Arhiva
  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

16.05.2005., ponedjeljak
MAJSTORU U POHODE
Sjećam se doba kad se Galerija Antuna Augustinčića gradila. Štoviše, poznavao sam majstora osobno i to vrlo dobro, dok se to za nj, u odnosu na mene, ne može reći. Kad bismo se god sreli, morao se prisjećati tko sam, a ja sam znao otprve s kim sam u društvu. Čak sam jednom i napravio štos na tu temu, ali sad nije vrijeme za štosove.
Ovaj će mi dan ostati u zaista neizbrisivoj uspomeni. Neizbrisivoj i zato što se s Bloga više ništa ne može izbrisati, kad je jednom tekst otišao u Svemir.
Naime, bilo što bilo, ja sam vjerojatno prvi koji je odavde, ovako neposredno, poslao tekst i fotograije u svijet. Bez ikakve cenzure. Sve sam pofotao, pa je sad ova stranica postala i prekrasna izložba skulptura nenadmašnog majstora Augustinčića.
Posljednja slika u ovome nezaboravnom nizu je Skulpturalna instalacija ukupne dužine 10, širine 2,20, a visine 3,25 metara. Načinjena je od drva i sukane konopljine užadi različitih debljina, a oslanja se na željezno-drvenu konstrukciju pergole u paciju Galerije koja povezuje dvoja nasuprotna vrata izlođbenih dvorana.
Ovom akcijom Galerija odgovara temama obiju ovogodišnjih akcija povodom Međunarodnog dana muzeja.
Gospodin Božidar Pejković, voditelj i kustos ove nevjerojatne galerije, bio mi je neobično susretljiv domaćin, na čemu mu najljepše zahvaljujem.
- 14:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.