neverinov blogneverinov blog

Nevjerni Toma






Kako sam strijelac i vidim apsurd same izjave na slici (malo podsjeća na onu - kaže Efežanin "svi Efežani lažu") s guštom sam se nasmijao jer sam primjetio tu karakterijalnu crtu skeptičnosti kod sebe.


A onda sam pomislio koliko je zapravo sveprisutna sumnja u meni.


Sjetio sam se da sam već o tome pisao.


Je li se štogod promijenilo od tada?


I dalje sam alergičan kad ljudi sa sjajem u očima sipaju kao iz rukava sintagme kao "znanstvena činjenica" pripomažući si razbacivanjem tisučljeća starosti nekih spisa. Jeste li vi uopće svijesni koliko je to vremena kad kažete da je nešto zapisano prije 5-6 tisuća godina?

Jel treba spomenuti da nam država postoji tek 25 godina i već smo u banani dok je ideja Rima trajala od osnutka u 753.godini prije naše ere (po legendi) sve do pada Kostantinopola 1453 (naravno, rimska država je stasala u raznim oblicima: plemena, kraljevstvo, republika, principat i dominat što bi kreacionistima trebao biti dokaz sveopće evolucije).

Jel si možete uopće zamisliti toliki raspon godina u odnosu na ljudski život?


Ne znam za vas ali kad vas žele uvjeriti u postojanje ili istinitost nečega što se ne može empirijski dokazati (pa krenu falsifiiciranjem podataka) onda ljudi biježe raznim metodama među kojima je najopasnija vjera. Jer ne tolerira propitkivanje i sumnju.

Jer traži bianko ček, a ista se onda koristi za svakakve svinjarije koje uglavnom završavaju materijalizmom i nasiljem.


To što je Tertulijan rekao "vjerujem jer je bemisleno" i što su onda svi citirali kao dokaz je meni na istoj razini kada dijete pita oca zašto je nešto tako, a on odgovori - zato.






Možda nekome treba uljuljkanost u neku nepobitnu apsolutnu istinu ali s obzirom kakve bitange kruže oko nas govoreći jedno, činivši drugo i misleći treće smatram da je dužnost svakog od nas biti skeptičan prema onima gore koji nam kažu kako bismo trebali vidjeti stvari.


S toga radije biram biti nevjerni Toma stavljajući svaki put pod upitnik sve što postoji pa i samoga sebe.






Post info
25.03.2015. (11:50)
42 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

Prvi koraci







I dok je mačji svijet odradio noćnu šihtu pa sad sniva snom pravednika...




Naš neformalni kolektiv je nabavio zadružni motokultivator sa plugom i trimer sa različitim glavama pa sad malo isprobavamo...



.... kako je to kad urbani jugoslaven...




krene stopama Kerumovih vlaja.




Sjeme za sadnice su domaće iz vrta. Ne dolazi u obzir nikakav komercijalni šrot.




Loren i dalje nije impresionirana učinjenim.




A i ovdje ima da osvane jedno lijepo mjesto gdje možemo pit, svirat i kartat.




I tako naš mali Sepp Holzer eksperimentić čeka svoje sadnice polovicom travnja.

Moram priznati da me poljoprivredni kalendar veseli više od svih tih blagdana i praznika, sem 1.maja :)





Post info
23.03.2015. (19:35)
22 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

Lopovu lopov






Mrziti nitkove je časna stvar

Marko Fabije Kvintilijan


Prozivati nitkove satirom je časna stvar. Kad malo bolje pogledaš to znači poštovati poštene.

- Aristofan, Konjanici.


ps: pa još malo malograđanštine
Post info
17.03.2015. (08:41)
22 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

Jedva čekam Petrebišća 2015




Dry-stone Workshop Petrebišća from Nevena Kereša on Vimeo.




Ne mogu birat tko će mi sve ulaziti u život kad sam u gradu ali na ovom mjestu mogu birati samo vrsne ljude s kojima imam osjećaj da još ima nade...


To znam osjetiti i za vas blogere.


Oznake: Petrebišća, pastirski stan, Etnologija, suhozidi

Post info
14.03.2015. (19:32)
15 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

S Klobasicom u Europu i druga čuda








Sveti Petar u Šumi. Futurističko-tradicionalni kolaž ili nova ispovjedaonica?





Biti tajnik LAG-a ima i svoju prednost. Krečem se i upoznajem proaktivne čimbenike hrvatskog društva koji me odmah pune poletnom idejom da se sve može kad se hoće i kad su uvjeti teški.








U "predvorju" sajma.



Kolači i torte kako si ih zamišljam da ih prave none.




A sad ako sam vam uspio odvući pozornost iz svakodnevnice prionite sa mnom u petu.

Što se to tamo zbiva?




Barba iz Karanca u Baranji žustro miješa čvarke







Delicije.





Riječ je o manifestaciji istarskih LAG-ova, LAG Baranja i Vuka Dunav




Baš je teško....




... izdvojiti nešto kao bolje od drugog te sad razumijem ozbiljnu zadaću svakog žirija.




Zaljubljenik u smokve.


Ovaj simpatični čovjek je moj izbor. U očima mu iskri ljubav prema smokvi. Kaže da ima 800 ulika ma ga boli briga za njih jer on voli samo svoje smokve.











osim što može napraviti sve zamislivo od smokava potrudio se biti u tematici pa je napravio i smokvenjake u obliku kobasice. To je taj fanatizam koji nam treba.





Skoro savršeni poklon. Još mi stavi knjigu unutra i osvojen sam.










Kog ovog barbe su male paprike s inčunom u maslinovom ulju čisti sex.




Rekoh mu kada bi ja takvo nešto proizvodio da to nikad nebi stiglo do tuđeg stola.




Bilo kakva smotra delicija je nezamisliva bez dobre kapljice.







Biti fotograf nije više fora. Svi su nekako cijepljeni na slikavanje. Zapravo što više slikaš to bolje jer će završiti na društvenim mrežama.






Karič od AZZRI-ja. Dovoljno je proči masiv Učke i imate osjećaj da ste u drugoj državi koliko vrijedni Istrijani ulažu u svoju poljoprivredu.





Tu su i nagrade za najbolju kobasu.




Bez glavešina nema sajma tako da nema sajma bez glavešina.




E ovakvim bi se ja kolutom vračao kući.




Finalmente i ja mogu izjaviti "che buona mortadella!!"


>

Predsjednica naše Terre Liburne prije nemilosrdnog smaknuča smokvenjaka s orahom.




Ovdje sam kupio bučino brašno za kruh.





Samo ti reži...




Šarolika ekipa lagovaca na studijskom putovanju.




Predavanje o osobitostima Baranje.





Ravnatelj AZRRI.ja gosp. Milan Antolović objašnjava lagovcima iskustva Istarske županije.




Istrijani su pokazali kako je županije preko fonda za poljoprivredu pomogla u proširivanju iskorištenih kultura. Zaštitala sve što ima veze sa istrom: kozu, tovara, boškarina, malvaziju, teran i boga pitaj gdje će stati.





Pozitivni primjer članovaLAG-a Istočne Istre. Manufaktura keramike "Merania".

Krapan kod Raše.

Merania je inače područje koje je išlo od rijeke Raše do Rječine i znači "primorje" kao što pokrajna Pomeranija u Poljskoj ima isto značenje. Znači Merania je bila mikroregija koju danas znamo kao Hrvatsko primorje.

[za one koji ne znaju da postoji nešto između Istre i Dalmacije]




Gospodin Massimo Jerkel je isto zaljubljen u vlastiti posao i sa žarom nam želi objasniti svaki dio postupanja sa keramikom od nabavljanja gline do formiranja na lončarskom kolu.
















Gospođa Dolores Jerkel objašnjava postupak bojenja.




Keramika je nama arheolozima jako bitna jer je najčešći nalaz s kojim datiramo slojeve. Najčešće ju nalazimo u fragmentima, a čitave komade možemo sanjati samo u nekropolama.







Razmišljam kako bi bilo odlično jednom ispeči keramiku na neki starinski način. Upute su kod Katona Starijeg.




Gotovi proizvodi. Još i keramičke lustere proizvode...


















I za kraj obitelj Negri. Jedna stara plemička obitelj koja se bavi maslinarstvom i vinima.




Ja vam organoleptički doživljaj ne znam opisati poput gastronoma sa svim onim stručnim frazama koje žele reći da si se dobro najeo ali ovo je fantastično. I vrijedi svih 240 kn po litri. Naravno, čovjek izvozi...







I za kraj još jedan pohvalni proizvod/brand/kako ćeš domaćih ljudi


Takvim ljudima se ja nadam. I da ih bude što više.




Post info
10.03.2015. (20:06)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

Mali korak





Baš volim naručiti nešto preko interneta i zaboraviti na to pa se iznenaditi kad stigne poštar. Trebalo ih je biti pet ali je mater familias bila brža od jastreba.


Ovo je mali hommage našoj blogerici Sapunerija. Sapun od meda.

Savršen za suho tijeme i kožu:)


Krećem se u krugovima u kojima mi je svakog dana sve jasnije da naši novčanici mogu potaknuti promjenu ako damo povjerenja lokalnoj pameti i lokalnom trudu.




Mali korak je dovoljan.
Post info
04.03.2015. (21:05)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>