< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

About nothing and everything all at once...

Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
greendayauthority
mp3.com

O meni:

Nije bitno kako se zovem. Imam malkice čudno ime....
Živim..... u malom gradiću zvanom Petrinja (nikad čuli, ha?).
Imam 15 godina.
Idem u prvi razred opće gimnazije.
VOLIM: čitati (ak imate nešto protiv- žao mi je),
crtati (stalno nešto črčkam po papirima koji mi se nađu na putu)
šetati, izlaziti,slušati muziku,družiti se...
NE VOLIM:narodnjake (ne znam kako netko može uopće slušati tako nešto),
umišljene ljude, cajke, teške šminkere....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Do you have the time
To listen to me whine
About nothing and everything all at once
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone no doubt about it



Image Hosted by ImageShack.us


Sometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid
Or am I just stoned



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 11.02.2007.

Siguran za želudac, siguran za srce, s puno vitamina C!!!!!

Kako me samo živcira ta reklama! ...Općenito mrzim reklame s elementima mjuzikla, ak to mogu tako nazvati...Ne mogu podnijet kad ona ženska počne pjevat s onim superprirodnim smješkom na usnama. Kako to bude patetično! Čak je i onaj lik iz te iste reklame pomalo blijedo gleda, kako onda nećemo mi, jadni gledatelji...

Image Hosted by ImageShack.us

Pa....
Vjerovali ili ne, ovo je stvarno novi post. Danas sam se naprosto sjetila da bi bio red da napišem više neko novo sranje pa evo vam ga...

Gripa je počela harati naveliko i nije ni mene zaobišla pa tako vam sve ovo pišem s laganom temperaturom, naoružana povećom količinom maramica (nos ne prestaje curit, već sam ga nažuljala od stalnog brisanja), nakljukana Lupocetima i Prospanima... I ne samo ja.
Cijela mi je familija, osim bake (koja je cijepljena) na istom, tako da svi kašljemo, kišemo, bolujemo...I ljudi iz razreda su se prošli tjedan počeli ne pojavljivat na nastavi.
Vikend mi je, prema tome bio prilično nikakav jer sam samo spavala, pila čajeve, ljekove, jela, opet spavala, slušala muziku, gledala telku i opet sve ispočetka... Dobra stvar je to što bolovanje produžujem na sutra te neću ići u dobru, staru školu...(yess!!wink)
E, da, i počela sam čitat "Lovca u žitu" i moram priznati da je to prva dobra knjiga koju su nam dali za lektiru.


Budući da se ne mogu sjetiti što da još pametno napišem (al to je zbog vrućice, da znatesmijeh) pozdravljam vas i poručujem vam da pijete puno čaja, da se toplo obučete kad izlazite van da i vas ne bi uhvatila neka boleština, no ako se "legalno" želite izvući s nastave, onda nemojte piti čaj, izađite slobodno van goli i uživajte u bolovanju!!! Baš kao i ja!!!

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.