim uvijek se nađe koji redak koji želim ispričat. Ljubav heh kako čovijek može biti siguran da se zaljubio? Lako,to se jednostavno zna sretan si kad vidiš tu osobu,voliš bit u njezinom društvu itd. Kako znat da voliš? Eh meni je osobno i to lako,jednostavno znaš da nešto osječaš prema njoj,da bi dao sve za nju znaš da te i one male pa čak i velike mane uopce ne smetaju,možda si zasljepljen ljubavlju al eto to je tako i to je dobar filing. E da i sad mislite da je to TO, ako je to tako pa čemu onda možda ljubav? E možda ljubav je zato jer za pravu ljubav,ljubav koja ce se odrzat treba dvoje . Tek se tako nakon podužeg vremena može stvoriti ona prava zajednička ljubav. Ako toga nema onda sve završava litrom jegera u gubici i pjevanjem Dražena zeke Zečića:
Da sam znao kog sam ljubioo
Nikad nebi suzu pustioo
Nikad nebi na koljena paoo
da sam znao da sam znaoo
Da sam znao kog sam volioo
Za čiu sam srecu molioo
Nikada je nebi svojom zvaoo
Da sam znaoo da sam znao
I sve je to uredu možda baš i moramo proć određen recimo trnovit put,sjebat se par puta,vidjet kako je to kad se razočaraš,napit se zbog ljubavnih jada.Možda je to stvarno potrebno kako bismo na kraju postali bolja I ozbiljnija osoba,osoba koja je u stanju prepoznat ono pravo,osoba koja se netreba pitat da li je to “možda ljubav”.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Kako ubiti dosadu... - Design touch by: Jaki je legenda, hosted by www.croBLOGeri.com

Komentari On/Off

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Nadasve prpošan
Free Counters
Free Counters

Mjesto radnje bloga; Zagreb


Koncept bloga
2 osobe pišu ovaj blog. Da vam bude jasnije- jedna osoba drugoj zadaje teme o kojoj se piše. Iznosit ćemo različita mišljenja jer ipak smo muškarac i žena. Sve sa dozom humora, molimo bez uvreda!

ON
*

ONA
* (Mislim da ipak izgledam malo bolje od ovoga, nezahvalni kolega!)